bloedarmoede, ijzertekort, moe etc

Hier nog de link naar de site van Nutriest. Ze zijn goedkoper dan Ancestral maar let wel op de combinatie van organen in de producten. Als je bv Spleen wilt kopen staat er niet direct bij dat het maar 40% spleen is en de rest lever. Iets van op de verpakking van Ancestral wel aangegeven word.


 
Ik
Hier nog de link naar de site van Nutriest. Ze zijn goedkoper dan Ancestral maar let wel op de combinatie van organen in de producten. Als je bv Spleen wilt kopen staat er niet direct bij dat het maar 40% spleen is en de rest lever. Iets van op de verpakking van Ancestral wel aangegeven word.


Ik heb die van ancestral supplements.
 
Ja weet ik. Het was bedoeld dat als je er verlegen om zit en Ancestral niet op voorraad is gebruik te kunnen maken voor een alternatief. Zelf neig ik er wel naar om sommige supplementen van Nutriest te gaan gebruiken. De kidney is bv wel 100% kidney, goedkoper en 90 capsules meer. Dat geld dan weer niet voor de milt en die zou ik dan liever van ancestral hebben. ieder zijn voorkeur.
 
Nadeel bij Nutriest is wel dat ze minder poeder per capsule bevatten. Volgens mij komt het ongeveer per potje op hetzelfde neer qua inhoud. Er is nu ook een Nederlandse verkoper:


Zij hebben orgaanvlees van Nederlandse grasgevoerde runderen.
 
Nadeel bij Nutriest is wel dat ze minder poeder per capsule bevatten. Volgens mij komt het ongeveer per potje op hetzelfde neer qua inhoud. Er is nu ook een Nederlandse verkoper:


Zij hebben orgaanvlees van Nederlandse grasgevoerde runderen.
Fijne tip dankjewel! Idd denk ik dat het voor wat betreft verhouding nutriest en ancestral op hetzelfde neer komt. Nutriest bevat weer meer capsules. Dat er minder in een capsule zit is te compenseren door extra capsules te nemen anders dan de gemelde dosering. De vermelde dosering is ook maar een minimum hoor heb ik het idee. Ik doseer ruim meer dan op de verpakkkng zonder daar nadelig effect van te merken. Integendeel zelfs. Uiteindelijk is het gewoon voeding natuurlijk. Bedankt voor de tip van de Nederlandse verkoper!
 
Deze verkoper had ik al eens gevonden. Maar toen was hij nog niet helemaal klaar om te verkopen. Ik gaf hem factsforum door en zie daar, hij kan leveren.
Ik ben trouwens benieuwd naar de enzymen die in die produkten zitten.
 
Nu Joost de link naar het heeft geplaatst en hier duidelijk vraag is naar orgaan kan hij zomaar nog meer klanten krijgen. Dus bedoel je niet gewoon andersom? Dat je de link naar hem al eens geplaatst heb iplv de link naar dit forum?
 
We hebben destijds (toevallig) een lang gesprek gehad en toen zei ik dat hij op Factsforum moest kijken voor veel info over voeding en politiek.
 
Oké. Fijn voor hem en voor mensen die zoeken naar orgaan buiten ancestral. Ik ga dit in elk geval onthouden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan