Boeken

Dit is alles wat ik nog heb:

- de ongelooflijke lever en galblaas zuivering, Andreas Moritz

- Sungazing, Ron van Dijen

– Toegang tot de natuurlijke tijd, Peter Toonen

-Handboek spiegelogie, Willem de Ridder

– Gezond door hoge darmspoelingen, A ten Haaf

– Kanker is een schimmel, Dr T. Simoncini

– Achter de 2012 Horiszon, jan Wicherink

-nieuw licht op vitamine D, G. Schuitemaker

 
Hallo Jansse,

Ik heb interesse in het boek van Andreas Moritz.
Klopt het dat hier 7.50 euro voor vraagt?
Dat is wat mij betreft ok.
Hoe nu verder?

Nellie.

 
Nellie,

Stuur even een mailtje naar Mike, dan wil hij vast wel mijn mail doorgeven aan jou.

 
Hallo Mike,

Zou je mijn mailadres willen doorgeven aan Jansse ivm met de verkoop van een boek?

Dankje Nellie.

 
Hallo Janse,

Ik wil graag de volgende boeken van je kopen:
kanker is een schimmel Dr. T.Simoncini
nieuw licht op vitamine d; G. Schuitemaker
gezond door darmspoelingen: A. ten Haaf
Wat zijn de kosten voor bovenstaande boeken?
 
"Uit je bol", echt een aanrader dit boek! Gaat over entheogene middelen, maar ook de maatschappelijke kwesties.
 
Ik heb "the hidden messages in water" van Emoto gelezen en hij komt o.a. met de theorie dat bepaalde emoties verbonden zijn met elementen. Ze vibreren op dezelfde frequentie.

irritatie - kwik
boosheid - lood
verdriet - aluminium
onzekerheid - cadmium
stress - zink
wanhoop - staal

Ik kan mij hier wel in vinden. Te veel blootstelling aluminium wordt gelinkt aan alzheimer.
Aluminium en verdriet zijn dezelfde frequentie. Verdriet en zorgen op late leeftijd zou dus aluminium kunnen "aanzwengelen" in het lichaam en alzheimer veroorzaken.

Alleen weet ik ook dat ze zeggen dat stress zorgt voor een zink TEKORT.
 
wie heeft het boek (boeken) gelezen van Dr. Mathias Rath? in het nederlands. Kanker, de vorderingen van de cellulaire geneeskunde.
Ik heb wel een PDF gevonden, 75 bladzijden maar ik lees niet graag op de computer. Een printer heb ik niet.
 
Een goede kennis van mijn moeder, dat weet ik toevallig, maar die is dood dus ik kan het hem niet meer vragen... :(
 
Uiteindelijk heb ik de 75 bladzijdes gelezen. gevonden bij aquariusvitalizer.info/www2/kanker.PDF. De vorderingen van de cellulaire geneeskunde. Interessant met ook afbeeldingen van cellen enz.
 
Hmmm geen reactie. Dan toch maar neerzetten hier, als het niet mag verwijder ze dan maar !
te koop 2 boeken :
Genees tandbederf van Ramiel Nagel
Leefstijlbijbel van Yassir van Unen

Samen voor 25 euro excl verzenden.
 
Heb interesse in genees tandbederf kan ik dat boek alleen kopen en wat zijn de kosten dan.
Kan ik e-mailadres krijgen Mike.
 
Er is een nieuw kookboek uitgekomen volgens de voedingsprincipes van Weston Price. Het heet: Gezond oud worden, mijn recept! jouw recept? van Hanneke Braakhuis.

Het bevat meer dan 200 recepten voor ontbijt, lunch en avondeten.

Ik krijg er geen provisie van hoor maar het lijkt me een goed boek voor mensen die op zoek zijn naar Weston-Price-proof recepten.

Lia
 
Dank je wel voor het doorgeven van het e-mailadres Poekie. Ik hoor alleen helemaal niets meer van Rias59, dus boeken zijn nog steeds te koop.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan