Carnivoor eten

Zegt het plaatje niet genoeg? Gedestilleerd water is dood water. Omgekeerde osmose ook.

Mike
Dat plaatje zegt me niks. Je hebt dus geen onderbouwing en het is slechts een mening?

Ik heb al 15 jaar een ionizer en een jaar een destilleerder en buiten de smaak heb ik nog nooit verschillen ervaren, dus het zal allemaal wel meevallen.

Er zit trouwens ook geen enkele logica achter.

Dan hecht je kennelijk geen waarde aan het werk van Emoto. Dan zijn we uitgepraat, geniet van je dode water.

Mike

Dat plaatje zegt me niks. Je hebt dus geen onderbouwing en het is slechts een mening?

Ik heb al 15 jaar een ionizer en een jaar een destilleerder en buiten de smaak heb ik nog nooit verschillen ervaren, dus het zal allemaal wel meevallen.

Er zit trouwens ook geen enkele logica achter.
Is de ionizer een kangen?

Een mannelijke kennis van mij is zeer verzwakt en veel afgevallen.
Heeft poliepen in zijn darmen en ontstekingen in zijn lichaam.
Iemand suggesties?

Waarom werkt dit dieet zo goed?

Onderzoekers vermoeden dat de effectiviteit van het carnivoordieet te maken heeft met meerdere factoren. Ten eerste wordt de inname van koolhydraten sterk verminderd. Dit zorgt ervoor dat ontstekingsprocessen in de darmen afnemen, omdat er minder suikers zijn die schadelijke bacteriën kunnen voeden. Daarnaast elimineert het dieet ook bepaalde stoffen uit plantaardig voedsel die bij sommige mensen immuunreacties kunnen uitlokken. Tenslotte heeft het dieet een ontstekingsremmend effect doordat het lichaam overschakelt op ketose, een staat waarin het vetten verbrandt voor energie in plaats van suikers. Ook het ontbreken van vezels kan een positief effect hebben op het darmmicrobioom, het ecosysteem van bacteriën in de darmen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.594
Leden
8.684
Nieuwste lid
Shahin
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan