Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oooooh. Als je aan een vogel vraagt om te zingen gaat hij zingen.
Het gaat een stuk beter dan een week geleden.
Bij druk op de rechter kant van mijn buik voel ik nog wat, maar ook dat wordt steeds minder.
Verder geen pijn meer.
De koorts is weg.
Eetlust is terug.
Hartslag is weer normaal.
Bewegen gaat steeds beter.
Hoe het er aan de binnenkant uitziet kan ik niet zien, maar het gevoel zegt dat het goed gaat.
´Bij druk op de rechter kant van mijn buik voel ik nog wat, maar ook dat wordt steeds minder.´
Misschien is je vinger aan het genezen ?
Feliz año
Niet zoals ik had verwacht. Ik kreeg te maken met een piepjonge arts in opleiding uit Aleppo denk ik. Sprak wel Nederlands maar hij kwam zo kinderachtig over. Gister hadden we , ik vermoed Russische arts (gezien zijn naam en accent). Deze man was heel helder in zijn verhaal en daar konden we mee leven. Hij is inmiddels thuis met thuiszorg. Ben blij dat ie thuis is! Hij heeft nog een lange weg te gaan qua herstel en hoop dat die bloedtransfusie schade beperkt blijft. Nu aan de probiotica want hij heeft helaas ook antibiotica en nog prednison gehad.Hoe was het gesprek in Reinier de Graaf?
Die zitten allemaal in het Reinier de graaf!In het Haga Ziekenhuis heb ik geen arts of chirurg uit Aleppo gezien. Ze werken vast ergens anders.
Sterkte ermee en alle goed gewenst.Niet zoals ik had verwacht. Ik kreeg te maken met een piepjonge arts in opleiding uit Aleppo denk ik. Sprak wel Nederlands maar hij kwam zo kinderachtig over. Gister hadden we , ik vermoed Russische arts (gezien zijn naam en accent). Deze man was heel helder in zijn verhaal en daar konden we mee leven. Hij is inmiddels thuis met thuiszorg. Ben blij dat ie thuis is! Hij heeft nog een lange weg te gaan qua herstel en hoop dat die bloedtransfusie schade beperkt blijft. Nu aan de probiotica want hij heeft helaas ook antibiotica en nog prednison gehad.
Dus toch artsen en apothekers uit Aleppo!Niet zoals ik had verwacht. Ik kreeg te maken met een piepjonge arts in opleiding uit Aleppo denk ik. Sprak wel Nederlands maar hij kwam zo kinderachtig over. Gister hadden we , ik vermoed Russische arts (gezien zijn naam en accent). Deze man was heel helder in zijn verhaal en daar konden we mee leven. Hij is inmiddels thuis met thuiszorg. Ben blij dat ie thuis is! Hij heeft nog een lange weg te gaan qua herstel en hoop dat die bloedtransfusie schade beperkt blijft. Nu aan de probiotica want hij heeft helaas ook antibiotica en nog prednison gehad.