Bromtoon (Tinnitus)

  • Onderwerp starter Ragnar Peterson
  • Startdatum
@Ragnar Peterson
Hoe gaat het nu? Nog last van de bromtoon?
Ik heb sinds een week ineens weer last van een vervelende piep, lijkt op het geluid van een krekel? En nee ik eet geen ZE BUGS😝
Zo snel mogelijk naar de huisarts.
Er zijn huisartsen die dan direct een kuur geven. Maar de meeste hebben geen verstand van zaken.
Of ga naar Duitsland.
 
Zo snel mogelijk naar de huisarts.
Er zijn huisartsen die dan direct een kuur geven. Maar de meeste hebben geen verstand van zaken.
Of ga naar Duitsland.
Aan wat voor kuur moet ik denken?
 
Wie van jullie is er wel eens naar een KNO arts geweest?
HOE GAAT ZO,N ONDERZOEK. MET APPARATUUR?
Ik ga straks de huisarts bellen voor een afspraak. Maar een afspraak bij de neuroloog duurt 6 weken. Dus zal wel niet snel een afspraak bij de KNO hebben.
Ik ben op dat oor gevallen en voel ook af en toe een pijn scheut.
Ik denk dat een onderzoek bij zo,n gehoor-instituut waar je zomaar naar binnen kunt lopen weinig zin heeft. Natuurlijk ben ik nu meer doof op dat oor dan daarvoor. Ik was een klein beetje doof en nu dus duidelijk meer.
Afspraak huisarts gemaakt, pas 30 augustus en met moeite om 3 uur.
smorgens ben ik druk met mezelf. Een heel chagrijnige assistente.
 
Zo dom dat ik niet heb opgeschreven ergens wanneer ik oorklachten kreeg.
Ik heb hier ergens op dit forum een verhaal verteld dat ik gevallen was.
Ook die datum heb ik niet opgeschreven. dom dom.

Hoe kan ik een bericht terugvinden van mijzelf over die val?
Het zou onder poliepen kunnen staan (heb al gezocht) maar ook ergens anders. iets met leuke of vervelende dingen?
 
Zo dom dat ik niet heb opgeschreven ergens wanneer ik oorklachten kreeg.
Ik heb hier ergens op dit forum een verhaal verteld dat ik gevallen was.
Ook die datum heb ik niet opgeschreven. dom dom.

Hoe kan ik een bericht terugvinden van mijzelf over die val?
Het zou onder poliepen kunnen staan (heb al gezocht) maar ook ergens anders. iets met leuke of vervelende dingen?
Deze?ik heb gewoon zoekfunctie gebruikt en getypt: gevallen en dan bij lid: Romagi

Bericht in onderwerp 'Frustratie Topic'
https://www.fatsforum.nl/threads/frustratie-topic.4201/post-345469
 
Heel erg bedankt WofLight.
Inmiddels is het me gelukt een afspraak te maken in Hoofddorp 2 september. goede verbinding met OV.
Via via kreeg ik dit adres voor een SOT behandeling. Chiropractie. Voor nieuwe patienten eigenlijk een afspraak pas eind september.
Dit is in ieder geval eerder dan bij de neuroloog waar ik weinig vertrouwen in heb.
 
@Ragnar Peterson
Hoe gaat het nu? Nog last van de bromtoon?
Ik heb sinds een week ineens weer last van een vervelende piep, lijkt op het geluid van een krekel? En nee ik eet geen ZE BUGS😝
Ik moet zeggen ik ben nu 3 weken op de Veluwe en heb nergens geen last van. Zaterdag weer naar die klote Randstad dus ben benieuwd of het dan terugkomt. Zo ja dan ligt het aan alle fabrieken om mij heen daar. Wil niet terug hahaha ik haat de Randstad 🤮🤮
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Ik moet zeggen ik ben nu 3 weken op de Veluwe en heb nergens geen last van. Zaterdag weer naar die klote Randstad dus ben benieuwd of het dan terugkomt. Zo ja dan ligt het aan alle fabrieken om mij heen daar. Wil niet terug hahaha ik haat de Randstad 🤮🤮
Ik voel mij in natuurgebieden ook altijd vele malen beter, niet heel gek natuurlijk.
Ik heb ook een hekel aan de randstad. Helaas zit ik hier voorlopig nog wel even noodgedwongen. Ik wil hier héél graag weg!
 
Heel erg bedankt WofLight.
Inmiddels is het me gelukt een afspraak te maken in Hoofddorp 2 september. goede verbinding met OV.
Via via kreeg ik dit adres voor een SOT behandeling. Chiropractie. Voor nieuwe patienten eigenlijk een afspraak pas eind september.
Dit is in ieder geval eerder dan bij de neuroloog waar ik weinig vertrouwen in heb.
Graag gedaan.
Ben benieuwd of het helpt die chiropractie.
 
SOT is dus een behandeling van de onderrug. Sacrale zenuwen en het hele endeldarm gebied. Stel dat ik gelijk heb en het is daar uit balans.
Ik heb er een heel goed gevoel bij.
Wat betreft mijn linker oor. Het is wisselend slecht en goed (dan knapt er iets) hoofd voelt dan beter en gehoor is dan beter. Ik houd jullie op de hoogte.
 
Ik voel mij in natuurgebieden ook altijd vele malen beter, niet heel gek natuurlijk.
Ik heb ook een hekel aan de randstad. Helaas zit ik hier voorlopig nog wel even noodgedwongen. Ik wil hier héél graag weg!
Ja ik ken er nog 1😁 komt wel goed uiteindelijk. Misschien dat we nog naar Hongarije of Tsjechië gaan in de nabije toekomst
 

Ergens vanaf de conceptie groeien onze organen. Goede voeding vanaf dat moment zorgt ervoor dat we gezond ter wereld komen. Het valt me op dat er over de oren veel staat geschreven maar over Natuurlijk behandelen of voedingstekorten vind ik niets - tot nu toe.
Terwijl overal verhalen te vinden zijn tot en met celnivo.
Er zitten bv vloeistoffen in ons oor. endolympe en perilymphe. ik lees over ophoping vloeistof en overproduktie.
Er moet toch altijd ergens een begin zijn van klachten?
 
Laatst bewerkt:

Andere effecten van stimulatie van de nervus vagus​

Stimulatie van de nervus vagus is ook effectief ingezet bij het elimineren van tinnitus. Het belangrijkste kenmerk van deze aandoening is een aanhoudende piep in je oor die niet van een externe bron komt. Het kan door meerdere oorzaken worden veroorzaakt zoals:
 

Tegen oorsuizen (Tinnitus) en hardhorendheid.​

Acupunctuur drukpunt: In het hoorkanaal.

Effect: Verlicht onmiddelijk oorsuizen.

Gebruik: Om onmiddelijk een eind te maken aan oorsuizen en druk in het oor, breng je de top van je middelvinger in de gehoorgang en beweeg je je vinger heen en weer om trillingen op gang te brengen, die diep in de gehoorgang zullen doordringen. Vibreer ongeveer 10 seconde en verwijder dan abrupt de vinger. Je moet dit snel doen. Herhaal dit proces 3 keer.

Plek: midden in de gehoorgang.

Waarschuwing: Geen

www.boshen.nl Amstelveen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan