Censuur, media

SuperJan
Er was slechts één aspect aan dit drama, waar ik, als reclameman, serieus van opkeek.


Hoe kan deze van het begin tot het einde geregisseerde en opgepoetste, tragisch lange commercial over het leven van één persoon, na al die moeite en al dat belastinggeld, uiteindelijk een zo tergend, saai, kil, onsympathiek en wereldvreemd beeld van een dame tot resultaat hebben.
 
Presentatrice Laura Ingraham legde de kijker uit dat de Rockefeller Foundation in 2010 hielp bij het opstellen van een rapport over vier mogelijke toekomstscenario’s die zich de komende 15 tot 20 jaar zouden kunnen voltrekken. Eén van die scenario’s ging over het uitbreken van een pandemie, precies wat er het afgelopen jaar is gebeurd.
 
Volgens Ab Klink (in een opinieartikel in de Volks(verraad)krant) zijn we beter af met minder IC-bedden.
Mijn interpretatie: dan kunnen satanisten makkelijker hoaxes lanceren.

Ik kan geen inhoudelijk commentaar geven, omdat ik geen abonnee ben,,
 
Paul Harmans via Telegram:
De hele dag getracht een account aan te maken op GETTR, maar zonder succes. Totdat ik las dat sommige e-mailproviders de mail van GETTR met daarin je activatiecode blokkeren. Ik heb het de hele dag geprobeerd met mijn hotmailadres dat mijn hoofd e-mailadres is, maar nu heb ik mijn gmail adres gebruikt en binnen een minuut was het gelukt!
Hier mijn account op GETTR
 
Paul Harmans via Telegram:
De hele dag getracht een account aan te maken op GETTR, maar zonder succes. Totdat ik las dat sommige e-mailproviders de mail van GETTR met daarin je activatiecode blokkeren. Ik heb het de hele dag geprobeerd met mijn hotmailadres dat mijn hoofd e-mailadres is, maar nu heb ik mijn gmail adres gebruikt en binnen een minuut was het gelukt!
Hier mijn account op GETTR
Met protonmail geen probleem 😉
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.283
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan