cannabis olie

http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=524:jongen-2-met-hersentumor-geneest-door-cannabis-video&catid=17:gezondheid&Itemid=30

http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=488:cannabis-remedie-tegen-kanker-regering-weet-het-al-36-jaar&catid=17:gezondheid&Itemid=30

http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=588:eek:ntdek-hoe-cannabis-kanker-geneest-video&catid=17:gezondheid&Itemid=30

Zou het echt zo gezond zijn en zo goed werken als wordt beweerd?? Wat denken jullie?

 
Ik heb me recentelijk dus ook vaker afgevraagd of dagelijks een beetje cannabis gebruik/joints wel zo schadelijk is als wordt geclaimd.

Van de ene kant hoor je veel positieve berichten erover en vd andere kant weer negatieve,maar zo gaat t met alles WP,Vegetarisme etc.(Als je terug gaat kijken naar bepaalde stammen dan werden er bepaalde stimulerende middelen gebruikt,meestal in t kader van mediteren.)

Steeds langzamer begin ik te denken dat alles uiteindelijk neerkomt op zelfexperimentatie en ervaring,maar ook dat kan een bedrieglijk iets zijn.

 
Cannabis kan leiden to psychose in personen die daar gevoelig voor zijn. Verder als je immuun systeem niet sterk is kan het schimmel infecties in de longen veroorzaken zie bijv.: http://evolutionarypsychiatry.blogspot.com/2011/05/more-about-mysteries-of-cannabis.html

 
Ik vind het ook moeilijk wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant zegt je gezonde verstand dat het niet goed kan zijn, maar aan de andere kant wordt er dus wel kanker mee genezen. Het middel is wel puur natuurlijk, maar dat zegt ook nog niks. Er zijn zoveel planten in de wereld die giftig of zeer schadelijk voor ons zijn. Jammer dat je dit soort olie niet gewoon bij iherb kunt bestellen, zou het best weleens willen proberen.

Zelfs Jezus schijnt het gebruikt te hebben :lol: http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1158:studie-jezus-gebruikte-cannabis-om-mensen-te-genezen&catid=17:gezondheid&Itemid=30

 
Hier een artikel over hennep geschreven door Sally Fallon:

http://www.westonaprice.org/farm-a-ranch/instead-of-soybeans-hemp-and-kenaf

In het artikel spreekt ze niet over hennep als voedsel. Ik heb ergens iets gelezen van haar dat ze schrijft dat hennepolie nooit eerder in de geschiedenis is gebruikt als voedingsmiddel. Hennep is een alkaloide, hetgeen betekent dat het een alkalische, stiumulerende stof is (zoals zoveel drugs). Weet je nog? Zuren zijn opbouwend (yin), basen zijn afbrekend (yang). Alkaloiden kunnen een mooi tegenwicht bieden tegen een sterk verzuurd lichaam (dit is waarom men er ook verslaafd aan raakt, men is verzuurd en de alkoloiden zijn een soort zelfmedicatie). Het is echter geen blijvende oplossing.

Net als een rauw, veganistisch eetpatroon diabetes en kanker gaan genezen, zo kan hennepolie dat ook, omdat deze afbrekende en reinigende basen de verzuring door melkzuurfermentatie en koolstofdioxide tegengaan. Op de korte termijn is dat prettig, op de lange termijn spoel je er meer uit dan dat er aan bouwstoffen (zuren) in komen en kwijn je weg door voedingstekorten.

Mike

 
nota bene: er is wel verschil tussen olien van henneprassen met veel en weinig cannabinoiden.

Ik heb hier beide soorten hennepolie in mijn koelkast staan.

Die met cannbinoiden die is speciaal bereid voor medicinale doeleinden volgens mij (oa ivm pijnstilling), waarbij de cannabinoiden ook nog geconcentreerd zijn.

Daarvan moet ik niet meer dan 1 druppel per keer nemen anders ben ik nog slomer dan ik normaal al ben.

Dat heb ik 1 keer gedaan, daarna nooit weer.

Mijn hele dag was verpest en ik was niet eens high.

Ik dacht ook dat het pijnstillend zou zijn, maar die sloomheid die vind ik echt tergend dus daar kan ik dan dus niets mee.

Ik heb hem nu hier staan voor als ik niet kan slapen, maar voor de rest heb ik er eerlijk gezegd niet veel aan.

De andere hennepolie heb ik gewoon in de natuurwinkel gekocht voor alledaagse consumptie.

Maar ik geloof dat er niet zoveel omega 3 vetten inzitten naar verhouding, dus ik vroeg me af of het dan nog wel gezond is.

Ergens las ik dus dat dat nog al tegenviel jammer genoeg.

Ik maak het toch maar op want het was toch wel dure olie...

 
Huh? Bevat cannabis dan Omega3?of bedoel je de olie waarmee t is aangemaakt?

Dus dan zouden 'blowers' ook nog gezonde vetten binnenkrijgen op die manier?:s

 
Ja, cannabis bevat omega-3 en daarnaast ook omega-6 en omega-9. Blowers krijgen daarnaast ook pesticiden en minimaal 4 keer teveel THC binnen. Maar dat is niet de schuld van de cannabis maar wat wij er (alweer) mee hebben gedaan!

Mike

 
Ik denk dat de omega´s bij cannabis vooral in de zaden zitten en de blowers gebruiken de bladeren.

Ik heb me laten vertellen dat niet zozeer de bladeren de THC (cannabinoiden) bevatten.

Iemand die medische wietolie verkoopt, vertelde me dat de bladeren maar 15% van de THC bevatten vergeleken met de rest van de plant (85%).

hier een leuk filmpje (althans dat vind ik zelf) over zelf hennepolie maken, dit is ongetwijfeld de hennepolie van de zaden zonder THC-gedoe: p://www.youtube.com/watch?v=Ko-IW8SdcKY

 
En wat als je de canabis helemaal zelf kweekt?

Niet dat ik dit van plan ben hoor, ik heb zelfs nog nooit gerookt, dus ik ga dit zeker niet doen. maar mijn oudste gebruikt al jaren, en kweekt de plantjes zelf.

 
Je kunt hennep kweken met zeezout, dan zitten er ook nog mineralen in de plant. Het roken van marihuana is van oudsher altijd een heilige ervaring geweest vanuit een intentie om dichter bij de goden te komen om tot diepere inzichten te komen door de geest te verruimen. Dit deed men zelden of nooit alleen, dus het was een gemeenschappelijke ervaring en de intentie was nooit om te ontsnappen aan de werkelijkheid, wat angst als drijfveer heeft. Vandaar dat veelvuldig marihuanagebruik psychoses in de hand werkt, want het versterkt de intentie waarmee het wordt ingenomen, in dit geval angst/escapisme.

Natuurlijke drugs in zijn algemeenheid bestaan op deze planeet om een versnelde evolutie mogelijk te maken. Aangezien wij scheppers zijn van onze eigen werkelijkheid betekent dit dat we met dergelijke middelen zowel evolutie als devolutie mogelijk kunnen maken, schepping of vernietiging, hemel of hel. De drugs zijn neutraal, net als de scheppende kracht zelf, het is INTENTIE die bepaalt hoe wij onze vrije wil gebruiken. Vanuit die gedachte is het mijn mening dat we maar beter kunnen afzien van het gebruik van marihuana en andere natuurlijke drugs, omdat we spiritueel nog midden in de puberteit zitten en uitsluitend egoistische en materiele motieven hebben.

Mike

 
Quote:
Vanuit die gedachte is het mijn mening dat we maar beter kunnen afzien van het gebruik van marihuana en andere natuurlijke drugs, omdat we spiritueel nog midden in de puberteit zitten en uitsluitend egoistische en materiele motieven hebben.


hier moest ik toch wel om lachen:)

(als een boer met kiespijn weliswaar)

 
Mike,

Jij noemde ook de tabaksplant al eens een van de meest heilige planten op aarde. Door al die honderden giftige en verslavende stoffen die wij erin hebben gestopt is er weinig heiligs meer van over. Maar het inhaleren van natuurlijke stoffen zou dat nou een helend effect kunnen hebben, of blijft het schadelijk voor de longen? Denk ook aan bijv wierrook, iets wat ook al honderden zoniet duizenden jaren wordt gebruikt.

 
Ik heb wel eens cannabis olie in het begin voor mijn adhd gebruikt maar kon niet echt zeggen dat het werkte tenminste bij mij niet, nu las ik van het merk AOV er een orthomoluculaire supplement is genaamd Andohadin dat heel goede resultaten bij ahdh geeft.

Ook al zou het helemaal natuurlijk zijn is het niet altijd goed, kan ik jullie mening mischien hierover hebben?

Hier is de site:http://www.aov.nl/p/35/56/meer-over-aov

 
ik nodig iedereen van harte uit deze filmpje eens te bekijken van rick simpson die veel ziektes met hennep olie heeft weten te genezen!



er is geen beter GENEES/bescherm middel dan de stof CBD in de Cannabis plant.

het zit zelfs in moedermelk/borstvoeding.

en een jointje kan heel goed tegen depresie helpen afhankelijk van de sativa/indica precentage.

het helpt ook tegen misselijkheid en wekt het eetlust, denk eens aan kanker patienten enz....

ik denk dat het eerder de manier van het gebruik maken van de plant van belang is.

wil je er 24/7 stoned van worden of gebruik je het als een tool om een stabiel balans in wat gevallen te vinden.

 
Als het zelfs in moedermelk zit, kan moedermelk dan ook veel ziektes genezen :lol: ?(In dat geval voel ik me een wandelend geneesmiddelen fabriek!)

 
voor je kleintje ben je het zeker,

de precentage in je melk is natuurlijk erg laag vergeleken wat simpson uit zijn wietplanten haalt maar wees er maar zeker van de het de imuunsysteem van kinderen die nog aan de borst drinken erg helpt!!

met de borstvoeding wou ik maar een punt maken dat een wietplantje erg heilig is.

net zoals moedersmelk :D

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan