candida verdelgen

Quote:
Een heel glas vol appelazijn?!?! Poeh! Je hebt altijd baas boven baas.


Hahaha, ja Verdund, anders brand m'n keel uit :lol: een paplepel in een glas water, met de reiniging doe ik 3 paplepels.

Sorry moondust dat ik je zo liet schrikken :wink:

 
Bij mij helpen al die middelen niet, twee jaar lang bezig geweest met doden ervan. Laatst uitslag ontlasting en gewoon verhoging van schimmel aanwezig.

Heb echt van alles geprobeerd, die candida blijft gewoon woekeren, snap er niks van! Ondertussen ben ik een bonenstaak.

Ik denk dat wanneer er nog iets anders is in je lijf is wat niet goed functioneert,candida verdelgen,dweilen met de kraan open is.

 
maar hoe zit het nu met Lufenuron? ik lees dat het bij honden en katten wordt gebruikt tegen vlooien ed. Maar is dat dan niet schadelijk voor de mens? Overigens is een heel goed middel naast Oregano; propolis en/of capric acid. Beide natuurlijk, geen bijwerkingen, maar hard tegen candidae..
 
@Lievergezond: je verwijst naar een topic met 14 pagina's. Er daar gaat het over Borax. Klopt de link dus wel? Zo ja, stel je Borax voor ipv Caprylzuur?
 
hoi User, ik heb geen ervaring met pure caprylzuur. Ik stel niets voor in de plaats van iets anders. Alleen borax heeft zeker anti-candida-eigenschappen, weet ik uit eigen ervaring.
 
Is het niet verstandiger de candida niet -meer- te voeden in plaats van deze met hulpmiddelen te verdelgen. Volgens mij verdwijnt dan wel vermindert de candida vanzelf als je volgens WAPF eet, rekening houdende met bepaalde voedingsmiddelen dan wel -stoffen die je beter -eerst- kunt vermijden.
 
@Heksje: dat is inderdaad verstandig. Ik heb mijn eten al aangepast (nog geen WAPF dieet). Hier zal ik mijn eens gaan inlezen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.423
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan