BioClandestine


1715018403077.png
Akkoord…

Dus Anne Applebaum van The Atlantic heeft zojuist een artikel gepubliceerd met een fragment uit haar aanstaande boekuitgave.

Ze beweert dat ik een wereldwijde desinformatie ben begonnen om Rusland en China te helpen, over ‘niet-bestaande biolabs’ in Oekraïne.

Het Amerikaanse Ministerie van Defensie, het ministerie van Buitenlandse Zaken, de CIA en het DNI hebben allemaal in een openbare beëdigde getuigenis toegegeven dat de VS de afgelopen twintig jaar ‘46 biolabs, gezondheidsfaciliteiten en ziektediagnostische locaties’ ondersteunen en financieren.

Het bewijs van de Amerikaanse betrokkenheid bij de biolabs is ook te vinden in de Nunn-Lugar Cooperative Threat Reduction Act uit 2005.

Ik heb fotobewijs van het bestaan van het laboratorium, en zelfs Barack Obama staat in één ervan...

Dorothé
 

1715020077986.png
1715020086516.png
HEILIGE SHIT...

Anne Applebaum, de propagandist die zojuist het hitstuk over mij heeft verspreid, is een goed onderscheiden historicus en journalist die de Pulitzerprijs heeft gewonnen.

Ze is getrouwd met de voormalige Poolse minister van Defensie en de huidige EU-bureaucraat Radoslaw Sikorsky...

WTF gebeurt er? 😂

Dit zijn een aantal behoorlijk spraakmakende individuen, die al tientallen jaren pro-NAVO-propaganda produceren, waarbij ze proberen de biologische activiteiten van de VS en Oekraïne in diskrediet te brengen, en daarbij mij in diskrediet brengen.

Dit is niet zomaar een standaard mediahit. Dit maakt deel uit van een bredere politieke propagandacampagne, gevoerd door levenslange EU-bureaucraten, om dekking te zoeken voor hun misdaden tegen de menselijkheid...

De berichtgeving en het komende boek van Anne zijn niets anders dan door de staat gesponsorde propaganda, als onderdeel van een laatste wanhopige poging om de controle over de publieke perceptie terug te winnen.

Ze hebben al gefaald.

Dorothé
 

1715054215263.png

Mijn favoriete onderdeel van het artikel uit The Atlantic is dat ze toegeven dat ik de mondiale perceptie kon beïnvloeden.

Ze geven toe dat ik met succes “de pogingen van Biden heb ondermijnd om de Amerikaanse publieke opinie te consolideren ter ondersteuning van het verlenen van hulp aan Oekraïne”.

Reken maar dat ik dat gedaan heb 😂

Dorothé
 

1715101111578.png

Anne Applebaum was vanavond op Maddow’s MSNBC-show om te praten over haar artikel/boek.

Bevestiging dat dit wordt gecoördineerd als onderdeel van een grotere propagandacampagne, in een poging de publieke opinie over de situatie in Oekraïne te keren.

Pure paniek en wanhoop.

Dorothé
 

Vanmorgen werd Vladimir Poetin geïnaugureerd voor zijn vijfde termijn als president van Rusland.

De pogingen van het Westen om Rusland te verzwakken en Poetin omver te werpen, zijn opnieuw mislukt.

De meest geduchte vijanden van de Deep State lijken alleen maar sterker te worden.

Onvermijdbaar.

Dorothé
 

Jullie weten allemaal dat ik voor Trump stem, maar ik zou graag zien dat Trump en RFK Jr. een productief gesprek voeren, en misschien een onbeantwoorde vraag over beide kandidaten tot op de bodem uitzoeken.

Trump heeft echter wellicht niet veel te winnen bij een debat met RFK Jr.

Als dit gebeurt, zal RFK Jr. Trump aanvallen vanwege zijn omgang met Covid en zijn weigering om de vaccins aan de kaak te stellen, en Trump zal RFK Jr. aanvallen vanwege zijn eerdere standpunten over wapenbeheersing en de opwarming van de aarde.

Idealiter zou ik willen dat deze twee mannen zich zouden aansluiten, om ervoor te zorgen dat de DNC niet wint, en vervolgens hun individuele vaardigheden zouden inzetten om de Deep State te verslaan, voor het welzijn van de mensheid. Ik begrijp dat dit in dit stadium onwaarschijnlijk lijkt, maar RFK Jr. erkende zojuist dat hij en Trump een gemeenschappelijke vijand delen.

Hoe dan ook, de Libertariërs moeten blij zijn dat kandidaten strijden om onze stem en de aandacht vestigen op de conventie.


In de tweet:

Geachte president Trump,

Ik ben u dankbaar dat u de aandacht vestigt op de vervalste opiniepeilingsmethoden die bevooroordeelde, door de DNC beïnvloede media tegen u hebben gebruikt. Wij maken ons ook zorgen, en ik laat u graag de misleidende methodologieën zien die worden gebruikt door aan de DNC gelieerde opiniepeilers die doen alsof ik in enkele cijfers zit. U heeft deze terecht gekarakteriseerd als ‘neppeilingen’.

Daarom hebben we onze eigen enquête gehouden met Zogby – de grootste en meest nauwkeurige enquête van deze verkiezingscyclus. We lieten Zogby vragen naar onderlinge wedstrijden. (1) Jij versus president Biden. (2) Ik versus president Biden. (3) Ik versus jij. De resultaten? Je hebt president Biden handig verslagen. Ik verpletter hem ook, zelfs nog meer. En tegen elkaar sloeg ik jullie in een nagelbijter.

In een drieweg sta jij voor, maar ik kom sterk naar voren. Twee nieuwe opiniepeilingen (CNN en Quinnipiac) hebben mij boven de debatdrempel van 15% gebracht. Een ander (Activote) heeft mij op 26% onder de jonge kiezers. En jij en ik behoren tot de 70 miljoen onafhankelijken van Amerika.

Ik trek ook veel kiezers onder uw voormalige aanhangers. Ze zijn boos dat je het tekort hebt opgeblazen, hun bedrijven hebt gesloten tijdens Covid en je administratie hebt gevuld met moeraswezens.

Daarom wil ik u graag een aanbod doen. We gaan allebei spreken op de komende Libertarische conventie op 24 en 25 mei. Het is perfect neutraal terrein voor jou en mij om een debat te voeren waarin je je staat van dienst kunt verdedigen voor je weifelende aanhangers.

U heeft zelf gezegd dat u niet bang bent om met mij in debat te gaan, zolang mijn opiniepeilingen maar redelijk zijn. Nou, dat zijn ze. Sterker nog, ik ben de enige presidentskandidaat in de geschiedenis die in onderlinge races vóór beide grote partijkandidaten is geëindigd.

Laten we elkaar dus ontmoeten op de Libertarische conventie en het Amerikaanse publiek laten zien dat minstens twee van de belangrijkste kandidaten niet bang zijn om met elkaar te debatteren. Ik heb het aan de organisatoren van de conventie gevraagd en ze willen graag dat we onze tijd daar gebruiken om het Amerikaanse volk het debat te brengen dat het verdient!

Sincerely,
Robert F. Kennedy, Jr.

Dorothé
 

1715160685709.png
Rechter Cannon stelt de zaak van Trump voor onbepaalde tijd uit!

Deze stap geeft aan dat deze zaak NIET vóór de verkiezingsdag voor de rechter zal komen, waardoor de zaak feitelijk teniet wordt gedaan als Trump zou winnen, die zichzelf dan gratie zou kunnen verlenen en een einde zou kunnen maken aan deze schertsvertoning.

De Deep State heeft opnieuw gefaald en ze hebben Trump daarbij alleen maar populairder gemaakt. Ze bevestigden het hele verhaal van Trump dat het establishment alle machtsmiddelen van de regering tegen hem heeft ingezet.

Bovendien hebben ze het idee genormaliseerd om vooraanstaande personen te vervolgen, waaronder voormalige presidenten... PRECEDENT GEVESTIGD!

Nu is het onze beurt.

Dorothé
 

Hier komt de beperkte ontmoetingsplaats.

Nu de Deep State de leugen niet langer kan volhouden, zullen ze alle schuld op China leggen, om de Amerikaanse betrokkenheid te verdoezelen.

Ik weet niet in hoeverre de CCP erbij betrokken was, maar we weten zeker dat de VS er nauw bij betrokken waren.

Laat ze je niet misleiden.


Dorothé
 

CHECK DIT!

Het X-account @metabiota was vroeger eigendom van het biolabbedrijf van Hunter Biden, Metabiota.

Vanaf 17-03-2024 heeft het account al hun eerdere tweets verwijderd en is het overgenomen door een pro-nazi-crypto-account...

En Metabiota volledig omgedoopt 🤔

DRAAD! 🧵

Dorothé
 

1715235099765.png
⚠️Waarschuwing⚠️

De MSM blijven hun retoriek rond de H5N1-vogelgriep opvoeren.

Ze injecteren dit verhaal langzaam in de mediacyclus, om op subtiele wijze het potentieel van EEN ANDERE pandemie te normaliseren.

Ze gaan het nog een keer proberen. Mail-in-stembiljetten zijn het doel.

Blijf ijzig.

Dorothé
 

1715274050356.png
Ik hou niet van het standpunt van RFK Jr. over volledige abortus (ook wel het vermoorden van baby's genoemd).

Ik houd niet van Trumps verdediging van Mike Johnson.

Ik vind er niets van.

RFK Jr. heeft echter misschien wel een flink deel van zijn conservatieve steun om zeep geholpen, wat geweldig is voor Trump.

En Mike Johnson lijkt de wet op de verkiezingsintegriteit te willen doorvoeren, die in wezen het ongedaan zou maken dat de Democraten illegale mensen gebruiken om te stemmen, fraude te bestrijden en de weg van Trump naar het Witte Huis vrij te maken.

Misschien gebeurt er achter de schermen meer dat we niet begrijpen.

Dorothé
 

1715313097328.png


Het begint erop te lijken dat de H5N1-vogelgriep “ziekte X” zou kunnen zijn.

De MSM hebben het idee op subtiele wijze in ons hoofd geplant, en nu geven onze gezondheidsinstanties toe dat ze zich voorbereiden op de H5N1-pandemie.

Ze gaan het nog een keer proberen...

Mail-in-stembiljetten zijn hun doel.

Dorothé
 

1715356127763.png
Elon roept de DNC op voor het gebruik van illegalen om verkiezingen te winnen 👀

Wat vroeger werd beschouwd als een extreemrechtse QAnon-complottheorie, wordt nu algemeen aanvaard als realiteit.

De wereld begrijpt nu waarom de Democraten zo voorstander zijn van een open grens. Het gaat niet om de mensheid. Het gaat over macht.

Dorothé
 

Ummmmmm heeft iemand anders zojuist een automatisch telefoontje gekregen van het ministerie van Defensie met een waarschuwing over een zonnevlam die op het punt staat GPS en elektriciteit uit te schakelen?

Dorothé
 

⚠️ALERT⚠️

Ik heb zojuist met meerdere actieve overheidsbronnen bevestigd dat ze ook de waarschuwing kregen van het DoD-waarschuwingssysteem, via het telefoonnummer van Alexandria, 703 454 0563, waarbij iedereen werd opgeroepen een zaklamp te pakken en mogelijke stroomuitval door een zonnevlam te verwachten.

Ik verzin deze onzin niet. Het DoD-waarschuwingssysteem waarschuwt alle medewerkers voor de gebeurtenis.

Het enige waar ik niet achter kom, is waarom ik in godsnaam werd gebeld, omdat ik niet voor het ministerie van Defensie werk.

Dorothé
 

1715366610976.png


⚠️Zonnevlam ALERT⚠️

Ik heb net een sms gekregen van een overheidsbron dat ze een sms en een telefoontje hebben gekregen over de gebeurtenis.

Hier is het getranscribeerde bericht. Ik ontving dezelfde alleen via een telefoontje, ik ontving geen sms.

Dorothé
 
Snel, waar zijn alle mensen die zeiden dat ik loog?

Ik zeg niet dat er voor 100% een zonnevlam komt. Ik zeg dat de regering zegt dat er een zonnevlam op komst is, die mogelijk de communicatie kan vernietigen.

Doe met deze informatie wat je wilt.

Dorothé
 

Ik dacht dat het telefoontje dat ik kreeg een FEMA/FCC-noodwaarschuwingssysteem was, en daarom vroeg ik mijn volgers of jullie het allemaal ook hadden gekregen.

Blijkt dat mijn oproep afkomstig was van het waarschuwingssysteem van het Amerikaanse leger. Hetzelfde bericht werd via Pentagon Force Protection ook naar DCSA gestuurd.

Ik probeer niemand bang te maken, of onheil te verspreiden over de komende zonnestorm, ik probeer er alleen maar achter te komen wat er aan de hand is.

Ik weet niets van zonnevlammen. Ik voorspel niets. Ik vertel jullie alleen wat het Ministerie van Defensie heeft uitgezonden.

Ik hoop dat dit de situatie verduidelijkt voor degenen onder u die in de war zijn.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.352
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan