Censuur, media

Miljardair en Trump donateur neemt CNN over, zegt dat het ‘Echte Journalisten’ nodig heeft

CNN’s linkse kontlikkers gaan mogelijk tot het verleden behoren als CNN later dit jaar onder beheer van Discovery komt.

Kabel-TV pionier John Malone, een miljardair en Trump donateur en de grootste aandeelhouder van Discovery, heeft gezegd dat hij erop gebrand is de onpartijdigheid van het netwerk te herstellen. Hij heeft een 25 procent aandeel met stemrecht in Discovery, dat later dit jaar de zeggenschap krijgt over WarnerMedia en haar onderdelen, inclusief CNN.

“Ik zou graag zien dat CNN zich weer terugontwikkelt naar het soort journalistiek waarmee het startte en in feite weer journalisten heeft, dat zou uniek en verfrissend zijn,” zei Malone. “Ik geloof dat goede journalistiek een rol heeft in deze toekomstige portefeuille die Discovery-TimeWarner gaat beheren.”

Nu Jeff Zucker weg is lijkt dat meer mogelijk dan ooit. Deadline rapporteerde gisteravond dat het Malone was die aandrong op het vertrek van Zucker nadat hij hoorde over de affaire.

Opmerking Paul: Andere bronnen beweren dat CNN directeur Jeff Zucker niet weg is gegaan vanwege de affaire met een vrouwelijke CNN medewerkster, die affaire was al jaren bekend en was nooit reden voor opstappen. Het heeft er meer van weg dat Zucker, net als een aantal van zijn medewerkers die onlangs ontslagen werden, zich ook met pedofilie inliet of dat binnen CNN tolereerde.

 
Joe Lange, mijn opinie

Spuugbal

Zien jullie wat er gebeurt mijn vrienden?
Het grootste wapen van de democraten zijn altijd de media geweest. Zij beschermden hen en vernietigden hun vijanden.
Trump’s strategie?
Val ze frontaal aan! Nep Nieuws!!
Hij wist dat ze hem meedogenloos zouden aanvallen en hij wilde dat ze dat deden.
“Ik neem met plezier alle pijlen!”
Hij wist ook dat zij constant zouden liegen over alles wat hij deed en zei.
Realiseer je je wat een voordeel het is als je in een oorlog weet wat je vijand gaat doen?
Terwijl hij belangrijke Amerika Eerst politiek pushte en doorvoerde, werd dat door de media verwoest en daarmee brachten zij schade aan hun eigen geloofwaardigheid aan voor hun kijkers.
Terwijl hij waarheid sprak aan het Amerikaanse volk, schilderden zij alles wat hij zei af als leugens. Hun leugens werden gemakkelijk tentoongesteld en brachten daarmee nog meer schade aan hun geloofwaardigheid aan.
Wat denk je van Hydroxychloroquine en Ivermectine?

Heb je de waarderingscijfers van CNN gezien? Bijna 90% naar beneden.
Hetzelfde met de andere kabelnieuws netwerken. Allemaal naar beneden. Er bestaat een stevige relatie tussen het verlies van kijkers voor het linkse nieuws en de ineenstortende democratische peilingen.
Het Grote Ontwaken!

Dus wie gaat deze mediaoorlog winnen?
Steun voor Trump is sterker geworden terwijl de mediacontrole zwakker is geworden.
Kijk naar de eerste ontslagen en terugtredingen bij de nieuwsmedia.
Alle Trump haters worden plotseling verwijderd.
Cuomo en nu Maddow.
CNN wordt absoluut gedecimeerd. Het hoofd van CNN en een stelletje producers zijn gedwongen te vertrekken. Er zijn geruchten dat andere CNN presentatoren binnenkort zullen volgen.
Timing?
Truth Social staat op het punt online te komen.
Social media domineert nu de nieuwsfeiten.
Geen toevalligheden mijn vrienden!
We gaan een nieuw tijdperk in waarbij de waarheid terugkeert bij de media.
Het corrupte media propaganda systeem is slechts één van de systemen die Trump heeft blootgelegd en hij zal het vernietigen en vervangen.
We zijn er rechtstreeks getuige van!
We winnen!!

 
Waarschijnlijk is het vele ontgaan, maar het nieuws van het jongetje Rayan uit Marokko, die naar zeggen in een put is beland en enkele dagen geleden overleden is, is wereld wijd in de media verspreid. Onder anderen de Paus, verschillende leiders van landen en beroemdheden hebben hun stem laten horen.

Allereerst ervan uitgaande dat het jongetje werkelijk is overleden, een tragische gebeurtenis voor de ouders en familie van dit jongetje.
Maar vanaf het eerste moment dat ik dit "nieuws" hoorde, gingen al wat alarmbellen bij mij af.
De reden daarvan is, dat hoe erg dit ook is, soortgelijke ongelukken dagelijks gebeuren en nationaal nieuws niet eens halen, laat staan international. Waarom in dit specifieke geval wel enorm veel internationale aandacht en dan nog uitgerekend in en klein dorpje? Reden genoeg om al vraagtekens te hebben.
Volgende zaken, maken het helemaal al verdacht: Het jongetje is volgens officiële berichten 5 jaar, uit de put gehaald op 5 februari, 5 dagen nadat hij in de put is gevallen.
De simpsons heeft een aflevering die verdacht veel op de situaties lijkt, enige verschil is dat het jongetje daar niet overleden is.



Word de wereld afgeleid van iets wat elders aan de hand is? En hebben we hier te maken met magie/ duivelse offer die is uitgevoerd, gezien de getallen reeks?

Een ding kan ik met zekerheid zeggen uit eigen ervaring, ik hoor veel mensen er over spreken, thuis op werk en mensen die slecht hebben geslapen vanwege dit hele gebeuren.
Hypnose (door magie) ?
Hoe dan ook, het minste wat er over gezegd kan worden is dat het heel verdacht is dat uitgerekend nu wereldwijd zoveel media aandacht is voor dit gebeuren. Mijn vermoede is dat dit misbruikt word voor massa hypnose...oordeel zelf
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik voeg er nog aan toe:
5 jaar oud, na 5 dagen uit de put gehaald op 5 februari. Zijn naam heeft 5 letters, 5 februari was de 5de week van het jaar.
I smell a satanic ritual...
 
Waarschijnlijk is het vele ontgaan, maar het nieuws van het jongetje Rayan uit Marokko, die naar zeggen in een put is beland en enkele dagen geleden overleden is, is wereld wijd in de media verspreid. Onder anderen de Paus, verschillende leiders van landen en beroemdheden hebben hun stem laten horen.

Allereerst ervan uitgaande dat het jongetje werkelijk is overleden, een tragische gebeurtenis voor de ouders en familie van dit jongetje.
Maar vanaf het eerste moment dat ik dit "nieuws" hoorde, gingen al wat alarmbellen bij mij af.
De reden daarvan is, dat hoe erg dit ook is, soortgelijke ongelukken dagelijks gebeuren en nationaal nieuws niet eens halen, laat staan international. Waarom in dit specifieke geval wel enorm veel internationale aandacht en dan nog uitgerekend in en klein dorpje? Reden genoeg om al vraagtekens te hebben.
Volgende zaken, maken het helemaal al verdacht: Het jongetje is volgens officiële berichten 5 jaar, uit de put gehaald op 5 februari, 5 dagen nadat hij in de put is gevallen.
De simpsons heeft een aflevering die verdacht veel op de situaties lijkt, enige verschil is dat het jongetje daar niet overleden is.



Word de wereld afgeleid van iets wat elders aan de hand is? En hebben we hier te maken met magie/ duivelse offer die is uitgevoerd, gezien de getallen reeks?

Een ding kan ik met zekerheid zeggen uit eigen ervaring, ik hoor veel mensen er over spreken, thuis op werk en mensen die slecht hebben geslapen vanwege dit hele gebeuren.
Hypnose (door magie) ?
Hoe dan ook, het minste wat er over gezegd kan worden is dat het heel verdacht is dat uitgerekend nu wereldwijd zoveel media aandacht is voor dit gebeuren. Mijn vermoede is dat dit misbruikt word voor massa hypnose...oordeel zelf

Bedankt voor deze uitleg.
Zelf vroeg ik mij ook al af wat hier precies achter zou zitten want ook bij mij riep dit verhaal de nodige vraagtekens op.
Mede omdat een dergelijk verhaal een paar jaar geleden ook al breeduit in de media te zien was.
Kind in put gevallen die uiteindelijk na een dagenlange reddingsactie bleek te zijn overleden.

Iedereen richt zijn aandacht op dit verhaal.
Heel Facebook (het enige social media wat ik heb) stond ook nu weer vol met medeleven berichten.
 
Boodschap van Trump aan Joe Rogan waar ik het helemaal mee eens ben:
Joe Rogan is an interesting and popular guy, but he's got to stop apologizing to the Fake News and Radical Left maniacs and lunatics. How many ways can you say you're sorry? Joe, just go about what you do so well and don't let them make you look weak and frightened. That's not you and it never will be!

 
Komt Trump dan op de truitje van Barca :ROFLMAO:? Spotify heeft deal met Barca voor ca 100.000.000/jaar. Linkse club, met linkse deugtrainer (Open Society van Soros)
Barca ken ik niet is dat belangrijk
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.089
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan