Blaasontsteking

Linkje werkt niet meer!
Hier in huis een dame met blaasontsteking.
 
Zou vooral de focus leggen op gefermenteerde levertraan en boterolie. EMU olie is ook geweldig maar in Nederland moeilijk te krijgen dus moeten we het doen met wat beschikbaar is en dan is boterolie het meest voor de hand liggend. De vitamine k is ontstekingsremmend.

En vitamine c. Acerola poeder is ook goed bij ontstekingen.
 
het is een wat verouderd topic. Maar een naaste van mij heeft blaasontsteking. Hij is ook gevaxxed. Hij is naar het ziekenhuis gegaan en daar krijgt hij sterke antibiotica via een infuus en morfine. De oorzaak kan het ziekenhuis niet vinden.
 



 
Laatst bewerkt:



Interessant, heel erg bedankt. Zelf nam ik altijd cranberriecapsules en ik neem ook ivm vandaag de dag, helpt ook bij blaasontstekingen heb ik het idee. Deze vriend is helaas wel gevaccineerd, dus mijn vermoeden is dat het wellicht ook daarmee te maken heeft.
 
Bij een man is een blaasontsteking een heel lastig probleem. Meestal is dat direct gecompliceerd en is inderdaad het paardenmiddel antibiotica. Vrouwen kunnen wat makkelijker doorspoelen vanwege de veel kortere urineweg. Mannen lopen ook nog het risico op prostaatontsteking. In de kanaaltjes van het prostaat kan antibiotica ook niet goed werkzaam zijn, dus dat wil je vóór zijn.

Verder : D-mannose slikken, cranberries en veel, veel, veel drinken, bijvoorbeeld Buchu thee.


Ben deze zomer noodgedwongen aan m'n prostaat geopereerd en door het vrij landurig moeten dragen van een katheter heb ik helaas ook een blaasontsteking opgelopen. 2x een kuur gehad maar die heeft het niet volledig weten op te lossen. Gelukkig lijkt het nu langzaam maar zeker door bovengenoemde methoden te verbeteren.
 

 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.047
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan