Ik weet dat er meerder mensen eten volgens de tips van Terry wahl, maar buiten haar ben ik nog niemand tegen gekomen die hierdoor genas.
Ik heb ook gesproken met DrAnne Maas, zij volgt al decennia lang een eliminatie dieet en heeft sindsdien geen last meer van MS. Hierdoor heb ik mij destijds ook laten testen.
Maar wat voor haar dus wel werkt, werkt verder voor niemand die ik ken.
Ik heb ook zeer veel filmpjes gezien van wonderlijke verbeteringen en genezingen na een ccsvi operatie (dotteren van de halsvaten), en ook dit heb ik ondergaan. Ik had 3 weken enorme verbeteringen en daartna was dit weer voorbij, van onze groep, 6 personen is er 1 die echt geen last meer heeft van MS symptomen. De rest heeft er geen baat bij gehad.
Het best-bet diet heeft ook veel volgers en mensen die zich hierdoor beter voelen.
Ik doe nu alleen nog maar waar ikzelf een goed gevoel bij heb, wat logisch klinkt.Waar ik wel van overtuigd ben is dat voeding en stofwisseling de oorzaak is van MS. Dat stress een heel bealngrijke factor is.
Dat mijn bloedvaten niet goed zijn ( wat weer terug te voeren is op de voeding waarschijnlijk).
Mijn halsvaten zijn erg dun en 1 kant functioneert niet. Dus voert het bloed niet af.
Ik heb geen idee waarom een bepaald dieet voor de een wel en anderen niet werkt.
Je hebt dieten helemaal zonder vet, waar verzadigd vet echt verboden wordt.
Je hebt raw-food, het evertsdieet, zelfs klinieken in Duitsland. Zij claimen ook de oplossing te hebben voor ms-patienten.
je hebt best-bet(ashton-embry)/terry-wahls/nog 1 waarvan ik de naam ben vergeten, maar ook laagvet dieet/eliminaie-dieet/everts-dieet en ik ben bang nog wel een paar.
Ik blijf maar bij westonprice en bijnieruitputting. Hopelijk ooit zonder bijnieruitputting :wink: ik denk dat daar wel eens de sleutel kon liggen.