Simmentaler
New member
Ik ben sinds een week accuut gestopt met het eten van chocolade, heel streng geworden op eetmomenten, koolhydraten, etc. Als ik een hongeraanval krijg tussen de maaltijden door eet ik o.a kaas, olijven, een compleet pakje rosbief, rauwe melk/kefir met slagroom. Yoghurt kan ik niet meer tegen, dus dat heb ik tijdelijk geschrapt. Nu heb ik constant last van bloedsuikerschommelingen, zo voelt het althans. Alsof ik steeds iets moet eten, maar als ik dan eet helpt het niet echt. (Dit gevoel had ik trouwens ook lange tijd in de zwangerschap, alleen als ik wat at hielp het 10 minuten en dan kwam de duizeligheid weer, waardoor ik de hele dag aan het eten was). Nu weiger ik om de hele dag te eten, sta mezelf echt wel voldoende toe, maar ga niet elk uur lopen voor iets. Het helpt toch niet tegen dat wazige gevoel in het hoofd.
Wat kan dit nu zijn? Afkicken van suiker (dat duurt maar een paar dagen toch)? Tijdelijke bloedsuikerschommelingen? Het gevoel is te vergelijken met het hebben van cravings, alleen heb ik niet specifiek zin in iets. Iemand een idee hoelang dit kan duren uit eigen ervaring?
Wat kan dit nu zijn? Afkicken van suiker (dat duurt maar een paar dagen toch)? Tijdelijke bloedsuikerschommelingen? Het gevoel is te vergelijken met het hebben van cravings, alleen heb ik niet specifiek zin in iets. Iemand een idee hoelang dit kan duren uit eigen ervaring?