Censuur, media

De naam zegt al genoeg: de Jensen 'SHOW'
En dat is precies wat het is...Show!

Kijk echt al maanden niet meer!
 
Weet ik niet meer, maar als dat zo is had je dat goed gezien! Mijn ouders, trouwe Jensen-kijkers, zijn er nu ook helemaal klaar mee. Ze constateren dat een programma van een uur geen meerwaarde is gebleken, want nu doet hij een half uur langer over hetzelfde verhaal en dus geen verdieping van onderwerpen. Ook zitten ze niet te wachten op zorgvuldig uitgekozen mails van kijkers die hem de hemel in prijzen. Een ander kritiekpunt dat ze hebben is dat hij voortdurend aan het doorzagen is over de oude media waar hij uit vandaan kwam en dat hij daar nooit meer naar terug zal keren. Ook vinden ze dat Jensen wel meer mag zeggen over de demonstraties en over Viruswaarheid. Ze denken dat hij niet tegen Willem Engel op kan en vonden het ook irritant dat hij Adam Curry zo vaak onderbrak.

Eens even kijken, wat hebben we tot dusver:

- Presenteert zichzelf als alwetend met allerlei voorspellingen (Jensbaba)
- Gaat nauwelijks in op kritiek en is constant op zoek naar lofuitingen
- Koestert een wrok naar zijn oude werkgevers in de traditionele media
- Wil in gesprekken met anderen altijd de meerdere zijn
- Werkt niet samen met anderen

Hoe kunnen we dit nu samenvatten in 1 woord? Hmmm... 🤔 Ik weet het: EGO!

Mike
 
Weet ik niet meer, maar als dat zo is had je dat goed gezien! Mijn ouders, trouwe Jensen-kijkers, zijn er nu ook helemaal klaar mee. Ze constateren dat een programma van een uur geen meerwaarde is gebleken, want nu doet hij een half uur langer over hetzelfde verhaal en dus geen verdieping van onderwerpen. Ook zitten ze niet te wachten op zorgvuldig uitgekozen mails van kijkers die hem de hemel in prijzen. Een ander kritiekpunt dat ze hebben is dat hij voortdurend aan het doorzagen is over de oude media waar hij uit vandaan kwam en dat hij daar nooit meer naar terug zal keren. Ook vinden ze dat Jensen wel meer mag zeggen over de demonstraties en over Viruswaarheid. Ze denken dat hij niet tegen Willem Engel op kan en vonden het ook irritant dat hij Adam Curry zo vaak onderbrak.

Eens even kijken, wat hebben we tot dusver:

- Presenteert zichzelf als alwetend met allerlei voorspellingen (Jensbaba)
- Gaat nauwelijks in op kritiek en is constant op zoek naar lofuitingen
- Koestert een wrok naar zijn oude werkgevers in de traditionele media
- Wil in gesprekken met anderen altijd de meerdere zijn
- Werkt niet samen met anderen

Hoe kunnen we dit nu samenvatten in 1 woord? Hmmm... 🤔 Ik weet het: EGO!

Mike
Ik heb ook besloten te stoppen met kijken naar Jensen. De tijd die verloren gaat aan Jensen kan ik beter investeren in mezelf of in rondsnuffelen op dit forum.
Als aanvulling op jouw kritiekpunten:
- Jensen valt veel in herhaling
- Jensen heeft maar een paar gasten die hij uitnodigt (Thierry Baudet en Adam Curry)

Mijn oordeel:
Jensen is voor de ontwakenden een goede bron, maar heeft niks te bieden voor de ontwaakten.
Ik ga mijn donatie aan Jensen stopzetten.
 
Nog een aanvulling: Hij kraakt soms ook weleens mensen af, en hij kan soms zo blijven doordrammen... Tis niet erg om soms wat mensen af te kraken of een grapje te maken, maar hou het dan kort en blijf er niet over doorzeuren... dat is wat hij soms doet vind ik.
 
Dat zijn resentments (wrokken) en komt voort uit het ego. Ik heb de mijne bij stap 4 van de AA in kaart gebracht en ze achter me gelaten.

Mike
 
Weet ik niet meer, maar als dat zo is had je dat goed gezien! Mijn ouders, trouwe Jensen-kijkers, zijn er nu ook helemaal klaar mee. Ze constateren dat een programma van een uur geen meerwaarde is gebleken, want nu doet hij een half uur langer over hetzelfde verhaal en dus geen verdieping van onderwerpen. Ook zitten ze niet te wachten op zorgvuldig uitgekozen mails van kijkers die hem de hemel in prijzen. Een ander kritiekpunt dat ze hebben is dat hij voortdurend aan het doorzagen is over de oude media waar hij uit vandaan kwam en dat hij daar nooit meer naar terug zal keren. Ook vinden ze dat Jensen wel meer mag zeggen over de demonstraties en over Viruswaarheid. Ze denken dat hij niet tegen Willem Engel op kan en vonden het ook irritant dat hij Adam Curry zo vaak onderbrak.

Eens even kijken, wat hebben we tot dusver:

- Presenteert zichzelf als alwetend met allerlei voorspellingen (Jensbaba)
- Gaat nauwelijks in op kritiek en is constant op zoek naar lofuitingen
- Koestert een wrok naar zijn oude werkgevers in de traditionele media
- Wil in gesprekken met anderen altijd de meerdere zijn
- Werkt niet samen met anderen

Hoe kunnen we dit nu samenvatten in 1 woord? Hmmm... 🤔 Ik weet het: EGO!

Mike
Mike, ik had dit niet beter kunnen omschrijven 😃👍🏻 helemaal waar en niks meer aan toe te voegen!

Oh ja Boycot Jensen dan maar??😁
 
Op Radio 1 zie je het ook gebeuren. Men spreekt over jongeren (12-16 jr), mensen met een migratie-achtergrond en, let op, mensen met een 'informatie-achterstond', waaronder 'laagopgeleiden'. Vooral de jongeren blijken een 'achterstand' te hebben qua informatie want zij halen hun informatie uit 'onbetrouwbare bronnen' (lees: internet) en weten dan soms ook nog hun ouders over te halen ook, schande!

Mike
 
Hoelang zou het duren alvorens fit boek van Amazon verdwijnt?
Van een germ theory denialist.
Weer een voorbeeld van projectie. Propagandisten falsificeren wetenschap en zaaien daardoor verwarring en tweespalt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan