Bromtoon (Tinnitus)

  • Onderwerp starter Ragnar Peterson
  • Startdatum
Wat een ontzettende lange lijst van oorzaken.
Zoek eens op acupunctuur en oorsuizen.
Bij mij LIJKT het evenwichtsorgaan evenwichtsklachten te geven . Doe acupunctuur.
Maar ik heb ook schildklier, buik, zenuwschade.
De meester is de hersenen.
Dus naalden in hoofd, oor, buik enz.
Vorige keer merkte ik duidelijk verbetering, maar was de behandeling/prikken weer anders.
Gisteren was ik bij de tandarts en moet er wel het een en ander gevuld worden. Ik heb het voorlopig uitgesteld omdat door al dat boren de kiezen verzwakken. Hij zei ja maar dan krijg je gezondheidsklachten als je caries laat zitten. Inmiddels spoel ik met zwartzaad olie karwei olie) en heb nog een tinctuur van goudsbloem. (voor tandvlees).
Ik zit zojuist te lezen over neuropthie, meestal door diabetes . Zag een connectie met vit B1.
Lastig Ragnar om oorzaak te achterhalen. Bekend met acupunctuur?
Nee ben ik niet bekend mee😊 inderdaad lastig om een oorzaak te achterhalen 🤔
 
Ik gebruik vitamine D
Vitamine C
Zink/selenium en af en toe ivermectine.
Ben nu begonnen met B12 omdat ik vermoedde dat ik weer een tekort had.
Je zit in de juiste richting.


 
Ben je bekend met DMSO? Dimethylsufoxide. Valt te proberen. Is een natuurproduct.
CDS (Chloordioxide en MMS hebben ook protocollen). Vraag eens op het Telegramkanaal Clo2nl.
 

Bijlagen

  • Toepassing Oor-Ears DMSO.docx
    13,9 KB · Weergaven: 7
Neemt de bromtoon al af met de vitamine B12 en de andere supplementen die je gebruikt?
 
Onder het artikel van Evaatje (Germaanse geneeskunde) staat ook nog een lang artikel over evenwichtstoring in het oor. Als ik het goed il begrijpen en onthouden dan moet ik het eigenlijk uitprinten.
Zal morgen nog eens lezen.
Die germaanse geneeskunde staat me wel aan maar geeft het ook een oplossing?
 
Neemt de bromtoon al af met de vitamine B12 en de andere supplementen die je gebruikt?
Ik probeer mij er zo min mogelijk op te focussen. Maar zit er nog wel helaas. Ook met alle supplementen
 
Onder het artikel van Evaatje (Germaanse geneeskunde) staat ook nog een lang artikel over evenwichtstoring in het oor. Als ik het goed il begrijpen en onthouden dan moet ik het eigenlijk uitprinten.
Zal morgen nog eens lezen.
Die germaanse geneeskunde staat me wel aan maar geeft het ook een oplossing?
Wat ik gelezen heb van de germaanse geneeskunde is dat het vooral een leidraad is. Maar uiteindelijk komt het toch neer op stress. Hamer noemt ook vooral voeding en de focus te leggen op oplossingen. Ook het onderbewuste speelt een rol. Helaas werkt dit systeem niet goed bij stress. Mede ook doordat bij stress de maagzuur productie niet voldoende is en daardoor B12 tekort die een rol speelt bij het onderbewuste. Naast B12 tekorten is het natuurlijk niet uit te sluiten dat er meer tekorten zullen zijn. Maagzuur optimaliseren lijkt nog steeds de grootste rol te spelen.
 
Ik ga volgende week deze behandeling laten doen.
Ik hoop duizeligheids klachten onder controle te krijgen.
Ik houd jullie op de hoogte.

 
Ik heb bovengenoemd filmpje zojuist bekeken en deze methode zou best eens kunnen helpen voor tinnitus.
Gisteren had ik een uurtje een ayurveda behandeling van de oren, gezicht en hoofd. De neus behandelen wilde ik niet want heb af en toe een bloedneus. Vit.K is onderweg.
Al met al voelde de behandeling goed aan. Bij het opstaan had ik 2 "verstopte" oren en alleen het linker oor (daar ben ik al eens flink op gevallen) bleef een tijdje verstopt. Voelt ook niet prettig. onderweg naar huis ging het weer open.
Behandeling is wat mij betreft gericht op duizeligheid.
Ze adviseert wel de oren ,s-avonds te druppelen met koud geperste sesam-olie of olijfolie. Ook heb ik ergens gelezen dat DMSO gedruppeld kan worden in oren.
Afwachten of ik in de loop van de week iets voel in hoofd en/of oren.
 
Ik heb bovengenoemd filmpje zojuist bekeken en deze methode zou best eens kunnen helpen voor tinnitus.
Gisteren had ik een uurtje een ayurveda behandeling van de oren, gezicht en hoofd. De neus behandelen wilde ik niet want heb af en toe een bloedneus. Vit.K is onderweg.
Al met al voelde de behandeling goed aan. Bij het opstaan had ik 2 "verstopte" oren en alleen het linker oor (daar ben ik al eens flink op gevallen) bleef een tijdje verstopt. Voelt ook niet prettig. onderweg naar huis ging het weer open.
Behandeling is wat mij betreft gericht op duizeligheid.
Ze adviseert wel de oren ,s-avonds te druppelen met koud geperste sesam-olie of olijfolie. Ook heb ik ergens gelezen dat DMSO gedruppeld kan worden in oren.
Afwachten of ik in de loop van de week iets voel in hoofd en/of oren.
mij hielp tangerine essentiële olie (mandarijnolie) heel goed tegen duizeligheid paar jaar geleden. Voor iets minder als 20 euro weet je het, dat kost een flesje goede olie van 15 ml. Je smeert een druppel rond het oor.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan