Censuur, media

kreeg net een inval en zoals meestal gelijk ten uitvoer gebracht

Linkedin post:

"Oproep: Willen alle mensen die nog in een levend virus geloven mij ontvrienden, dat geeft een hoop minder ergernis. Dank je"

Ben benieuwd
Heb je hier al een reactie op gehad Henk?
 
Heb je hier al een reactie op gehad Henk?
Net even gekeken, Linkedin 37 views dat betelend dat de 500 + volgers het bericht helemaal niet gezien hebben. Dat hoor je wel meer dat je berichten niet vertoond worden bij anderen. Dus NUL reacties, MeWe ook niet en Gettr ook niet, maar daar verwachte ik dat ook niet
 


Misschien is deze al voorbij gekomen, maar enorm veel opgestoken van interview met Brecht Arnaert. Virussen bestaan niet. Dat is het tweede uur (vanaf 1h30.25). "Spaanse griep" was niets anders dan lichaamsherstel van een enorme schok (Wo1)
Eerste anderhalf uur gaat over het monetaire systeem. Ook superinteressant. Hij gaat daarbij terug naar de Middeleeuwen, en nog iets verder.
 


Misschien is deze al voorbij gekomen, maar enorm veel opgestoken van interview met Brecht Arnaert. Virussen bestaan niet. Dat is het tweede uur (vanaf 1h30.25). "Spaanse griep" was niets anders dan lichaamsherstel van een enorme schok (Wo1)
Eerste anderhalf uur gaat over het monetaire systeem. Ook superinteressant. Hij gaat daarbij terug naar de Middeleeuwen, en nog iets verder.

Hee Thijs, welkom terug! Jij kent mij niet (stille lezer toen) maar ik jou wel, van lang geleden ;-)
 
Net even gekeken, Linkedin 37 views dat betelend dat de 500 + volgers het bericht helemaal niet gezien hebben. Dat hoor je wel meer dat je berichten niet vertoond worden bij anderen. Dus NUL reacties, MeWe ook niet en Gettr ook niet, maar daar verwachte ik dat ook niet
Ja, dat is met Fakebook ook vaak zo, niet alle berichten zijn zichtbaar, en zeker de negatieve uitlatingen over het prikzinazi niet.
Maar misschien komen de reacties nog, soms moet iets nog even indalen bij de mensen.
 
Dat GETTR leek me in eerste instantie wel leuk, maar je krijgt niet of nauwelijks reactie op berichten. Verder gaat het allemaal over Corona etc. Dus de lol was er snel vanaf bij mij. Account heb ik maar verwijderd, nu kon dat opeens wél dus.
 
Dat GETTR leek me in eerste instantie wel leuk, maar je krijgt niet of nauwelijks reactie op berichten. Verder gaat het allemaal over Corona etc. Dus de lol was er snel vanaf bij mij. Account heb ik maar verwijderd, nu kon dat opeens wél dus.

Sinds heel lang zie ik wel mensen die via Gettr mijn website bezoeken enkele mensen die delen en duimpjes zit ik niet op te wachten
 
De ironie met een zwart randje.
 

Bijlagen

  • EA774D93-F025-4D10-881C-D1D0C04DD527.jpeg
    EA774D93-F025-4D10-881C-D1D0C04DD527.jpeg
    85,5 KB · Weergaven: 5
Waarom roept Philip Morris mensen op te stoppen met roken?
Dat gaat in tegen hun core business.
Dat doet Philip Morris volgens mij niet: die smeert e-cigaretten aan onder het mom van ''unsmoke''. E-sigaretten is geen ''Unsmoke'', dat is een hardnekkig misverstand. Ik sportte net met iemand die net gestopt is met roken en die heeft geen longen meer over. Wat erg zeg.
 
Waarom roept Philip Morris mensen op te stoppen met roken?
Dat gaat in tegen hun core business.
Wat mij verbaast is dat de bijzonder betrouwbare factcheckers hier de zin in de mond nemen "Veel is nog onzeker" terwijl als ze hun zegenrijke werk uitvoeren over vaxins dan is alles hosanna:)

Merkwaardig, wanneer hou je wel en wanneer niet een slag om je arm :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.745
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan