Censuur, media

Zou het kunnen dat Q een psyop van communistische infiltranten in het Amerikaanse leger is?

Zou wel in traditie van ondermijning en bedrog van communisten passen.
 
Niemand heeft meer schade aangericht dan de CCP en Poetin verbindt zich hieraan.
Dus Man in America heeft weinig vertrouwen in Poetin en Xi. Overigens ook in Musk.

Hij oppert ook dat communisme in Rusland ondergronds is gegaan.

Hij verwijst naar de 100 year marathon van de CCP waar de ambitie wordt uitgesproken om binnen 100 jaar de grootste wereldmacht te zijn en dat Xi dat onderschrijft.
Daar was ik al bang voor. Ik bespaar mijzelf de moeite om naar deze kwast te kijken.

Mike
 
metro.jpg
De journalistieke goed gecontroleerde artikelen. Deze is van Judith Tielemans, Redacteur / 2022-07-26

De Nederlandse gasprijs kost 23,3 pleurocent per kilowattuur, hetgeen neerkomt op €2,25 per m3
:geek:
Of het leven al niet verwarrend genoeg is.... hoe moet ik dat nu weer converteren?

 
Bekijk bijlage 13960
De journalistieke goed gecontroleerde artikelen. Deze is van Judith Tielemans, Redacteur / 2022-07-26

De Nederlandse gasprijs kost 23,3 pleurocent per kilowattuur, hetgeen neerkomt op €2,25 per m3
:geek:
Of het leven al niet verwarrend genoeg is.... hoe moet ik dat nu weer converteren?

Of je er iets aan hebt durf ik niet te zeggen. Zelfs met omrekenen fluctueert het.

 
Bedankt Binc .... blijkbaar wordt dus op "hoog" niveau zelfs gas uitgedrukt in megakilowatturen.
Weer wat geleerd.:geek:

Ik ben in dit geval slechts onnozel aflezer van mijn nog steeds ferraris-draaimeter (geen straling van een niet-zo-slimme-meter, geen uitschakelen zonder in huis te komen tenzij hele wijk/regio, kan nog terugdraaien zonder eerst over die kWh's (straks?) belastingen te betalen, etc.) met daaromder gas (m3) en water (m3).
De taktiek van energieleveraars en Roverheden is volgens mij zoveel mogelijk 'variabelen' in te bouwen zodat ze steeds aan meer knoppen kunnen draaien, met name die van 'achter" elke knop weer meer belastingen, heffingen btw etc .. zodat we heffingen over belasting over btw over belasting betalen. Zoals de calorische variabele op de gasrekening... kan ik niet controleren of dat zo is.
 
Laatst bewerkt:
gewoon in de lucht
Vreemd, dan zal het wel aan mijn computerinstellingen liggen. Helaas heb ik daar niet veel verstand van.
Nu ga ik me daar niet moe aan maken. Mocht het de website van het fatsforum betreffen of viruswaarheid, dan moet ik wel zien dat ik het in orde krijg.

Dorothé
 
Hier ook niet:
Secure Connection Failed
An error occurred during a connection to hetanderenieuws.nl
PR_END_OF_FILE_ERROR
The page you are trying to view cannot be shown because the authenticity of the received data could not be verified.
Please contact the website owners to inform them of this problem.
 
Gaat het beginnen? Of is het gewoon een (tijdelijke) overload van capaciteit?
EHB(Computer)O: Ctrl+F5 (Firefox, Chrome, Edge) en/of opschonen cache.
Probeer het later nog eens...
zero.jpg
 
Ik heb geen problemen om naar zerohedge te surfen. Firefox via mobiel.

Of is dat niet waar je post over gaat.
 
Vreemd, dan zal het wel aan mijn computerinstellingen liggen. Helaas heb ik daar niet veel verstand van.
Nu ga ik me daar niet moe aan maken. Mocht het de website van het fatsforum betreffen of viruswaarheid, dan moet ik wel zien dat ik het in orde krijg.

Dorothé
ligt er bij mij nu ook uit,
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.481
Berichten
507.716
Leden
8.641
Nieuwste lid
Sergiokef
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan