bloedarmoede, ijzertekort, moe etc

Wat ook een goede manier is om ijzer tekort op te lossen is het drinken van sole. Verdund zeewater heeft de zelfde samenstelling als bloedplasma met een verschil: zeewater heeft een extra molecuul magnesium en bloed een extra molecuul ijzer. Wanneer een zeewaterverdunning echter in contact komt met bloed wordt het magnesium omgezet in ijzer waardoor de omzetting 100% is. Zeewater moet dus worden gezien als een bloedplasma. Je kan dus ook chloroyl druppels nemen want dan wordt het magnesium ook in het bloed omgezet in ijzer.

 
Lees Biological Transmutations van Louis Kervran, zie pdf als attachment

Mike
 

Bijlagen

  • 165.pdf
    385,4 KB · Weergaven: 7
Biologische transmutatie is alchemie, gebaseerd op koude kernfusie. Officieel bestaat het niet, maar dat komt omdat we te maken hebben met een primitief bijgeloof dat zich vermomd heeft als mechanistische 'wetenschap' en dat ons weghoudt van de ware verwondering over de goddelijke levenskracht.

Mike
 
Beetje gekke vraag miss maar een hamburger nog half rauw (rood) eten.. is dat wel of geen goed idee?
 
ik zoek alleen nog info over andere mineralen die kunnen transformeren, of heb je daar niks over geschreven?
 
Heb jij het al geprobeerd?
K heb het zelf gemaakt bij volle maan en heb het geprobeerd , t is een makkelijk opneembare oplossing van zouten uit de zee. het heeft zeker een positief effect, krijg er betere focus van..verder, ik ken niemand die het gebruikt..
 
K heb het zelf gemaakt bij volle maan en heb het geprobeerd , t is een makkelijk opneembare oplossing van zouten uit de zee. het heeft zeker een positief effect, krijg er betere focus van..verder, ik ken niemand die het gebruikt..
Ik ben er ook aan begonnen sinds 3 dagen, ik kan er nog niks zinnig over zeggen.
 
Voor wie ze nodig heeft, volgende week komen de Ancestral supplementen weer binnen bij Ergomax. Ik heb begrepen dat ze daar waar ze al pallets vol bestelden nu dubbel besteld is.
 
Voor wie ze nodig heeft, volgende week komen de Ancestral supplementen weer binnen bij Ergomax. Ik heb begrepen dat ze daar waar ze al pallets vol bestelden nu dubbel besteld is.
Het is echt overal uitverkocht, ik had 2 potjes in Engeland besteld, dat koste mij zonder de potjes al € 11 inklaringskosten omdat het van buiten de EU komt. Bij Ergomax sta ik op een mailinglist voor als het weer verkrijgbaar is.
 
Het is echt overal uitverkocht, ik had 2 potjes in Engeland besteld, dat koste mij zonder de potjes al € 11 inklaringskosten omdat het van buiten de EU komt. Bij Ergomax sta ik op een mailinglist voor als het weer verkrijgbaar is.
Ja, klopt. Je kunt bij Ancastral zelf bestellen maar verzendkosten zijn heel duur. Ik weet niet wat je nodig hebt maar zag wel een mogelijk alternatief voor orgaanextracten bij superfoodsstore of zoiets. Moet ik opzoeken.
 
Het is echt overal uitverkocht, ik had 2 potjes in Engeland besteld, dat koste mij zonder de potjes al € 11 inklaringskosten omdat het van buiten de EU komt. Bij Ergomax sta ik op een mailinglist voor als het weer verkrijgbaar is.
Hier is een alternatief. Als je milt nodig hebt, ik heb op de site van Nutriest zelf gelezen dat er 40% milt in zit en 60% lever.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan