@claireelis, spijtig om te horen dat je vele duizenden euro's armer bent aan van alles en nog wat, maar dat je nu met GAPS en dus die probiotische voeding en gluten/meervoudige suikers vermijden veel verder bent gekomen dan ooit.
Zelf heb ik die ervaringen ook, ik zou een leuke auto kunnen kopen voor alles wat ik gedaan heb, ik heb er geen spijt van, dat niet, deze ervaringen pakken ze me nooit meer af!
Maar... inmiddels is al langere tijd mijn motto, laat voeding je medicijn zijn, heel simpel en eenvoudig gezegd. Neem dit zo letterlijk mogelijk. En zolang je niet je allergien onder controle krijgt zal je lichaam blijvend in ziekte blijven en niet kunnen herstellen.
Herstel je spijsvertering, opname, darmflora en automatisch zal met de juiste voeding ook al je andere organen herstellen/opgeschoond worden! En dit kost tijd, pijn moeite en retracing (zaken uit het verleden komen kort weer even voorbij).
Er zijn mensen die gelijk denken als ze iets doen en het wordt erger, dat het niet goed is, helaas is dit niet altijd zo. Daarom vind ik het zo goed aan GAPS dat je met intro's voeding voor voeding 'probeert' en weer opnieuw invoert, zodat je kunt gaan herkennen wat wel/niet voor JOUW werkt, dus heel doelgericht bezig zijn met jezelf en niet afgaan op alleen wat anderen zeggen!
Zelf ga ik inmiddels weer omhoog met mijn Bio-Kult en wil de 6-8 pillen per dag gaan bereiken voor langere tijd, op deze manier alles weer goed bevolken zodat over een poosje mijn lijf het weer zelf aan kan. En vooral ook probiotische voeding eten, dit zorgt voor goede bacteriën en voor een verhoogde voedingswaarde innamen! De voeding die je fermenteert wordt letterlijk voedingsrijker!
Heel veel sterkte en suc6!