Boeken

Dank Melkmeisje. Ik wilde destijds bij Harm Valentijn wel een zapper maken maar vanwege afstand zonder eigen vervoer werd dat te moeilijk.
Ik wist niet dat hij ook arts was. Leeft hij nog wel?
Wie van jullie werkt er met een zapper?
Ik wil mezelf graag testen. bv moet ik meer of minder schildklier T4/T3 nemen?
Volgens laatste L.I.F.E. onderzoek heb ik nog steeds parasieten. terwijl ik daar al jaren aan werk.
Ze adviseerde Ivermectine (ga ik doen) maar dan nog is het handig als ik zelf kan testen.
Een tester kan ik bij Hulda Clark kopen maar volgens mij is er nog een firma die dat verkoopt. Vanavond even zoeken. Moet wel een nederlandse advies bij zijn.
hoi Romagi, jazeker leeft Harm Valentijn nog. Een vriendin van mij heeft regelmatig contact met hem. En parasieten en bacteriën lopen we allemaal steeds op. Ik zie het in mijn scanapparatuur. Staphylo en Strepto zijn zeer hardnekkig en vaak zeer dominant aanwezig. Ook bij iemand die elke dag IVM slikt.
 
Ik waag zeer te betwijfelen of we aan deze kant van de wereld zo'n parasietenplaag hebben. Bewijs hiervoor graag.

Mike
 
Ik ben benieuwd of die IVM gaat werken die ik nu slik. . L.I.F.E. zou het moeten aantonen. waarschijnlijk ook Candida
Verder heb ik nog 3 flesjes Mycostatine (Nystatine) in huis. die dienen om in te nemen tegelijk met een 3-weeks durend diet zonder suikers. Ik heb dat nog nooit gedaan i.v.m. een TE INGEWIKKELD DIEET, dat ik wel geprint in huis heb.
Lievergezond zei echter dat GLUTEN ook een connectie hebben met de schildklier /duizeligheid/.
Maar je hebt tarwe gluten en bv gluten van spelt/rogge - die ik wel eet - en die zouden minder klachten geven dan tarwe-gluten.
Gluten/schildklier/duizeligheid is weer typisch zo,n onderwerp dat nauwelijks te vinden is (regulier) maar best zou kunnen bestaan.
En zeker in mijn geval, de darmen/vertering komen niet meer in orde. punt.
Als de schildklier dus ook niet in orde is zit ik in een visieuze cirkel.
 
Voor wie van intellectueel leesvoer houdt kan ik het boek De onzichtbare maat van Andreas Kinneging aanraden. Hierin zet Andreas uiteen wat het Christelijk-classistische wereldbeeld en het modernistisch (Verlichting/Romantiek) wereldbeeld zijn en pleit hij voor terugkeer naar de waarden van de Christelijk-classisistische waarden.
 
Even schaamteloos mijn prentenboek hier plaatsen hoor 🥰 (als je dit niet op je forum wilt, verwijder je het maar Mike).



Heksje Tanja en haar vriend Puffie willen de magische regenboogroos vinden om Puffie voor altijd te beschermen tegen gevaren in het bos. Tijdens hun zoektocht overwinnen ze angsten door zich te herinneren aan hun eigen stralende, gouden licht. Hoewel de gevonden roos niet blijkt te werken, beseffen ze dat ze geen toverstaf of regenboogroos nodig hebben om moedig te zijn; het zit in henzelf!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.806
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan