BioClandestine

Alle desinformatie shills/bots pushen hetzelfde verhaal.

Deze accounts op Truth hebben allemaal dezelfde kenmerken.

-Ze hebben ongeveer hetzelfde aantal volgers, meestal in de duizenden. Normaal gesproken tussen de 2-7k.

-Ze hebben 3-4 maanden lange gaten in hun berichten, of helemaal geen waarheden.

Maar hun antwoorden zien eruit als:

-Er is geen hoop.
-"Trump is niet te vertrouwen"
-"Trump heeft ons gedupeerd"
-Er is geen plan.

Het is gecoördineerd. Ze proberen tweedracht en twijfel te zaaien binnen onze gelederen.

-Clandestiene

Dorothé
 
En het werkt nog aardig ook, gezien ook de doemdenkerij bij sommige forumleden. Ik waarschuwde hier al een jaar geleden voor, wie tot dusver niet aan zelfreflectie heeft gedaan komt zichzelf nu keihard tegen. De DS speelt in op dit soort onverwerkte sentimenten, deze haaien ruiken dit als bloed in het water. Wees geen aas, want dan ben je onderdeel van het probleem!

Mike
 
Voor degenen die de AZ Gubernatorial Primary hebben gevolgd, zien we een bijna identiek scenario als in augustus.

-Mail-in stembiljetten worden eerst geteld, Deep State gesteunde tegenstander gaat aan de leiding.

-In-persoon stembiljetten worden geteld, zeer in het voordeel van Lake, ze verkleint de marge en is mathematisch gegarandeerd te winnen

-Katie Hobbs blokkeert de telling, biddend dat haar overlordes van de Deep State haar genoeg frauduleuze stembiljetten kunnen bezorgen.

Alleen deze keer kijkt het hele land mee.

-Clandestiene


Telegram (https://t.me/Patri0tsareinContr0l/3637)
Patri0tsareinContr0l ⭐⭐⭐
Kari says she just got numbers that show there are 384,000+ mail-in ballots that have yet to be counted, where people hand delivered them due to distrust in drop boxes and the USPS.

She believes she’ll get anywhere between 60%-80% of those votes.

BOOM! Now you know why they’re taking forever to release the results. They can’t stop Kari from winning 💥
Dorothé
 
1668105993985.png
Nou, Twitter heeft me eindelijk gevonden.

Ik heb ze schaamteloos verteld dat ik het verbod omzeilde. Ik heb zelfs twitter support getagd. Ik testte het systeem en het blijkt dat twitter moderators een week of zo achter liepen. Ik moest ze VERZOEKEN om me te schorsen.

Dit verandert niet echt veel, want we wachten nog steeds op bericht van Elon dat iedereen zijn oude accounts terugkrijgt. Ik kan ook heel gemakkelijk de bans omzeilen als ik niet toegeef dat ik het ben. Ik heb nu een low-profile account. Altijd op de loer,

Ik hou me gedeisd en duik weer op als de gelegenheid zich voordoet.

-Clandestiene

Dorothé
 
1668183794002.png
Wow. Trump heeft eerlijk toegegeven dat het rundvlees nep is.

Voor Anons is dit geen verrassing. Trump houdt zich al jaren bezig met dit soort theater. Iedereen die heeft opgelet kon het herkennen.

Dit bewijst niet alleen dat de ruzie met Desantis nep was, het voegt nog meer geldigheid toe aan de eerdere "ruzies" waarvan we dachten dat het theater was. Zoals Sessions, Rosenstein, zelfs Mueller, enz.

Dit bevestigt ook dat er een soort plan aan de gang is, en dat Trump bezig is met speltheorie op hoog niveau.

Klinkt bekend.

-Clandestiene

Dorothé
 
1668183877653.png
We gaan het Huis en de Senaat nemen. Wat onze functionele doelstelling voor de midterms maximaliseert. ✅

-Kari Lake gaat winnen, en ground zero voor verkiezingsfraude wordt grondig onderzocht en kan bewijs ontsluiten over 2020 en 2022 fraude. ✅

-Normies zien AZ en NV een eeuwigheid duren om stemmen te tellen. Onze verhalen over Maricopa worden verder bevestigd. Herhaalde DNC kiezersfraude pogingen in het zicht. ✅

-De DNC hebben hun nieuwe lieveling in Fetterman. Gedurfde strategie.

Mensen... WE hebben geWONNEN!

-Clandestiene

Dorothé
 
1668189739047.png
De shills verwarren de technologisch uitgedaagden. Ik zie een vals verhaal rondgaan dat Trump dit niet echt heeft geretruth, en dat hij het bericht hierboven, van Andrea over "de storm" heeft geretruth.

Voor degenen die niet weten hoe het werkt, als je een antwoord op een bericht retruth, op je pagina, toont het het bericht waarop de retruth reageert, om de juiste context toe te voegen.

Als Trump Andrea herleide, waarom zou een willekeurig antwoord op Andrea's post verschijnen op Trump's pagina?

Dit is de basiskennis van sociale media. Doe niet zo dom.

Dorothé
 
Update:

Ik wacht gewoon af. Ik weet niet zeker wat de uitkomst moet zijn, maar we zitten midden in een psychologische operatie.

Laxalt en Masters hebben niet toegegeven, en er zijn nog stembiljetten. De rode pil zou kolossaal zijn als de media voortijdig verkiezingen afroept om kandidaten te laten toegeven. Het publiek is voorbereid.

We hebben ons deel gedaan. We zijn komen opdagen. Nu is het tijd dat het leger zijn deel doet.

Ze kijken naar de verkiezingen, en de onzin gebeurt in het zicht.

-Clandestiene

Dorothé
 
Ik ben het ermee eens, maar tenzij er snel corrigerende maatregelen worden genomen... zie ik niet hoe we kunnen verwachten dat de basis in 2024 komt opdagen.

Ik zeg niet dat mensen niet moeten stemmen, maar ik weet niet hoe we de MAGA's zover kunnen krijgen dat ze komen opdagen nadat hun stemmen zijn gestolen in opeenvolgende verkiezingen.

We hebben bewijs dat de DNC de ziekteverwekkers maken en vrijgeven die gebruikt worden om het stemmen per post te rechtvaardigen om deze verkiezingen te stelen... en er wordt van ons verwacht dat we geduldig blijven...

Als dit een deel van het plan is, moeten we geïnformeerd worden...

Clandestiene


Telegram (https://t.me/Patri0tsareinContr0l/3695)
Patri0tsareinContr0l ⭐⭐⭐
If you think Kari will let this election be stolen without a fight, let me remind you of what she said back in July:

"We’re working behind the scenes…. You're gonna get caught. We've got eyes, we've got ears, and we have lawyers all over. And our law enforcement is on top of it…. We're going after people who stole our vote.... we're watching you, you are being watched, and there will be hell to pay."

Dorothé
 
1668448187279.png
We zitten in een perfecte positie. De normies zijn getuige geweest van deze waanzin op het wereldtoneel. Iedereen die een beetje objectief is kan zien wat er gebeurt. Het publiek is klaar voor rode pillen.

Maar onze positie doet er alleen toe als we daadwerkelijk de corrigerende maatregelen zien die de flagrante verkiezingsfraude begeleiden.

Als 2022 zo door mag gaan, zal de Trump-basis het schip verlaten, en hoe kunnen we het ze kwalijk nemen?

Het is put-up or shut-up tijd voor de White Hats. Laat ons de goederen zien. Het is tijd.

-Clandestiene

Dorothé
 
Bekijk bijlage 16914
We zitten in een perfecte positie. De normies zijn getuige geweest van deze waanzin op het wereldtoneel. Iedereen die een beetje objectief is kan zien wat er gebeurt. Het publiek is klaar voor rode pillen.

Maar onze positie doet er alleen toe als we daadwerkelijk de corrigerende maatregelen zien die de flagrante verkiezingsfraude begeleiden.

Als 2022 zo door mag gaan, zal de Trump-basis het schip verlaten, en hoe kunnen we het ze kwalijk nemen?

Het is put-up or shut-up tijd voor de White Hats. Laat ons de goederen zien. Het is tijd.

-Clandestiene

Dorothé
Q: Time to end up the horrorshow! 🙏🏼
 
Ik doe geen voorspellingen over wat Trump vanavond aankondigt, maar als hij alleen maar 2024 aankondigt, zal de basis terecht gek worden.

Ik spreek voor veel mensen als ik zeg dat we er geen belang bij hebben om tot 2025 te wachten. Vooral niet als de verkiezingsfraude nog vers is.

Ik weet niet wat Trump gaat zeggen, maar we hebben meer transparantie nodig van Trump en witte hoeden over wat het plan is.

Q memes delen op Truth Social is niet genoeg. We hebben inhoud nodig.

-Clandestiene

 
Voor degenen die aan mijn loyaliteit twijfelen, sta me toe u in te lichten.

Mijn loyaliteit ligt niet bij Trump of iemand anders. Mijn loyaliteit ligt bij DE MENSEN. Ik geloof gewoon dat Trump de beste kandidaat is om deze wereld te bevrijden van het eindeloze kwaad dat de onschuldigen in zijn greep houdt.

Daarom kies ik hem. Daarom heeft hij mijn loyaliteit. Maar het is geen blinde loyaliteit.

Het is tijd voor Trump om te laten zien waarom wij hem kozen als de kampioen van het volk.

Wij kozen u @realDonaldTrump

Nu is het tijd om te bewijzen dat we de juiste keuze hebben gemaakt.

-Clandestiene

Dorothé
 
En nu berichten over luchtaanvallen in Polen.

De media verklaren dat het van Rusland kwam, maar het Pentagon weigert de raketaanvallen te bevestigen.

Ik weet niet zeker wat er aan de hand is, maar het voelt hier wel spannend aan.

Dorothé
 
En nu berichten over luchtaanvallen in Polen.

De media verklaren dat het van Rusland kwam, maar het Pentagon weigert de raketaanvallen te bevestigen.

Ik weet niet zeker wat er aan de hand is, maar het voelt hier wel spannend aan.

Dorothé

Wordt er iets geprobeerd om de media af te leiden van het nieuws waar Trump mee komt? Als dat zo is, is het meer dan een aankondiging voor de volgende presidentsverkiezingen.
 
Of het scare event
Het Russische Ministerie van Defensie ontkent raketaanvallen in of bij Polen.

Normaal gesproken zijn ze vrij openhartig. Als ze bommen op Polen zouden gooien, zouden ze er niet om verlegen zitten.



Telegram (https://t.me/mod_russia_en/5015)
MoD Russia
⚡️ Polish mass media and officials commit deliberate provocation to escalate situation with their statement on alleged impact of 'Russian' rockets at Przewodów

Dorothé
 
Of het scare event
Het Russische Ministerie van Defensie ontkent raketaanvallen in of bij Polen.

Normaal gesproken zijn ze vrij openhartig. Als ze bommen op Polen zouden gooien, zouden ze er niet om verlegen zitten.



Telegram (https://t.me/mod_russia_en/5015)
MoD Russia
⚡️ Polish mass media and officials commit deliberate provocation to escalate situation with their statement on alleged impact of 'Russian' rockets at Przewodów

Dorothé
Hmm ook mijn gedachte een SCARE event🤔
 
1668584510693.png
Trump zei dit gisteren over AZ... en stond vandaag op het podium, noemde Kari Lake of verkiezingsfraude niet één keer, en probeerde ons een uur lang op te peppen om op hem te stemmen in 2024.

Zie je hoe de berichtgeving niet klopt?

Is verkiezingsfraude echt gebeurt of niet? Als het zo is, dan moet het overtuigend gecorrigeerd worden voordat ze verwachten dat we opgewonden raken om te stemmen na nog een gestolen verkiezing en nog twee jaar Biden om naar uit te kijken.

Lijkt me een redelijk verzoek.

-Clandestiene

 
1668585109985.png
1668585125036.png
1668585139111.png
[Album]
Deze zijn allemaal van gisteren.

En toen dacht Trump dat het een goed idee was om een groot feest te geven in Mar-a-Lago om onze stem te vragen over 2 jaar.

Zijn de verkiezingen vervalst of niet?

Als dat zo is, wat wordt er dan aan gedaan?

Eerlijk gezegd is er niets anders waar we ons op moeten richten als Trump de waarheid vertelt dat de verkiezingen vervalst zijn.

En als de verkiezingen niet vervalst zijn, dan hebben we een heel nieuw probleem.

Hoe dan ook, het volk heeft antwoorden nodig en wel nu.

-Clandestiene

 
Bekijk bijlage 16958
Bekijk bijlage 16959
Bekijk bijlage 16960
[Album]
Deze zijn allemaal van gisteren.

En toen dacht Trump dat het een goed idee was om een groot feest te geven in Mar-a-Lago om onze stem te vragen over 2 jaar.

Zijn de verkiezingen vervalst of niet?

Als dat zo is, wat wordt er dan aan gedaan?

Eerlijk gezegd is er niets anders waar we ons op moeten richten als Trump de waarheid vertelt dat de verkiezingen vervalst zijn.

En als de verkiezingen niet vervalst zijn, dan hebben we een heel nieuw probleem.

Hoe dan ook, het volk heeft antwoorden nodig en wel nu.

-Clandestiene

Uiteraard moet de fraude naar buiten komen anders is toch helemaal het vertrouwen weg bij de Anons? Want ja als er 2x is gefraudeerd zal dat in 2024 ook wel weer gebeuren is de gedachten van de Anons.

Ik heb er vertrouwen in en dat de komende tijd nog weleens spannende tijden kunnen gaan worden mét onthullingen vd verkiezingsfraude. Blijkbaar zitten we t/m 2024 in de drip,drip,drip, flood! Zelf kan ik er niet iets anders van maken op het moment.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan