Censuur, media

Huisarts Felix van der Wissel bij Shoreh Feshtali:

EMA adviseert niet een tweede booster in te voeren, omdat het immuunsysteem te veel wordt afgebroken.
 
Laatst bewerkt:
Waarom een docent 'kritisch denken' geen les meer mag geven in complottheorieën
Tja, stel je voor…

Waarom probeert een docent 'kritisch denken' zijn studenten zijn gedachten opdringen?
Mensen kritisch naar de wereld laten kijken juich ik van harte toe, maar wees zelf ook bereid om kritiek te incasseren, zeker als docent 'kritisch denken'.
 

'270 doctors’ called out Joe Rogan, but the authors of the letter and the vast majority of its signatories are not medical doctors​


Hier een uitgeschreven tekst van het interview van Joe Rogan met Robert Mallone: https://covidvaccinesideeffects.com/joe-rogan-interview-with-dr-robert-malone-transcript/
 
  • Thanks
Waarderingen: gse
Brecht Arnaert interviewt Mattias Desmet over massapsychose:


Mattias: Liefde, dood en onwetendheid zijn de grootste passies van de mens.
Oude Grieken stelden dat als een overtuiging gegerepen wordt door de meerderheid evolueert de overtuiging richting leugen, schijn en bedrog, bijvoorbeeld de replicatiecrisis en de reproductiecrisis in de wetenschap.
 
Laatst bewerkt:
“On it, he promoted an unfounded theory called “mass-formation psychosis,” telling Rogan that a “third of the population [is] basically being hypnotized” into believing what the mainstream media and Anthony S. Fauci, the nation’s top infectious-disease expert and chief medical adviser to President Biden, report on the vaccines. Malone went on to compare the country’s pandemic policies to Nazi Germany.”
Malone wordt gefotografeerd voor zijn 'barn' in een poging hem neer te zetten als een domme boer die niet meer up to date is

https://www.washingtonpost.com/heal...malone-vaccine-misinformation-rogan-mandates/
 
https://www.cnet.com/news/discredit...is-being-used-to-spread-covid-misinformation/
The term started gaining attention in December when Dr. Robert Malone, a vocal opponent of the COVID-19 vaccines who refers to himself as the inventor of the mRNA vaccine, appeared on the Joe Rogan Experience podcast. He suggested there was a type of hypnosis happening across the globe, calling it "mass formation psychosis." The problem: It isn't real.
“Mass formation psychosis isn't found in the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, an essential reference work on mental disorders that's used by health care professionals. ”

Lijkt me nogal logisch dat massavorming niet in de DSM te vinden is, want het is niet gebonden aan een individu maar aan een groep
 
Na 40 jaar stopt deze meneer met het lezen van de AD!
Ik heb nog vertrouwen in de mens, goed nieuws dit!

"Vandaag mijn laatste editie van het AD krant. De krant eruit gegooid na 40 jaar. Klaar met de gecensureerde overheid nieuws op iedere pagina van de krant."
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.768
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan