Censuur, media

Yandex is Russisch. Heb ik ook gebruikt een paar jaar terug. Ik gebruik nu Brave en kan deze echt aanraden.

Mike
 
Volgens AFP, één van de ‘onafhankelijke factcheckers’ van Facebook, bevat de speech ‘onjuiste informatie’ omdat de termen ‘corona’ en ‘covid’ niet letterlijk in het Rockefeller-rapport staan. Dat heeft Baudet overigens ook nergens gezegd.
 
De nieuwe eigenaar, zorgondernemer Chris Oomen, kocht het persbureau omdat hij vindt dat de vrijheid van meningsuiting gevaarlijk is. Het brengt instabiliteit in een samenleving, zegt hij in de Volkskrant. En dat brengt mensen maar op gekke ideeën.

Zo kent Oomen antivaxxers, aan wie hij uitlegt hoe asociaal het is om je niet tegen corona te laten vaccineren. 'Als je je niet laat vaccineren, vind ik dat je niet langer het recht hebt om voorrang te krijgen op de reguliere zorg van wie dan ook,' zegt de kersverse nieuwsmagnaat. Hij zal er daarom op toezien dat het ANP zich verre houdt van fake news, waarmee hij bedoelt: nieuws dat zijn werkelijkheid ontkent.
 

Chris Oomen is 'filantroop', rijk geworden door derivatenhandel en staat in de Quote 500.

Het zou mij niet verbazen als er een lijntje met Soros is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.801
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan