Censuur, media

Twee gesprekken van Shohreh Feshtali met Brecht Arnaert bij Cafe Weltschmerz:

In deel 1 worden onder andere het vertrouwen in het monetaire systeem en het politieke systeem besproken.


In het tweede gesprek worden onder andere de moderne medische onwetenschap, de onzekerheidsparadox en de Germaanse Nieuwe Geneeskunde besproken.

Ik weet niet of de filmpjes al eerder gedeeld zijn.
 
Twee gesprekken van Shohreh Feshtali met Brecht Arnaert bij Cafe Weltschmerz:

In deel 1 worden onder andere het vertrouwen in het monetaire systeem en het politieke systeem besproken.


In het tweede gesprek worden onder andere de moderne medische onwetenschap, de onzekerheidsparadox en de Germaanse Nieuwe Geneeskunde besproken.

Ik weet niet of de filmpjes al eerder gedeeld zijn.

Tweede vandaag geluisterd: aanrader!
 
IMG_20220519_034233_188.jpg
Reposting since there’s more. CNN uses two knocked out Ukrainian tanks as evidence that Russia lost 80 vehicles and 1,000 men.

1,000, a number so absurd it would be impossible to hide


Mike
 
#Despicable #FalseFlag
Nikolaevka. Reported on May 21, 2022.
🚨Breaking 💥Shocking
Mainstream media not only mislead and push a certain narrative, but they also participate in fabricating fake news stories. This time, and this isn't their first fabrication, the contributors are from 📰 The New York Times.
In the village of Nikolaevka 🏘 in the LPR, the Kiev regime carried out another abominable act to discredit the 🇷🇺 Forces before the public
The 🇺🇦nationalists and military shelled residential area, killing and wounding civilians. ⚠️The accompanying New York Times reporters and Ukr. journalists filmed the strikes and their aftermath, allegedly carried out by Russians.
This is another despicable hypocrisy and ruthlessness. The Ukr. authorities have never cared about the people of Donbas. They regard them as second class citizens.

P.S. I can't draw a perfect map, but you can see where Russia and Ukraine control territories, and where the fighting is. Another ugly and merciless setup. F*** them.


Mike
 
🇺🇦 Ukrainian neo-Nazies.

Italian news:

"In Azovstal, the Azov battalion did not surrender. They forced the Russians to capture them."

lol wut? Ahahha


Mike
 

Minister Dijkgraaf krijgt bakken kritiek nadat hij Ongehoord Nederland beschuldigt van ‘desinformatie’​

“Wetenschap is een eeuwigdurende zoektocht naar de waarheid. Zogenaamde desinformatie van nu kan zomaar de waarheid van morgen zijn.”
 
[ Video ]
Waarom moest Marianne Zwagerman weg bij BNR? Was er censuur of kan je nog alles zeggen als columnist.

Gisteren was ik voor het laatst bii BNR als columnist en ik krijg daar veel vragen over. Ben ik ontslagen of ging ik zelf? Waarom? Ben ik te rechts, te hard, te uitgesproken? Hoe onafhankelijk is BNR eigenlijk? Ze worden toch door farmaceuten gesponsord? Mag je nog wel alles zeggen als columnist? Heb ik met censuur te maken gehad (spoiler: ja). En hoe werkt dat dan in de praktijk.
Ik leg het allemaal uit in deze video en je hoort het afscheidsinterview dat ik gisteren had bij BNR.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.838
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan