BosBes stelt zich voor! Herkenning & Tips

Ja, ik moet geduld hebben denk ik en niet te zwart 'gallig' zijn erover. ;-)

 
Blijkbaar ben ik niet zwartgallig, heb nog nooit zwarte ontlasting gehad :D Wel gezellig groen en geel :wink:

Geduld is zeker een schone zaak! Al begrijp ik ongeduld als de beste. Maar je lichaam laat zich nu eenmaal niet haasten. Enne, wij hebben er ook jaren en jaren en jaren over gedaan om de boel te verstoppen en dicht te gooien. Uit onwetendheid, maar toch. Ze moet wel de kans krijgen om te genezen.

 
Ja, nu ook weer veel groene drab, dat was ook zo met die oxypowder het geval.

Wel op het moment buikpijn, het was toch gevoelig gisteravond, alsof er druk kwam op dat vastzittende steentje.

Hopenlijk morgen weer wat beter ;-)

 
Het is nu bijna een week later dat ik met mijn 1e leverreiniging ben begonnen.

Af en toe wat steentjes, wit en groenige stukjes heb ik gezien in de dagen erna.

Tot op heden gelukkig geen buikpijn meer gehad,geen rotgevoel in mn leverstreek.

Wel heel erg moe en veel haaruitval, dat lijkt op leverproblemen?

 
Het is nu 2 weken geleden dat ik de 1e leverreiniging heb gedaan.

Tot nu toe voel ik me niet echt beter, last van hartkloppingen, en wat opgewollen handen/vingers en ook hypergevoelig, lichtgeraakt, sinds kort weer erge haaruitval. Stresserig gevoel! (terwijl daar geen reden voor is)

Vanmorgen om 6 uur werd ik wakker omdat ik naar het toilet moest om te plassen en mn hart bonkte in mn keel. Dit hb ik nu al enkele dagen.

Ik wil graag over een week of 2 weer verder met de 2e reiniging maar dat voelt nu niet goed.

(azijn, vlees, olijfolie, kokosolie, triphala, honing, groenten, soms bica, soms bitterzout, himalaya zout, kwark, ei, roomboter, levertraan)

Herkent iemand dit? Wat kan ik doen?

 
Ik schreef in het topic van de leverreiniging het volgende:

@bosbes. Ik herken niets van wat je schrijft als gevolg van een leverzuivering. Had je die klachten eerder ook al?

 
Hoi Alexandra,

ok, en Nee die giga hartkloppingen heb ik de laatste week ongeveer.

Verder geen vage buikpijn (galsteen) gehad.

Heb ook t idee dat mn bloeddruk hoog is, ik ga het iig na laten checken dinsdag.

Die te snelle hartslag heb ik nog nooit eerder gehad... te snel werkende schildklier ?

Maak me wel zorgen!

 
Ik denk dat een teken van een slecht werkende lever/gal ook haaruitval is. Tenminste, dat herken ik wel. Maar die schildklier, die zit bij mij ook nog niet lekker. Ik denk niet dat je je klachten specifiek kan koppelen aan de reiniging. En ook die bijnieruitputting komt weer om de hoek kijken. De eerste keer dat ik weer haar kreeg op een kale plek was door het gebruik van adrenal. Nu wordt het bij mij weer dunner, volgens mij omdat de schildklier nog niet optimaal werkt.

Maar het kan wel zijn dat je systeem nu langzaam aan in beweging komt en daarmee je klachten naar voren komen. Hoe zit het met jouw bijnieren? Ondersteun je die? Voorheen had ik dat ook regelmatig, dat stress gevoel zonder aanleiding. Of wel een aanleiding, maar dan bleef het maar doorgaan. Ik gebruik Adrenal en heb het alleen nog echt vanuit een reactie op een situatie.

Ik zou doorgaan met de zuiveringen en ondertussen zoeken naar de onderliggegnde oorzaak. Bij dat laatste kan ik je niet helpen, daarvoor weet ik nog te weinig.

 
Bedankt Alexandra,

Ik ben eigenlijk het laatste 1.5 jaar bezig geweest met het omgooien van mjn eetgewoontes en aan het detoxen.

Dat vind ik al een hele klus om beter naar mn lijf te luisteren, maar dat gaat al beter.

Ik heb me niet erg kunnen vinden in bijnieruitputting, maar ik sta nu wel stil hoe ik doorgejaagd heb de laatste 8 jaar om mijn organisatie op poten te krijgen en mezelf het hoofd boven water te houden. (ik ben nu 55 jaar en zoals velen hier geen goede voeding genomen en slecht naar mezelf geluisterd)

Dat gaat nu redelijk goed gelukkig!

Ja, die aanleiding was er ook wel als ik daar over na denk maar normaal gesproken kalmeert dat wel weer en nu stopt die reactie niet.. zoals je zegt, het gaat gewoon door.

Jij gebruikt daarvoor Adrenal?

Ja, ik wil ook graag doorgaan met de zuiveringen... maar vraag me af of het niet te heftig is.

Moeilijk om in dit hele proces maat te houden, niet te snel en niet te langzaam..

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan