Censuur, media

Bekijk bijlage 13970

Wie hem vaak gebruikt (Henkie) had hem wellicht nog in de browser-cache.
Wat een handige site om te checken @Pa Triot . @Godsgeschenk bij mij helpt het soms om mijn VPN op een ander land te zetten, als ik een site niet kan bereiken, die ik daarvoor nog wel kon bezoeken.
 
ligt er bij mij nu ook uit,
Nu doet hun website het weer ...

Aha .. @ Henkie ... het 'cache' verhaal.
@ Johnny - Zerohedge viel me toevallig op in de resultaten van hetanderenieuws waar veel gezochte url's staan, op dat moment die van zerohedge.
@ Luz - vpn klopt ook, veranderen vana land / server. Er zijn zelfs vpn-landen (o.a. Zwitserland) die zo nu en dan fatsforum niet weergeven (blokkeren?) :mad: .. waar halen ze het lef vandaan!
 
Bedankt Binc .... blijkbaar wordt dus op "hoog" niveau zelfs gas uitgedrukt in megakilowatturen.
Weer wat geleerd.:geek:

Ik ben in dit geval slechts onnozel aflezer van mijn nog steeds ferraris-draaimeter (geen straling van een niet-zo-slimme-meter, geen uitschakelen zonder in huis te komen tenzij hele wijk/regio, kan nog terugdraaien zonder eerst over die kWh's (straks?) belastingen te betalen, etc.) met daaromder gas (m3) en water (m3).
De taktiek van energieleveraars en Roverheden is volgens mij zoveel mogelijk 'variabelen' in te bouwen zodat ze steeds aan meer knoppen kunnen draaien, met name die van 'achter" elke knop weer meer belastingen, heffingen btw etc .. zodat we heffingen over belasting over btw over belasting betalen. Zoals de calorische variabele op de gasrekening... kan ik niet controleren of dat zo is.
Zo ingewikkeld. Belasting heffen via variabelen. En dan pappen en nat houden met een energie toeslag. Hoe idioot is dat. Jij hebt de unieke meter nog. Die kun je idd terug draaien. Ideaal. Die slimme meters, als die nog eens gehackt konden worden ofzo in het voordeel van de burger. Lijkt me best geinig. Nog mooier als iedereen het ding zo zat is en gewoon dat ding de meter kast uit trekt. Maar ja…
 
Zo ingewikkeld. Belasting heffen via variabelen. En dan pappen en nat houden met een energie toeslag. Hoe idioot is dat. Jij hebt de unieke meter nog. Die kun je idd terug draaien. Ideaal. Die slimme meters, als die nog eens gehackt konden worden ofzo in het voordeel van de burger. Lijkt me best geinig. Nog mooier als iedereen het ding zo zat is en gewoon dat ding de meter kast uit trekt. Maar ja…
Heb documentairevideo (Take Back Your power - nederlands ondertiteld) over die niet-zo-slimme-meters hier gezet (Ecofascisme): link gata goed ondanks vermelding dat het bij Zuiderburen sneller opwarmt danelders... zullen we ze vertellen dat we ze stiekum thermometers met Fahrenheit geleverd hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Heb documentairevideo (Take Back Your power - nederlands ondertiteld) over die niet-zo-slimme-meters hier gezet (Ecofascisme): link gata goed ondanks vermelding dat het bij Zuiderburen sneller opwarmt danelders... zullen we ze vertellen dat we ze stiekum thermometers met Fahrenheit geleverd hebben?
Oké thanks. Lijkt me wel interessant idd. Ga van de week kijken. 👍
 
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
Ik zit in mijn bunker... tot over 10 jaar als mijn blikjes sardines op zijn .... houd mijn FF account maar vast .. tot dan. Signing off.
 
Laatst bewerkt:




Laat ze het tegendeel maar bewijzen. Laat die ghoernalisten (sorry ben van Spaanse afkomst) eens een diepgaand onderzocht waarheidstuk schrijven... kijken hoe lang ze nog werk en een pooier hebben.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.822
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan