Biofotonen therapie

I-lady

Member
Hoi allen, ik meen hier in het verleden weleens reacties en ervaringen te hebben gelezen van mensen die biofotonen therapie hebben gedaan. Echter kan ik het nu niet meer zo goed vinden. Dus ik ben benieuwd wie er hier ervaring mee heeft en of het geholpen heeft?
 
Therapie is een groot woord, maar ik heb zelf 1 sessie gedaan. Ik heb hier geen merkbaar effect van ervaren. Is het daarmee waardeloos? Geen idee, het was maar 1 persoonlijke ervaring. Daarom is het goed om hier een topic over te starten om te zien of anderen er wel baat bij hebben gehad.

Mike
 
Ik heb ervaring met biofotonentherapie en ben er positief over. Dat wil zeggen: ik merk dat de therapie mijn klachten (vergelijkbaar met die van jou volgens mij, l-lady) even vermindert. Ik zit bijv. in een histamine-attack, ga dan heen, en kom een stuk beter thuis. Maar in de grote lijn heb ik geen verbetering kunnen boeken met biofotonentherapie. Ik ken wel veel mensen met kanker, die veel baat hebben gehad bij biofotonen, ze hadden na een aantal maanden betere 'waardes' in het ziekenhuis. Ook mensen met lyme en reuma zie ik baat hebben bij biofotonen.
 
De vraag is echter: ervaar je verbetering door de biofotonen of omdat je DENKT dat dit helpt? In het laatste geval is het een placebo en creeer je je eigen verlichting (om maar even in de fotonenterminologie te blijven).

Mike
 
Ik begrijp je vraag Mike. Er kan ook zeker een placebo-effect bij zitten hoor, maar ik heb toch ook soms bijv. geen effect als ik daar wel naar had gezocht, of onverwacht een positief effect terwijl ik geen hoop had. Het is voor mij in ieder geval meer een ondersteuning dan een genezende behandeling. (Sowieso geloof ik meer in genezing van binnenuit, binnen mijn eigen verantwoordelijkheid, als een spiritueel proces.) Maar soms kan het fijn zijn een steuntje in de rug te krijgen. Ik kom ook bij het centrum als vrijwilliger, vandaar dat ik er meer kom dan wanneer ik ook zou moeten betalen. Verder zie ik veel mensen verbeteren van de biofotonen. Mensen die bijv kanker hebben, moeten soms alles op alles zetten om beter te worden en kunnen elke ondersteuning gebruiken. Voor hen zou ik biofotonen zeker aanraden. Verder komen er soms huisdieren, die na één behandeling van hun klachten af zijn.
 
Ik heb fotonentherapie ondergaan in combinatie met af en toe bioresonantie. Ik heb er zeker baat bij gehad! Mijn zgn. 'reguliere' reuma bleek een chronische Epstein-Barr besmetting te zijn en deze is met biofotonen en bioresonantie dusdanig verminderd dat ik nu medicijnloos door het leven ga.
 
Het zgn. Epstein-Barr-virus bestaat niet. Geen enkel 'virus' bestaat, omdat er nog nooit 1 geisoleerd en gefotografeerd is.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Over deze therapie. Ik lees dat het te maken heeft met licht therapie. Het komt op mij over alsof het hetzelfde effect kan hebben als blauwe algen. Ook kwam ik uit bij deze producten met metalen. Dit schijnt nog beter te zijn dan ormus. Op deze site veel over te lezen. Ook over de toevoeging
Gerovital H3/procaïne. Wie weet is het effectief spul evenals goudwater.













Brengt hormonen in balans. Goede opname van mineralen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vorige week een sessie biofotonen therapie gedaan, maar ik kan niet zeggen dat ik al iets van verbetering voel.
Komende zaterdag weer een sessie misschien dat het dan wel merkbaar wat gaat doen.
 
Er zijn niet veel adressen voor biofotonen therapie, mij spreekt het wel aan. Zal straks eens verder lezen. Was je in Veldhoven?
Ik zie dat ze goudwater verkopen, zelf gebruik ik zilver water als oogdruppels. Bevalt goed. Geen idee of goudwater beter is.
 
Vraag je dat aan mij?
Zilver voor oogdruppels. Goud misschien ook. Of anders voor algehele gezondheid. Moet ik me over inlezen.
 
Iedereen heeft toch wel min of meer floaters ?

Mijn buurvrouw had troebele ogen. Ze is behandeld daarvoor door een oogarts, hij heeft het oogvocht gespoeld of zo. Tijdens deze operatie was ze bij en zag alles (niet echt scherp natuurlijk als ze in je oogbol zitten te porren) en ze heeft ook gezellig gebabbeld met de arts, zo is ze wel. Ze vertelde me dat op een gegeven moment hij met een soort mini stofzuigertje haar floaters heeft weggezogen. Nu ziet ze weer prima. Als je wil kan ik wel navragen waar dat precies was en hoe die procedure heet.
 
Iedereen heeft toch wel min of meer floaters ?

Mijn buurvrouw had troebele ogen. Ze is behandeld daarvoor door een oogarts, hij heeft het oogvocht gespoeld of zo. Tijdens deze operatie was ze bij en zag alles (niet echt scherp natuurlijk als ze in je oogbol zitten te porren) en ze heeft ook gezellig gebabbeld met de arts, zo is ze wel. Ze vertelde me dat op een gegeven moment hij met een soort mini stofzuigertje haar floaters heeft weggezogen. Nu ziet ze weer prima. Als je wil kan ik wel navragen waar dat precies was en hoe die procedure heet.
Graag want ik heb het echt extreem. En ben nog maar begin 30.
 
Ik weet niet of dit hetzelfde is maar heb de scan gedaan en ook de behandeling. De scanuitslag was zeer verhelderend en precies. De behandeling heb ik weinig van gemerkt maar je krijgt ook een uitdraai met gedrag en voedingsveranderingen mee en dat merk je zeker wanneer je er mee aan de slag gaat.

Hoe werkt het?​

In essentie vergelijkt de Metavital Human Expert deze gemeten frequenties met de in de Metavital Human Expert database vastgelegde normfrequenties. Op deze wijze is het mogelijk conclusies te trekken over het functioneren van je lijf op zowel fysiek als psycho-emotioneel niveau. Dit lijkt op de manier hoe een TV werkt, dat met behulp van een receiver en een schotel de gestuurde trilling voor ons herkenbaar lat worden in tv beelden. Vergelijkbaar met deze manier maakt de Metavital Human Expert trillingen van de organen zichtbaar, met de mogelijkheid om steeds een laag dieper ‘in te zoomen’ en informatie op te vragen onder meer aan cellen, mitochondriën zelfs tot op DNA niveau.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan