Censuur, media

Er staat in dit artikel dat de placebogroep een zoutoplossing ingespoten kreeg. Hoezo nepnieuws? De placebogroep kreeg een meningokokken injectie omdat het anders evident zou zijn wie een zoutoplossing had gekregen en wie de ‘real deal’. Dat stond in de info van Pfizer voor de vrijwilligers die wilden meedoen aan de test.

Dick

 
Zohreh interviewt Sigrid Kroon, die eindredactie van schoolboeken:

De moeder van Sigrid had last van een bloedprop in het hoofd door vaccin en krijgt bloedverdunners met als risico hersenbloeding. (rond minuut 30)
 
Laatst bewerkt:
Mijn god, dit wezen heeft kinderen. De wereld is er nog slechter aan toe dan ik dacht.


Hoe kan dat, wie heeft er zoveel gezopen dat hij daar onder terecht is gekomen? 🤣🤣
Of is het bij de sperma bank gekocht
 
Bij olifanten lukt het toch ook? :ROFLMAO:
Dat is zo... Met een penis ter grote van Sander Schimmelpenninck dan toch, en gezien de foto's van Asha is dat bij haar minimaal ook nodig🤣🤣🤣
Andere vraag wie krijgt hem omhoog als die naakt voor je staat.... Met windkracht 12 tegen de wind in van de trap af rennen of zo
 
Mijn god, dit wezen heeft kinderen. De wereld is er nog slechter aan toe dan ik dacht.


Wees gerust die is niet in staat om zich voort te planten.
De natuur beschermt zichzelf tegen zulke fouten een muilezel is immers onvruchtbaar.
 
Wees gerust die is niet in staat om zich voort te planten.
De natuur beschermt zichzelf tegen zulke fouten een muilezel is immers onvruchtbaar.
Ok maar een muilezel heeft nog enig nut, kunnen flinke lasten dragen en lang achter elkaar, ik heb van Asha tuinbroeke het nut noh niet kunnen ontdekken.
 
Interview was als te verwachten.
De commentaren hoopgevend; de enkele die ik kan zien allemaal kritisch.


Dick
 
Interview was als te verwachten.
De commentaren hoopgevend; de enkele die ik kan zien allemaal kritisch.


Dick
Die 'officier' doet mij aan de presentator van Andere Tijden denken.
 
Weet niet of deze al geplaatst was ?

Caroline van de Plas en Marianne Zwagerman bij BNR.

Marianne spreekt over geheime verzetsgroepjes waar ze in zit met hoogleraren, topambtenaren, politiecommissarissen en ze hebben geheime bijeenkomsten.

Volledige radio uitzending hier :



 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.322
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan