Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zie bericht Solana:of mogelijk een apart topic over maken???
What Carnivore Really Does to Your Organs & Body
Mooi inspirerend verhaal maar ook een beetje een eye-opener voor mijn manier van eten. Ze zegt dat ze eens in de 2 weken een stoelgang heeft. In mijn begintijd van mijn carnivoor dieet, 5,5 jaar terug had ik eens in de week een stoelgang met mijn compleet rauw dieet. Nu is dat al lang niet meer, nu bijna dagelijks. En ik denk dat dat komt omdat ik bijna alles rauw eet. Ik ben de laatste tijd meer vlees gaan bakken en ik denk dat ik die trend door ga zetten omdat dat de verteerbaarheid ten goede komt. Ik heb ook meer zin in gebakken en gestoofd vlees en wordt ook wel beïnvloed door studies op de site van de westonaprice foundation. Hoe eten jullie je vlees, rauw, gebakken, gestoofd en wat doe het met de verteerbaarheid?![]()
Meriam eet 800 gram vlees per dag: ‘Ik ging nog maar één keer in twee weken naar wc voor grote boodschap’
Meriam Hill (31) eet alleen vlees, vet, zout en eieren. Verder niets. In zeven maanden viel ze 37 kilo af. Het ‘carnivoordieet’ wint vooral op sociale media aan populariteit, maar staat haaks op de officiële voedingsadviezen. „Mensen vinden er van alles van, maar ik voel me beter dan ooit.”www.ad.nl
Dat minder vaak voor nummer 2 herken ik maar al te goed in periodes dat ik naar conscious festivals ga waar vegetarisch wordt gegeten. Best lekker maar joh ik hoef 3 dagen niet voor nummer 2 net als deze dame.
Ook zei God: ‘Hierbij geef Ik jullie alle zaaddragende planten en alle vruchtbomen op de aarde; dat zal jullie voedsel zijn.’Tsja, ze behoort tot de 7de daagse Adventisten die het dieet van Eden volgen, Genesis 1:29, 2:16 en 3:18