Black Magic/Zwarte Magie

Als christendom een afsplitsing is van het het jodendom moeten we dan niet naar het jodendom kijken voor de ware ontstaansgeschiedenis van de aarde en het universum?
 
Het lastige is dat ook het jodendom is gekaapt. Er zijn twee joodse 'bijbels': de Torah (niets mis mee) en de Talmoed (gebaseerd op Kabbalah). We weten door alletlei vervormde geschiedschrijving zo ontzettend veel niet over de werkelijke menselijke geschiedenis. Maar... all shall be revealed. Komt goed!

Mike
 
Als christendom een afsplitsing is van het het jodendom moeten we dan niet naar het jodendom kijken voor de ware ontstaansgeschiedenis van de aarde en het universum?
Ja feitelijk kom je dan uit bij het jodendom, zoals Mike ook zegt de Torah (de eerste 5 boeken) van het oude testament en de profeten erna, de Tenach de oorspronkelijke Hebreeuwse "Bijbel", ergens rond eind eerste a tweede eeuw is de Talmoed ontstaan door interpretatie van gebeurtenissen door " Rabbijnen " waarbij zoals Mike aangeeft het jodendom gekaapt is.

I know thy works, and tribulation, and poverty, (but thou art rich) and I know the blasphemy of them which say they are Jews, and are not, but are the synagogue of Satan.
Revelation 2:9 KJV

Behold, I will make them of the synagogue of Satan, which say they are Jews, and are not, but do lie; behold, I will make them to come and worship before thy feet, and to know that I have loved thee.
Revelation 3:9 KJV
 
Ik was aanvankelijk geinteresseerd in jouw visie, maar kom gaandeweg steeds meer tot de conclusie dat er zich een bepaalde arrogantie van jou meester heeft gemaakt. Ook was ik benieuwd waar je je beweringen op baseerde. Nu is het duidelijk dat het te maken heeft met jouw valse religie, die zich kenmerkt door arrogantie en intolerantie naar andersdenkenden. Jouw Schepper is de mijne wel en niet: er is maar 1 ware God en die heeft jou en mij geschapen, maar helaas ben jij gevallen voor een satanische kaping van die ware God. Dan wordt het erg lastig om je argumenten nog serieus te nemen over magie en tovenarij. Je blies hoog van de toren en wekte de indruk veel over dit onderwerp te weten en dat wekte weer mijn interesse, maar nu blijkt dat het grotendeels gebakken lucht is. Ik haak nu af, maar wellicht houd je hier nog een aandachtig publiek over, dus be my guest.

Mike


Het valt me heel erg tegen van je Mike dat je niet met onderbouwde argumenten komt en inhoudelijk ingaat op mijn posts https://www.fatsforum.nl/threads/black-magic-zwarte-magie.4105/post-370000, in plaats daarvan probeer je karaktermoord op me te plegen en kom je met insinuaties.

Heel jammer, want ik ben met alle goede bedoelingen mijn kennis en ervaring aan het delen met jou en andere mede forumleden. Je geeft zelf aan dat je geïnteresseerd was in mijn visie en na "1 dag" kom je opeens tot de conclusie dat "gaandeweg" een bepaalde arrogantie van mij meester heeft gemaakt, alleen omdat ik ergens (n.a.v een vraag) heb gedeeld dat ik Moslim ben.
Je emoties staan je hier in de weg Mike en dat zorgt er voor dat je nu niet meer objectief kijkt naar de info die ik heb gedeeld, want waarom zal mijn visie en de info waar je eerst in geïnteresseerd was nu opeens gebakken lucht zijn?
Is dat tolerant en niet arrogant tegenover de waardevolle kennis die duidelijk ook jou interesse heeft gewekt?
Je verwijt mij dus van iets, wat absoluut niet waar is en waar je duidelijk zelf in vervalt.

Nogmaals de bewijslast legt bij jou, ik wacht op een inhoudelijke en feitelijk argumentatie op mijn posts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het valt me heel erg tegen van je Mike dat je niet met onderbouwde argumenten komt en inhoudelijk ingaat op mijn posts https://www.fatsforum.nl/threads/black-magic-zwarte-magie.4105/post-370000, in plaats daarvan probeer je karaktermoord op me te plegen en kom je met insinuaties.

Heel jammer, want ik ben met alle goede bedoelingen mijn kennis en ervaring aan het delen met jou en andere mede forumleden. Je geeft zelf aan dat je geïnteresseerd was in mijn visie en na "1 dag" kom je opeens tot de conclusie dat "gaandeweg" een bepaalde arrogantie van mij meester heeft gemaakt, alleen omdat ik ergens (n.a.v een vraag) heb gedeeld dat ik Moslim ben.
Je emoties staan je hier in de weg Mike en dat zorgt er voor dat je nu niet meer objectief kijkt naar de info die ik heb gedeeld, want waarom zal mijn visie en de info waar je eerst in geïnteresseerd was nu opeens gebakken lucht zijn?
Is dat tolerant en niet arrogant tegenover de waardevolle kennis die duidelijk ook jou interesse heeft gewekt?
Je verwijt mij dus van iets, wat absoluut niet waar is en waar je duidelijk zelf in vervalt.

Nogmaals de bewijslast legt bij jou, ik wacht op een inhoudelijke en feitelijk argumentatie op mijn posts.
Waarom rechtvaardigt Islam slavernij?

And if you fear that you will not deal justly with the orphan girls, then marry those that please you of [other] women, two or three or four. But if you fear that you will not be just, then [marry only] one or those your right hands possess [i.e., slaves]. That is more suitable that you may not incline [to injustice].
 
Het valt me heel erg tegen van je Mike dat je niet met onderbouwde argumenten komt en inhoudelijk ingaat op mijn posts https://www.fatsforum.nl/threads/black-magic-zwarte-magie.4105/post-370000, in plaats daarvan probeer je karaktermoord op me te plegen en kom je met insinuaties.

Heel jammer, want ik ben met alle goede bedoelingen mijn kennis en ervaring aan het delen met jou en andere mede forumleden. Je geeft zelf aan dat je geïnteresseerd was in mijn visie en na "1 dag" kom je opeens tot de conclusie dat "gaandeweg" een bepaalde arrogantie van mij meester heeft gemaakt, alleen omdat ik ergens (n.a.v een vraag) heb gedeeld dat ik Moslim ben.
Je emoties staan je hier in de weg Mike en dat zorgt er voor dat je nu niet meer objectief kijkt naar de info die ik heb gedeeld, want waarom zal mijn visie en de info waar je eerst in geïnteresseerd was nu opeens gebakken lucht zijn?
Is dat tolerant en niet arrogant tegenover de waardevolle kennis die duidelijk ook jou interesse heeft gewekt?
Je verwijt mij dus van iets, wat absoluut niet waar is en waar je duidelijk zelf in vervalt.

Nogmaals de bewijslast legt bij jou, ik wacht op een inhoudelijke en feitelijk argumentatie op mijn posts.
Ik waardeer je bijdragen. En ik ga ook geen onderscheid maken van wel of niet moslim, homo, tranny i really don’t care wat mij betreft is iedereen welkom op dit forum maar het is niet mijn forum.
Toch zou ik je wel willen adviseren om eens kritisch naar jou eigen geloof te kijken want m.i zijn er veel zaken die niet kloppen. Neem alleen al de black cube( kaaba in mekka, zwarte steen) en dan nog maar niette spreken over al die rituelen die het geloof voorschrijft. Daarnaast hebben joden een talmoed wat kaballa is en de moslim hadith boeken die je ook onder kaballa kan scharen. Ook de koran zelf heeft opmerkelijke en dubieuze passages. Heel veel zaken kloppen niet en er zijn boeken hierover die de islam analyseren door hele kritische schrijvers. Aanraders!

Ik wil jou niet persoonlijk afvallen op je geloof maar moslims mogen best weleens kritischer gaan kijken en heb het idee dat velen zoooo geprogrammeerd zijn dat ze dat doodeng vinden. Net zoals bepaalde stromingen in andere geloven is de islam ook heel erg gericht op angstig moeten zijn. Lijkt mij niet gezond dat je leeft in angst voor je schepper en angst moet hebben om dood te gaan? Angst verlaagd je immuunsysteem, zou onze God dat willen?
 
Waarom rechtvaardigt Islam slavernij?



Uiteraard wil ik hier een reactie op geven, maar wat heeft dit inhoudelijk te maken met het onderwerp van dit topic? Gaan we nu een discussie voeren, puur omdat ik n.a.v een vraag heb aangegeven dat ik Moslim ben?
Gaat het nu opeens om wat voor geloof ik heb en niet meer inhoudelijk over de "interessante informatie en visie die ik deel?"
Dit bevestigd dat sommige personen die menen wakker te zijn echt nog niet wakker zijn, WWG1WGA?
 
Ik waardeer je bijdragen. En ik ga ook geen onderscheid maken van wel of niet moslim, homo, tranny i really don’t care wat mij betreft is iedereen welkom op dit forum maar het is niet mijn forum.
Toch zou ik je wel willen adviseren om eens kritisch naar jou eigen geloof te kijken want m.i zijn er veel zaken die niet kloppen. Neem alleen al de black cube( kaaba in mekka, zwarte steen) en dan nog maar niette spreken over al die rituelen die het geloof voorschrijft. Daarnaast hebben joden een talmoed wat kaballa is en de moslim hadith boeken die je ook onder kaballa kan scharen. Ook de koran zelf heeft opmerkelijke en dubieuze passages. Heel veel zaken kloppen niet en er zijn boeken hierover die de islam analyseren door hele kritische schrijvers. Aanraders!

Ik wil jou niet persoonlijk afvallen op je geloof maar moslims mogen best weleens kritischer gaan kijken en heb het idee dat velen zoooo geprogrammeerd zijn dat ze dat doodeng vinden. Net zoals bepaalde stromingen in andere geloven is de islam ook heel erg gericht op angstig moeten zijn. Lijkt mij niet gezond dat je leeft in angst voor je schepper en angst moet hebben om dood te gaan? Angst verlaagd je immuunsysteem, zou onze God dat willen?
Precies dat! In de bijbel lees ik over moed, het overwinnen van angst, door geloof en liefde. Moslims zijn angstig of wrede overheersers, meer smaken zijn er niet.

Mike
 
Uiteraard wil ik hier een reactie op geven, maar wat heeft dit inhoudelijk te maken met het onderwerp van dit topic? Gaan we nu een discussie voeren, puur omdat ik n.a.v een vraag heb aangegeven dat ik Moslim ben?
Gaat het nu opeens om wat voor geloof ik heb en niet meer inhoudelijk over de "interessante informatie en visie die ik deel?"
Dit bevestigd dat sommige personen die menen wakker te zijn echt nog niet wakker zijn, WWG1WGA?
In principe maakt mij dit niet uit. Aanvankelijk wist ik het niet eens en was ik oprecht geintetesseerd en vroeg ik me af of je aanvullende inzichten had die mij ook weer aan het denken konden zetten. Ik geef toe dat het lijkt alsof ik nu afhaak alleen maar vanwege je geloof, maar het is precies andersom: je haalde er zelf je geloof bij ter onderbouwing en ik kan simpelweg de islam niet serieus nemen als geloof. Jij noemt dit emotioneel, maar mijn afwijzing is volkomen rationeel en emotieloos. Los daarvan lees ik veel angst terug in je woorden en heb ik geen betere of nieuwere inzichten verkregen dan die ik in de bijbel lees. Ik ben er dus klaar mee.

Mike
 
Ik waardeer je bijdragen. En ik ga ook geen onderscheid maken van wel of niet moslim, homo, tranny i really don’t care wat mij betreft is iedereen welkom op dit forum maar het is niet mijn forum.
Toch zou ik je wel willen adviseren om eens kritisch naar jou eigen geloof te kijken want m.i zijn er veel zaken die niet kloppen. Neem alleen al de black cube( kaaba in mekka, zwarte steen) en dan nog maar niette spreken over al die rituelen die het geloof voorschrijft. Daarnaast hebben joden een talmoed wat kaballa is en de moslim hadith boeken die je ook onder kaballa kan scharen. Ook de koran zelf heeft opmerkelijke en dubieuze passages. Heel veel zaken kloppen niet en er zijn boeken hierover die de islam analyseren door hele kritische schrijvers. Aanraders!

Ik wil jou niet persoonlijk afvallen op je geloof maar moslims mogen best weleens kritischer gaan kijken en heb het idee dat velen zoooo geprogrammeerd zijn dat ze dat doodeng vinden. Net zoals bepaalde stromingen in andere geloven is de islam ook heel erg gericht op angstig moeten zijn. Lijkt mij niet gezond dat je leeft in angst voor je schepper en angst moet hebben om dood te gaan? Angst verlaagd je immuunsysteem, zou onze God dat willen?

Bedankt Warrior of ligt.
Wat ik tegen Fries Foar Frijhiid heb gezegt, zeg ik ook tegen jou.
"wat heeft dit inhoudelijk te maken met het onderwerp van dit topic? Gaan we nu een discussie voeren, puur omdat ik n.a.v een vraag heb aangegeven dat ik Moslim ben?
Gaat het nu opeens om wat voor geloof ik heb en niet meer inhoudelijk over de "interessante informatie en visie die ik deel?"

Zonder jou persoonlijk aan te vallen, zie ik vaak dat mensen heel wat kritiek uiten over de Islam, zonder dat ze er "inhoudelijk" wat van weten. Ze verdiepen zich er duidelijk niet in en als ze dat al toch doen, dan gaan ze met een vooringenomen gevoel op zoek naar bewijzen die hun foutieve mening over de Islam bevestigen.
Het resultaat is dan lukrake knip en plak werk van het internet, zonder de waarachtigheid van de bron te controleren en/of een eigen interpretatie die men geeft aan de Quran of de hadith.

Die discussie wil ik hier niet in gaan vervallen, ik adviseer jou en anderen om zelf oprecht op onderzoek te gaan naar de waarheid zonder een vooringenomen gevoel.
Want ik merk juist andersom dat vele zo geprogrammeerd zijn om alles wat met de Islam te maken heeft per definitie te verwerpen, ook op dit forum hebben sommige dit helaas bewezen, door mijn informatie en visie in eerste instantie interessant te vinden en vervolgens toen bekend werd dat ik Moslim ben, te verwerpen.
Dit heeft niks te maken met de waarheid nastreven, dit is puur op emotie selecteren wat je wel en niet als waarheid erkend.
Ook hier zeg ik, dit is een plan van de cabal! Trap daar dus niet in! Het effect van indoctrinatie door de media zie ik ook helaas nog bij sommige "wakkere" mensen. Enerzijds weten ze dat de media door de cabal word bestuurd, maar anderzijds nemen ze wel aan wat er aan leugens word verteld over Moslims en de Islam. 9/11, al Qaaida, Isis, hofstadgroep etc etc. Men blijft in deze onzin trappen, ondanks dat bevestigd word uit niet-Islamitische bronnen dat dit allemaal werk is van de cabal en dat de Moslims hier niet achter zitten.
Gelukkig zie ik ook een ontwaking bij vele mensen, mensen die oprecht opzoek zijn gegaan naar de waarheid en er achter kwamen dat zoveel zaken gelogen zijn over de Islam. De twee bekeringen naar de Islam vanuit de PVV hoek, Joran van Klaveren en Arnoud van Doorn, zijn slechts een voorbeeld van mensen die de Islam haten, maar na onderzoek er achter kwamen dat de Islam niet het geen is wat de Media verteld en wat er in boeken/internet allemaal aan leugens en verdraaiingen worden vertelt
Alleen al de false flags en haat campagnes in de media tegenover de Islam, moet een "wakkere" persoon al op z'n minst aan het denken zetten dat er iets niet klopt.
 
Enerzijds weten ze dat de media door de cabal word bestuurd, maar anderzijds nemen ze wel aan wat er aan leugens word verteld over Moslims en de Islam. 9/11, al Qaaida, Isis, hofstadgroep etc etc. Men blijft in deze onzin trappen, ondanks dat bevestigd word uit niet-Islamitische bronnen dat dit allemaal werk is van de cabal en dat de Moslims hier niet achter zitten.

Het is het werk van de cabal, maar ze hoeven alleen maar in een weelderige moslimvijver van haatdragende, geindoctrineerde useful idiots te vissen om voetsoldaten te vinden voor hun dirty work.

De twee bekeringen naar de Islam vanuit de PVV hoek, Joran van Klaveren en Arnoud van Doorn, zijn slechts een voorbeeld van mensen die de Islam haten, maar na onderzoek er achter kwamen dat de Islam niet het geen is wat de Media verteld en wat er in boeken/internet allemaal aan leugens en verdraaiingen worden vertelt.

Meen je dat nou werkelijk? Die Van Doorn is zo gek als een deur, joh!

Mike
 
Precies dat! In de bijbel lees ik over moed, het overwinnen van angst, door geloof en liefde. Moslims zijn angstig of wrede overheersers, meer smaken zijn er niet.

Mike

In de bijbel staat:

(1 Samuel 15:33) Maar Samuel zeide: Gelijk als uw zwaard de vrouwen van haar kinderen beroofd heeft, alzo zal uw moeder van haar kinderen beroofd worden onder de vrouwen. Toen hieuw Samuel Agag in stukken, voor het aangezicht des HEEREN te Gilgal.

(Richteren 4:21) Daarna nam Jael, de huisvrouw van Heber, een nagel der tent, en greep een hamer in haar hand, en ging stilletjes tot hem in, en dreef den nagel in den slaap zijns hoofds, dat hij in de aarde vast werd; hij nu was met een diepen slaap bevangen en vermoeid, en stierf.

(Psalmen 89:24) Maar Ik zal zijn wederpartijders verpletteren voor zijn aangezicht, en die hem haten, zal Ik plagen.

En het doden van kinderen en zwangeren vrouwen:

(Numeri 31:17) Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens; en doodt alle vrouw, die door bijligging des mans een man bekend heeft.

(Psalmen 137:9) Welgelukzalig zal hij zijn, die uw kinderkens grijpen, en aan de steenrots verpletteren zal.

(Jesaja 13:18) Maar hun bogen zullen de jongelingen verpletteren, en zij zullen zich niet ontfermen over de vrucht des buiks; hun oog zal de kinderen niet verschonen.

(2 Koningen 8:12) Toen zeide Hazael: Waarom weent mijn heer? En hij zeide: omdat ik weet, wat kwaad gij den kinderen Israels doen zult; gij zult hun sterkten in het vuur zetten, en hun jonge manschap met het zwaard doden, en hun jonge kinderen verpletteren, en hun zwangere vrouwen opensnijden.


Is dit de definitie van moed, liefde en overwinnen van angst die je in de bijbel hebt gelezen?
Nogmaals de cabal die houd vele "wakkere" mensen voor de gek met o.a de haatzaaierij over de Islam,
Vele mensen die trappen hier in, inclusief jij Mike en vergeten daardoor om op een objectieve en niet vooringenomen wijze opzoek te gaan naar de waarheid. Ik heb dit eerder onderbouwd en bewezen en zelfs niet-Islamitische onderbouwen dit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Warrior of ligt.
Wat ik tegen Fries Foar Frijhiid heb gezegt, zeg ik ook tegen jou.
"wat heeft dit inhoudelijk te maken met het onderwerp van dit topic? Gaan we nu een discussie voeren, puur omdat ik n.a.v een vraag heb aangegeven dat ik Moslim ben?
Gaat het nu opeens om wat voor geloof ik heb en niet meer inhoudelijk over de "interessante informatie en visie die ik deel?"

Zonder jou persoonlijk aan te vallen, zie ik vaak dat mensen heel wat kritiek uiten over de Islam, zonder dat ze er "inhoudelijk" wat van weten. Ze verdiepen zich er duidelijk niet in en als ze dat al toch doen, dan gaan ze met een vooringenomen gevoel op zoek naar bewijzen die hun foutieve mening over de Islam bevestigen.
Het resultaat is dan lukrake knip en plak werk van het internet, zonder de waarachtigheid van de bron te controleren en/of een eigen interpretatie die men geeft aan de Quran of de hadith.

Die discussie wil ik hier niet in gaan vervallen, ik adviseer jou en anderen om zelf oprecht op onderzoek te gaan naar de waarheid zonder een vooringenomen gevoel.
Want ik merk juist andersom dat vele zo geprogrammeerd zijn om alles wat met de Islam te maken heeft per definitie te verwerpen, ook op dit forum hebben sommige dit helaas bewezen, door mijn informatie en visie in eerste instantie interessant te vinden en vervolgens toen bekend werd dat ik Moslim ben, te verwerpen.
Dit heeft niks te maken met de waarheid nastreven, dit is puur op emotie selecteren wat je wel en niet als waarheid erkend.
Ook hier zeg ik, dit is een plan van de cabal! Trap daar dus niet in! Het effect van indoctrinatie door de media zie ik ook helaas nog bij sommige "wakkere" mensen. Enerzijds weten ze dat de media door de cabal word bestuurd, maar anderzijds nemen ze wel aan wat er aan leugens word verteld over Moslims en de Islam. 9/11, al Qaaida, Isis, hofstadgroep etc etc. Men blijft in deze onzin trappen, ondanks dat bevestigd word uit niet-Islamitische bronnen dat dit allemaal werk is van de cabal en dat de Moslims hier niet achter zitten.
Gelukkig zie ik ook een ontwaking bij vele mensen, mensen die oprecht opzoek zijn gegaan naar de waarheid en er achter kwamen dat zoveel zaken gelogen zijn over de Islam. De twee bekeringen naar de Islam vanuit de PVV hoek, Joran van Klaveren en Arnoud van Doorn, zijn slechts een voorbeeld van mensen die de Islam haten, maar na onderzoek er achter kwamen dat de Islam niet het geen is wat de Media verteld en wat er in boeken/internet allemaal aan leugens en verdraaiingen worden vertelt
Alleen al de false flags en haat campagnes in de media tegenover de Islam, moet een "wakkere" persoon al op z'n minst aan het denken zetten dat er iets niet klopt.
Klopt inhoudelijk niks te maken met dit topic maar toen de discussie werd opgerakeld voelde ik mij vrij om hier ook wat van te vinden/zeggen.

Van mij mag je echt nog steeds bijdragen en ik wil zeer zeker niet meedoen aan verdeel en heers want daar gaan we deze oorlog sowieso niet mee winnen!
Laat ik het ook andersom stellen, als je als moslim wakker bent zou je in je zoektocht ook moeten tegenkomen en inzien dat de islam ontzettend veel symboliek/cabal zaken bevat.
Een bekering zegt mij niet zoveel, kan ook voor de buhne zijn. Waarom adoreren al die rare elite ratten dan de islam zo? obama, kaag of doen ze dit volgens jou om kwaad bloed te zetten bij de christenen? Moslimbrotherhood schijnt ook gefinancierd te zijn door Obama om maar een voorbeeld te noemen. Ik vind het nogal verdacht.

Ik wil geen nieuwe discussie oprakelen en wat mij betreft klaar mee alleen hoop wel dat je breder en kritischer zal kijken mbt je geloof.
 
  • Leuk
Waarderingen: sage
Klopt inhoudelijk niks te maken met dit topic maar toen de discussie werd opgerakeld voelde ik mij vrij om hier ook wat van te vinden/zeggen.

Van mij mag je echt nog steeds bijdragen en ik wil zeer zeker niet meedoen aan verdeel en heers want daar gaan we deze oorlog sowieso niet mee winnen!
Laat ik het ook andersom stellen, als je als moslim wakker bent zou je in je zoektocht ook moeten tegenkomen en inzien dat de islam ontzettend veel symboliek/cabal zaken bevat.
Een bekering zegt mij niet zoveel, kan ook voor de buhne zijn. Waarom adoreren al die rare elite ratten dan de islam zo? obama, kaag of doen ze dit volgens jou om kwaad bloed te zetten bij de christenen? Moslimbrotherhood schijnt ook gefinancierd te zijn door Obama om maar een voorbeeld te noemen. Ik vind het nogal verdacht.

Ik wil geen nieuwe discussie oprakelen en wat mij betreft klaar mee alleen hoop wel dat je breder en kritischer zal kijken mbt je geloof.

Je zegt het al zelf, "verdeel en heers", dat is inderdaad een doel, met types als Obama, kaag e.d word dat vuurtje alleen maar meer aangestoken, snap je dat nou niet?
Daarnaast wederom een bewijs van wat ik eerder zei, mensen trappen in het geen wat de media hun verteld. Diezelfde media wantrouwen we, maar als het om de Islam gaat, nemen we alles voor zoete koek.
Ga je dan niet achter je oren krabben en beseffen dat je dan weer voor de gek bent gehouden door diezelfde media, die leugen na leugen loopt te verkopen?

Ik had al gezegd dat veel mensen met een vooringenomen gevoel op onderzoek gaan naar de Islam, om hun foute beeld te kunnen onderbouwen, maar in werkelijkheid bar weinig weten van de werkelijke Islam.
Je bevestigd het met de voorgaande voorbeelden en des te meer met het verhaal van de Moslimbrotherhood.
De Moslimbrotherhood word als sekte gezien binnen de Islam, waarvan islamitische geleerden zelfs hebben gezegd dat hun banden met de vrijmetselarij hebben!
Dus deze groep kan je niet linken met de Islam, het zelfde geld voor Al Qaida, Isis e.d (allemaal opgezet)
Trap niet in de val waar vele in gelokt worden door de cabal!

Mensen die werkelijk onderzoek doen, komen tot hele andere conclusies over de Islam dan hun altijd is "voorgeschoteld".
Ik vraag aan iedereen om ook eens hand in eigen boezem te stoppen, vele hebben de mond vol over de Islam die zij "denken" te kennen en beweren dat het Christendom het ware geloof is. Je krijgt dan zaken te horen zoals in deze of andere post in dit topic: https://www.fatsforum.nl/threads/black-magic-zwarte-magie.4105/post-370163

Als je dan laat zien dat vele "beschuldigingen" niet kloppen of dat juist dit soort zaken in het Christendom voorkomen, dan geeft men dat niet toe en neemt dan ook niet het Christendom is een keer onder de kritische loep. Als je werkelijk naar de waarheid op zoek bent, dan moet je dat doen in plaats van altijd wijzen naar de Islam.
Het is echt geen schande als je durft in te zien dat je het al die tijd bij het foute einde hand, dat duid alleen maar op karakter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan