Bloedsuikerspiegel

Ik ben nu al 3 weken bezig met een heel ander voedingspatroon waar ik heel veel info gekregen heb van iemand die ingenieur in scheikunde en voeding en jarenlang ervaring heeft.

Ik voel mij veel beter en ben niet meer moe.

Komt erop neer dat ik enkel fruit,room,noten, rauwe groenten,boter,olijfolie,gevogelte,vis, eiseres,af en toe vlees,geitenkaas,soms roggebrood/kamutbrood/speltbrood wel zuurdesem,heel veel soep met gekookte groenten en zeker één uur of zelfs meer lichtjes laten koken met kelt. zeezout/boter of olijfolie erin ,aardappelen/puree met room/frietjes, kruidenthee's, chicory koffie die je moet filteren met room,kokosvet. Combinatie van voeding is heel belangrijk.

Als ontbijt eet ik fruit (geen appels/peren) met volle room en notenmengeling gemixt, heel lekker. Eenmaal dit je gewoon bent van eten zal je niks anders meer willen als ontbijt, (ik toch niet). Ben zelfs 3 kg vermagerd en voel me super.

Belangrijk is als je suikers eet altijd vet erbij eten = bv pannenkoeken met boter, ijscreme met slagroom enz..., als je daar eens zin in hebt.

Geen pasta's/melk/yoghurt (niks van zuivel uit de winkel),/pizza/spek/lasagne/ enz.. = verzuurt je lichaam en krijg je suikerziekte van. De tarwe die ze nu verkopen is tarwe van 1-2 jaar geleden (niet gezond dus), bevat veel koolhydraten.

Voeding die vele koolhydraten bevatten zet zich om in suiker.

Waarschijnlijk zijn er veel van jullie die dit weten maar ik wou deze info meedelen aan jullie.

Ik hou me er niet strikt 100 procent aan dit voedingspatroon, maar wel 80-90 procent.

Ziehier een link over een lezing die hij gaf : gaat over brood en melk.

http://www.google.be/url?sa=t&r...0H&usg=AFQjCNFqfQ4NBcJ2TyrwQNfGhgOSjVoHEQ

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan