BioClandestine


1713768885498.png

Ik vind het hilarisch hoe links de aanhangers van Trump ervan beschuldigt ‘nazi’s’ te zijn, en vervolgens vieren dat we honderden miljarden van ons belastinggeld naar Oekraïne hebben gestuurd…

Het Oekraïense leger is het enige leger ter wereld met letterlijke nazi-regimenten… 😂

Het gebrek aan bewustzijn is verbazingwekkend.

Dorothé
 

Bekijk bijlage 35212

Ik vind het hilarisch hoe links de aanhangers van Trump ervan beschuldigt ‘nazi’s’ te zijn, en vervolgens vieren dat we honderden miljarden van ons belastinggeld naar Oekraïne hebben gestuurd…

Het Oekraïense leger is het enige leger ter wereld met letterlijke nazi-regimenten… 😂

Het gebrek aan bewustzijn is verbazingwekkend.

Dorothé



Mike
 

1713809266741.png
Oekraïense propagandisten hebben zichzelf ervan overtuigd dat meer Amerikaanse financiering de oorlog zal redden en tot de nederlaag van Rusland zal leiden.

In werkelijkheid zal het alleen maar het lijden vergroten en Amerikaanse wapenleveranciers verrijken.

Het Oekraïense volk is de grootste verliezer van dit wetsvoorstel, omdat meer geld betekent dat meer mannen en vrouwen onnodig in de vleesmolen zullen worden afgeslacht. De VS en de NAVO weten dat de eerste 200 miljard dollar Rusland niet heeft tegengehouden, en dat geldt ook voor nog eens 61 miljard dollar.

De oorlog is niet bedoeld om gewonnen te worden, maar om continu te zijn. Het Westen stuurt het Oekraïense volk moedwillig de dood in, in ruil voor geld, in het besef dat Oekraïne geen kans heeft op de overwinning.

Dit is geen oorlog, het is racket. Het Amerikaanse volk betaalt ervoor met zijn arbeid, en het Oekraïense volk betaalt het met zijn leven.

Als u ervan overtuigd bent dat het financieren van oorlog over de hele wereld een goede zaak is, weet u nu aan welke kant u in het Duitsland van de jaren dertig zou hebben gestaan.

Dorothé
 

1713844067570.png
Als je gelooft dat de VS het laten vallen van kernbommen op burgersteden een ‘noodzaak’ was, ben je een slachtoffer van de Amerikaanse propaganda en de revisionistische geschiedenis.

Volgens deze logica zou Rusland kernwapens op Kiev moeten droppen, omdat dit de levens van Russische soldaten zou redden.

Regels voor jou...
 

⚠️SCHITTERENDE POLL⚠️

Ik weet dat peilingen niet 100% accuraat zijn, en dit is MSNBC, maar dit is het scenario waarvoor ik iedereen probeer te waarschuwen.

RFK Jr. doet vooral een beroep op centristen en libertariërs, die in confrontatie met Biden op Trump zouden stemmen.

RFK Jr. haalt meer uit Trump, wat betekent dat zijn aanwezigheid in de race schadelijk is voor de kansen van Trump om te winnen. Dit is ons worstcasescenario. RFK Jr. heeft geen legitieme kans om te winnen, maar hij heeft wel een legitieme kans om de stemmen te splitsen in een swing state en de Deep State nog eens vier jaar, en vrij letterlijk, WW3 te geven.

Trump heeft een betere kans om te winnen als RFK Jr. buiten het bestuur staat. Maar als RFK Jr. van gedachten verandert en ervoor kiest om de eerdere uitnodiging van Trump om vice-president te worden te accepteren, dan zouden ze samen een ticket creëren dat Joe Biden comfortabel zou kunnen verslaan, beter zou presteren dan stemfraude en ervoor zou zorgen dat de Deep State niet zou stoppen met stemmen. hun tirannieke heerschappij niet handhaven.

Ik begrijp dat de kans dat Trump en RFK Jr. hun krachten bundelen op dit moment onwaarschijnlijk lijkt, vooral gezien hun recente publiek heen en weer, maar als beide mannen de ernst van onze situatie serieus nemen, zullen ze hun meningsverschillen opzij moeten zetten. en iets bedenken vóór november.

Het is niet overdreven om te zeggen dat het lot van de wereld op het spel staat. We stevenen af op een directe oorlog met Rusland, China en Iran… Er is geen ruimte voor fouten.

Ik zal er voor blijven oproepen totdat het niet gebeurt, maar voor het welzijn van de mensheid moeten Trump en RFK Jr. op de een of andere manier hun krachten bundelen. We kunnen niet toestaan dat Biden wint.

Dorothé
 

1714016752502.png
Welnu, de gruwelijke uitgavenwet is officieel ondertekend door Biden.

Het enige positieve punt is dat misschien meer mensen de ernst van de situatie waarmee we worden geconfronteerd, zullen begrijpen.

Misschien zullen ze inzien dat onze heersende klasse corrupte megalomanen zijn, die vastbesloten zijn om de derde wereldoorlog te bewerkstelligen. Misschien zullen ze inzien dat wij belastingslaven zijn van de oorlogsmachine. Misschien zullen ze inzien dat ‘democratie’ een illusie is.

Het Biden-regime en hun handlangers in het Congres blijven stelen van het Amerikaanse volk en drijven ons dichter bij een grootschalige mondiale oorlog. Als dit de normen niet wakker schudt, zal niets dat doen.

Dorothé
 

Protesten en rellen tijdens een verkiezingsjaar?

Ik heb deze film eerder gezien 🤔

Het lijkt erop dat er weer een ‘zomer van de liefde’ voor de deur staat.

Bijna alsof het gepland was.

Dorothé
 

Ik voel me meestal politiek dakloos, maar dit Israëlisch-Palestijnse conflict houdt mij op een eiland.

Ik steun Israël of Hamas niet, ik steun eenvoudigweg de onschuldigen aan alle kanten.

Deze positie heeft ervoor gezorgd dat mensen mij zowel een zionist als een antisemiet noemen 😂

Is nuance dood?

Dorothé
 

Deze man is mijn geestdier.

Hij vertegenwoordigt hoe velen van ons zich voelen.

Het establishment keerde niet alleen de eerlijke, hardwerkende Amerikaan de rug toe... ze verklaarden de oorlog. Ze hebben ons tot slaaf gemaakt en de American Dream vernietigd.

Zij zullen ervoor betalen.

Dorothé
 

1714159091158.png
Dus wanneer hebben we het gesprek over George Soros die elk verkiezingsseizoen protesten in ons land financiert?

Een Hongaarse oligarch, die de nazi’s hielp bij het oppakken van Joden in de Tweede Wereldoorlog, heeft extreme invloed op onze politici, officieren van justitie, rechters, media en financiert alle linkse protesten.

Deze man heeft veel meer controle over ons land dan welke politicus dan ook, en hij is een niet-gekozen buitenlandse oligarch, wiens missie het is om de Verenigde Staten van binnenuit te vernietigen.

Geen complottheorie meer. Dit wordt gecoördineerd.

Dorothé
 

1714293938274.png
HEILIGE SHIT...

Weet je nog dat de MSM een gecoördineerde campagne lanceerde om Poetin de schuld te geven van de dood van Navalny?

Blijkt dat het allemaal een leugen was, en de WSJ gaf het gewoon toe.

Zoals ikzelf en vele anderen u hebben verteld, had Poetin niets te winnen bij de dood van Navalny, maar dat weerhield de MSM er niet van om te profiteren van een goede tragedie.

De schade is al aangericht en het gehersenspoelde publiek is al geprogrammeerd om de leugen te geloven. De meesten zullen de terugtrekking niet zien, en de cyclus gaat door. Perceptie is macht.

Dorothé
 

1714379660420.png
Oh snap 👀

Donald Trump zelf heeft zojuist een intrigerende video gedeeld die in mijn reacties stond, als reactie op mijn bericht van drie weken geleden, over het gesprek van Trump met de Saoedische Kroon, Mohammed Bin Salman.

HEEL interessant inderdaad.

Dorothé
 

Gisteravond deelde Trump openlijk Q-memes en 5D-schaakvideo’s op zijn Truth Social, waarbij hij beweerde dat alle vijanden van de VS zich hadden overgegeven en hielpen bij het neerhalen van de Deep State.

Ongeacht hoe je over die hele situatie denkt, Trump zelf leunt ertegenaan.

Ik weet dat mensen de neiging hebben om niet over dit onderwerp te praten, maar als de voormalige POTUS en huidige koploper er openlijk over praat, moeten we het dan niet ter sprake brengen?

Maak van deze informatie wat je wilt, maar dit zijn de dingen die Trump op Truth Social plaatst, en hij doet het de hele tijd. Toch blijft het grotendeels onopgemerkt door de mainstream. 🤔

Dorothé
 

1714449742665.png

Trump en DeSantis staan op wonderbaarlijke wijze weer op goede voet, na hun felle woordenwisselingen tijdens de voorverkiezingen.

Hetzelfde gebeurde met Vivek.

Ik durf te wedden dat iets soortgelijks gebeurt met RFK Jr.

Het is niets persoonlijks, het is politiek.

Of zaten ze altijd in hetzelfde team?

Dorothé
 

1714559925039.png
Volgens peilingen van Emerson en The Hill heeft Trump de leiding in alle Swing States.

Uit hun cijfers blijkt ook dat RFK Jr. meer stemmen van Biden trekt dan van Trump.

Hun cijfers geven ook aan dat RFK Jr. niet genoeg steun heeft om zelfs maar in de buurt te komen van het winnen van het presidentschap, laat staan van één enkele staat.

Begrijp me niet verkeerd, jullie weten allemaal dat ik een beetje van RFK Jr.

Als deze cijfers kloppen, helpt de deelname van RFK Jr. Trump aanzienlijk in de Swing States. De aanwezigheid van RFK Jr. heeft geen impact of vergroot de voorsprong van Trump, in elke race.

-Arizona: zelfs
-Georgië: +2
-Michigan: zelfs
-Nevada: +4
-Noord-Carolina: +4
-Pennsylvanië: +2
-Wisconsin: +3

RFK Jr. zou goed kunnen zijn voor Trump 🤔

Dorothé
 

⚠️MASSIEVE ontwikkeling⚠️

In Trumps interview met Time Magazine bekritiseerde hij Netanyahu en zijn omgang met 7 oktober zwaar, waarbij hij beweerde dat Netanyahu over alle uitrusting en mogelijkheden beschikte om de aanval te stoppen.

Trump zinspeelt erop dat Netanyahu de aanval heeft TOEGESTAAN...

Trump zei: “Zij (Israël) beschikken over de meest geavanceerde apparatuur. Ze hadden – alles was aanwezig om dat te stoppen. En veel mensen wisten ervan, weet je, duizenden en duizenden mensen wisten ervan, maar Israël wist er niets van, en ik denk dat hij (Netanyahu) daar heel sterk de schuld van krijgt, de schuld krijgt.”

Israël zou over de beste inlichtingen ter wereld beschikken, over de veiligste grens ter wereld. Ze werden door meerdere bondgenoten gewaarschuwd voor de komende aanval, en toch lieten ze toe dat deze plaatsvond.

Trump erkent dit en roept dit terecht uit. Dit slaat ook een gapend gat in het valse verhaal dat Trump ondergeschikt is aan Israël. Trump beschuldigde Netanyahu er zojuist indirect van dat hij een terroristische aanval op zijn eigen volk had laten gebeuren...

Misschien zal dit Trump enige steun opleveren bij links en ook bij jongere kiezers, als de enige huidige kandidaat die bereid is Israël te bekritiseren.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.935
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan