Censuur, media

Wat is die Jan Dijkgraaf een engnek geworden.
Het is dezelfde verontwaardiging als in de Slaapkamer als het over de Tweede Wereldoorlog gaat.

De laatste "vraag" is ook smerig in combinatie met de foto bovenaan het artikel. Zo'n foto kan je van iedereen wel vinden als je goed zoekt.

En waarom denkt Dijkgraaf "de vergelijking" wel te mogen maken?

 
kreeg net een inval en zoals meestal gelijk ten uitvoer gebracht

Linkedin post:

"Oproep: Willen alle mensen die nog in een levend virus geloven mij ontvrienden, dat geeft een hoop minder ergernis. Dank je"

Ben benieuwd
Moet ik je nu ook ontvolgen 🤣🤣🤣 ik weet zeker dat er virussen leven....
Kotsterhaus
Spookmans
Rutte
De jonge
Enz enz

Is wel een spuitje voor,, Dormicum flink veel
 
Mijn ervaring met Chinezen is helaas anders. Ze zien Nederland als een vrij land. Bovendien hebben de Chinezen een vrij introverte, indirecte cultuur en is het (vaak) taboe om over zulke onderwerpen te spreken.
 
Heeft iemand van jullie toevallig ook het NOS Journaal gisteren gezien om 18 uur?
Normaal probeer ik het NOS Fake News zoveel mogelijk te vermijden maar toevallig zag ik een stukje.
Het laatste item ging over de Corona "Pandemie" en het Rijksmuseum heeft een fotoreportage hangen om de "crisis" in vast te leggen.
Vanaf minuut 11 gaat het hierover.
Op 12:45 hebben ze het over de aap, waarop onze "vaccins"zijn getest en die de crisis niet overleefde en de lege apenkooi daarna...

Ik zou als ik gefuckzineerd was serieus mijn broek vol poepen van angst als ik dit zou horen :oops:

 
Heeft iemand van jullie toevallig ook het NOS Journaal gisteren gezien om 18 uur?
Normaal probeer ik het NOS Fake News zoveel mogelijk te vermijden maar toevallig zag ik een stukje.
Het laatste item ging over de Corona "Pandemie" en het Rijksmuseum heeft een fotoreportage hangen om de "crisis" in vast te leggen.
Vanaf minuut 11 gaat het hierover.
Op 12:45 hebben ze het over de aap, waarop onze "vaccins"zijn getest en die de crisis niet overleefde en de lege apenkooi daarna...

Ik zou als ik gefuckzineerd was serieus mijn broek vol poepen van angst als ik dit zou horen :oops:

Het wordt ook nog allemaal recht in onze gezichten gesmeten hoe het zit. Ik vind het totaal ziek allemaal dit. Satanisch. Er wordt zoveel misbruik gemaakt van de kennis van manipulatie. Dit is traumatiserend voor bepaalde mensen.
 
Maar wel absoluut noodzakelijk. Pure evil (Q). Mensen moeten het niet langer meer kunnen ontkennen. Only at the precipice...

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.677
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan