blender

mijn Slowjuce blender is ook een Tribest. Slowjuice is de leverancier

 
@Henk ik heb gewoon een warmhoudfles gekocht van de blokker, zal rond de 15 euro geweest zijn, met bekerdop en schroefdop erop voor de bouillon

verder heb ik een koeltas(soort schoudertasvierkant) waar ik alles in mee neem naar het werk en dagje weg enz. ik doe er gewoon koelelementen in.

De smoothie doe ik gewoon in een glazen fles.

www.greenjump.nl en www.pinkandgreen.nl zijn nog wel leuke site om te kijken naar bekkers en flessen enz

excuus voor knip en url plakwerk, maar hij wil normaal de optie url niet eens nemen en nu nam hij de helft grrrrrrrrrr heb het maar zo gedaan. hoef geen cursus url knip/plakwerk mijn pc wil gewoon niet wat ik wil!

ratel

 
ik heb thermos voor de soep, glazen fles voor de melk, en zoek nog wat lichters voor de smootie en straks een pakezel aanschaffen denk ik :mrgreen:

leuke sites, zal eens rondneuzen

 
He Henk die Beverfles lijkt me best geschikt: die is ook bpa-vrij en niet zwaar om mee te nemen.

Verantwoord zal die dus wel zijn (dus niet te schadelijk voor je gezondheid).

Iets minder lijkt mij dat die fles qua opening aan de bovenkant niet helemaal open is.

Het zou handiger zijn om schoon te maken ook voor smoothies als de bovenkant in zijn geheel een deksel was zou ik zeggen.

 
Thnx liever gezond, kzal eens een bezoek aan de winkel brengen, of de dop eraf kan.

 
Wat ik me afvraag. Is het eigenlijk wel goed om smoothies te blenderen? Ik bedoel, gaan de voedingsstoffen niet kapot bij het blenderen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan