blaasontsteking bij zoon

weet je Romagi, misschien moet ik het nog iets beter uitleggen. Het feit dat Mike die opmerking heeft gemaakt kan ook iets zeggen over jou kwaliteiten in positieve zin. Wie weet had ik mijn opmerking duidelijker moeten formuleren. Dat kan. Maar wat ik merk is dat Mike graag hulp bied aan mensen. Het is echter aan de persoon zelf hoe hij of zij dat interpreteren wil. Ik heb zelf ook moeite gehad met dingen die Mike mij heeft laten zien. sterker nog, hierin is mijn conclusie dat mijn ex geen narcist bevestigd. Hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen omdat Mike het anders ziet. Misschien dat dit voort vloeit uit de motivatie om behulpzaam te zijn. En dat kan ik waarderen. Maar tegelijk is dit verhaal ook meteen ontkracht. Het is jammer dat dit niet van mij aangenomen word en er dan zelfs dingen gedaan worden die een karikatuur van mijn ex voor zou moeten stellen wat ik echter niet herken en dus ook de motivatie erachter niet begrijp. Sorry Mike, ik weet dat je dit wilt horen, maar in mijn beleving is het de waarheid. Het word alleen niet aangenomen van mij wat jammer is want daarmee lijkt er iets kapot te gaan wat ik niet wil. Maar terug naar Romagi, kun jij zien dat juist die mannen zich afhankelijk op willen stellen van jou? Dat jij wellicht een zeer sterke uitstraling hebt?
 
Nou Romagi, ik hoop dat je de situatie waar je moeite mee had vanuit het andere perspectief kunt zien. Hopelijk gaat het inmiddels de goede kant op met je kleindochter en de blaasontsteking.
De opmerking afdoen als verder onbelangrijk is natuurlijk niet terecht ondanks dat het druk is. Wie weet is dat laatste in combi met zwijgen nog een mooi leerproces?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.775
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan