Censuur, media

Wat mij verbaast is dat de bijzonder betrouwbare factcheckers hier de zin in de mond nemen "Veel is nog onzeker" terwijl als ze hun zegenrijke werk uitvoeren over vaxins dan is alles hosanna:)

Merkwaardig, wanneer hou je wel en wanneer niet een slag om je arm :)
Als je onder hypnose bent of gegijzeld bent door het stockholmsyndroom, dan zijn de dingen zwart-wit.
 
De medisch-militaire maffia worden door overheden van ons belastinggeld betaald en gepromoot door de msm (waaronder nu).
Men legt nadrukkelijk aandacht op een onderwerp zodat heel veel ongemerkt kan blijven, alleen het werkt steeds minder.
 
QR is discriminatie. Vragen om gezondheidsstatus in een inbreuk op de AVG, persoonlijke levenssfeer en medisch geheim.
Daarbij zijn virussen nooit aangetoond via Koch's postulaten.
Wel is nav de Spaanse griep die door Amerikaanse gevaccineerde soldaten ontstond aangetoond dat besmettelijkheid niet bestaat.

Zou dit geplaatst worden op nu.nl?
Onder dit artikel moet het komen: https://www.nu.nl/coronavirus/6159739/kabinet-akkoord-met-gebruik-polsbandje-na-controle-van-coronapas.html

Mijn nu-naam is Joe King
 

Dr. Maria Hubmer-Mogg, bekannt durch Pathologie Konferenz, droht Disziplinarverfahren​

Zij heeft zich uitgesproken en is daarom een gevaar voor de deep state. Hieronder zie je wat ze zoal zegt.


Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Mijn verhaal.
Openbaar vervoer, daar moet je nog steeds met een mondkapje zitten.
Vandaag met de bus van amstelveen naar amsterdam gereisd zonder mondkapje maar de meeste mensen dragen hem wel.
Ik moest nog 2 haltes met een andere bus, stap ik in, zegt chauffeur iets over mondkapje. Ik "ja ja ". Bij de halte zegt hij dat ik hem op moet zetten maar ik "heb hem vergeten". Chauffeur laat zich niet in de maling nemen en ik moet uitstappen.
Toevallig had ik smorgens al bedacht dat ik de 2 stukjes (haltes) misschien zou lopen. dus ben gaan lopen i.p.v. op een andere bus te wachten. Er wordt ook omgeroepen dat je een mondkapje moet dragen.
Achteraf had ik naar voren moeten lopen en moeten zeggen "wat een flinke vent, zet iemand van 83 uit de bus".
Op de terugweg had ik een mondkapje op (naar beneden laten zakken) weer een opmerking. Omhoog trekken.
 
Ik zit over die OV-bus nog eens na te denken.
Wat voor opdracht hebben chauffeurs.

Als ik weiger uit te stappen kunnen ze de politie roepen?
Op moment dat ik een afspraak heb ga ik niet moeilijk doen, bovendien had ik het niet verwacht.
Maar in principe kunnen we natuurlijk reacties uitlokken, expres. dan sta je er emotioneel heel anders in.

chauffeur vond dat ik hem in de maling nam met dat "ja ja". Dat is zoiets als "zeur niet" als ik dat zeg.
Dus als ik meteen zeg bij het binnenstappen n.a.v. opmerking chauffeur - ik heb geen mondkapje - vergeten - dan voelt hij zich niet in de maling genomen?

Denk niet dat het veel uitmaakt, hij wil gewoon handhaven. Leuk toch, iedereen de bus weigeren. Knappe jongen.
Maar is wel discriminatie.
We horen hier eigenlijk weinig of niets over.
Ik heb trouwens nog wel uitgeprinte papieren - die werden in het begin toegestaan - dat je een uitzondering bent en geen mondkapje hoeft te dragen.
Straks wil ik een boodschap doen met de bus (te ver weg voor de fiets).
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan