BioClandestine

Dus het Russische Ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de VS beschuldigd van het saboteren van de Nord Stream Pipeline. Ze vroegen om een spoedvergadering van de VN Veiligheidsraad om dit te bespreken. Ze eisen antwoorden van Biden voor zijn eerdere bedreigingen om de pijpleiding te vernietigen.

Trump heeft ook laten doorschemeren dat Biden verantwoordelijk is.

Dit kan de situatie veranderen van een proxy oorlog, naar een veel directere WO3.

-Clandestiene


Telegram (https://t.me/MFARussia/13714)
Russian MFA 🇷🇺
#Opinion by Maria #Zakharova:

💬 On February 7, 2022, Joe Biden said that Nord Stream would be ...

Dorothé
 
Dus het Russische Ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de VS beschuldigd van het saboteren van de Nord Stream Pipeline. Ze vroegen om een spoedvergadering van de VN Veiligheidsraad om dit te bespreken. Ze eisen antwoorden van Biden voor zijn eerdere bedreigingen om de pijpleiding te vernietigen.

Trump heeft ook laten doorschemeren dat Biden verantwoordelijk is.

Dit kan de situatie veranderen van een proxy oorlog, naar een veel directere WO3.

-Clandestiene


Telegram (https://t.me/MFARussia/13714)
Russian MFA 🇷🇺
#Opinion by Maria #Zakharova:

💬 On February 7, 2022, Joe Biden said that Nord Stream would be ...

Dorothé
Komt geen WO3!
Dit is waarschijnlijk het begin van Scare Event🤔
 
Ik heb geen definitief bewijs, maar zowel Rusland als Trump hebben gesuggereerd dat Biden op een of andere manier achter de Nord Stream sabotage zat.

Ik zag dat @patelpatriot vroeg of de devolutie nog steeds in het spel kon zijn als Biden erachter zat. ABSOLUUT!

Q suggereerde dat de Deep State zijn eigen onderzeeër(s) had.

Ghislaine Maxwell is een gecertificeerde onderzeeboot piloot.

De CIA werkte aan het terughalen van onderzeeërs sinds de Koude Oorlog. Zie Project Azorian.

Kan ook een witte hoed op zijn.


Wikipedia (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Project_Azorian)
Project Azorian
1974 CIA project to lift up the sunken Soviet submarine K-129

Dorothé
 
Als de Deep State het voor het zeggen had, zou dit niet gebeuren.

Vooral gezien de timing. Het laatste wat de Deep State wil 2 weken voor de verkiezingen, zijn meer ogen op DNC misdaden en meer van hun schandalen in de schijnwerpers.

Maar het lijkt erop dat veel van de Deep State/DNC skeletten opnieuw worden geïntroduceerd in de media cyclus nu we de midterms naderen.

Oekraïne, Iran Deal, Hunter's Laptop, Stemfraude, Verkiezingsbemoeienis, Economie, C19 gegevens, Vaccin gegevens.

Lijkt gecoördineerd, niet?

-Clandestiene


Telegram (https://t.me/techno_fog/440)
Techno_Fog
A Federal Judge has ordered the production of Seth Rich's laptop.

The FBI "improperly withheld" the laptop under the Freedom of Information...

Dorothé
 
Als je hebt opgelet, heb je herhaaldelijk gezien dat Poetin niet alleen samenvalt met Trump-verhalen, maar ook met Q-gerelateerde verhalen.

Poetin heeft herhaaldelijk gesproken over "liberaal-globalisme", satanisme en wijdverspreide pedofilie.

Hebben we Trump ook maar iets negatiefs horen zeggen over Poetin? Nee. Het gaat altijd over hoe slecht de DNC omgaat met Oekraïne. Nooit over de schuld van Poetin.

Ze geven het ons praktisch met de paplepel ingegoten.

-Clandestiene


Telegram (https://t.me/TommyRobinsonNews/40138)
Tommy Robinson News
Russian President Putin:

- We're witnessing sheer satanism in West...

Dorothé
 

Poetins toespraak van vandaag zat boordevol waardevolle informatie. Als je het volledige transcript nog niet hebt gelezen, moet je dat onmiddellijk doen.

Poetin sprak openlijk over "biologische wapens en menselijke experimenten in Oekraïne", voor het eerst sinds de luchtaanvallen!

Als u een MSM samenvatting van de toespraak heeft gelezen, heeft u alle belangrijke delen gemist. Hier, behandel ik het echte nieuws dat de media weigeren aan te raken.

ABSOLUTE MUST READ!

Analyse van de toespraak van Poetin: Biologische wapens en menselijke experimenten in Oekraïne
1664579799689.png

Voor degenen die het transcript van Poetins toespraak van vandaag, 30 september 2022, nog niet hebben gelezen; ik raad u ten zeerste aan dat alsnog te doen. U kunt er eenvoudigweg niet op vertrouwen dat de media u een nauwkeurige of voldoende samenvatting geven. U moet het zelf lezen, in zijn geheel. De link is hier http://en.kremlin.ru/events/president/transcripts/69465

Nu u de toespraak hebt gelezen, zal ik mijn conclusies trekken en aangeven welke passages mij zijn bijgebleven.
De algemene boodschap van de toespraak is dat Rusland land heeft heroverd dat nog maar enkele decennia geleden aan hen toebehoorde. Gevolgd door een absolute afkeuring van de VS/NAVO en een oorlogsverklaring aan de "westerse elites" (de diepe staat) en de liberaal-globalistische ideologie als geheel. Poetin besteedde een aanzienlijk deel van zijn toespraak aan het benadrukken van de hypocrisie van de westerse samenleving en de plaag die zij over de wereld heeft gebracht.

Jullie weten allemaal dat mijn vakgebied draait om de biolabs in Oekraïne. Interessant detail van Poetin in deze toespraak, zijn eerste publieke erkenning van "biowapens" en "menselijke experimenten" in Oekraïne en elders. In het verleden heeft hij VN-diplomaten en de ministeries van Defensie en Buitenlandse Zaken toegestaan deze situatie aan te kaarten, tot vandaag.

"Ze noemen de bevelen en bedreigingen die ze aan hun vazallen geven Euro-Atlantische solidariteit, en het maken van biologische wapens en het gebruik van menselijke proefpersonen, ook in Oekraïne, nobel medisch onderzoek."

Het lijkt misschien niet veel, maar wat Poetin zojuist beweerde zouden de twee meest ingrijpende internationale misdaden zijn die de mensheid kent. Poetin heeft het Westen er zojuist publiekelijk van beschuldigd het Internationaal Verdrag inzake biologische wapens en de Code van Neurenberg te schenden. Voor het geval iemand een herinnering nodig heeft wat de straf is voor deze misdaden...
1664579865186.png
Wat de rest van de toespraak betreft, Poetin maakt een overvloed aan legitieme punten. Vele daarvan lijken sterk op de verhalen en talking points van Trump.

"Een dergelijk zelfvertrouwen is een direct product, niet alleen van het beruchte concept van exceptionalisme - hoewel het nooit ophoudt te verbazen - maar ook van de echte 'informatiehonger' in het Westen. De waarheid is verdronken in een oceaan van mythen, illusies en vervalsingen, met behulp van uiterst agressieve propaganda, liegen als Goebbels. Hoe ongelooflijker de leugen, hoe sneller de mensen hem zullen geloven - zo werken ze, volgens dit principe."

Poetin beschrijft nauwkeurig het huidige landschap van de westerse media. De overgrote meerderheid van het publiek is "informatiehongerig" omdat de waarheid hun wordt onthouden. Hij vergelijkt de censuur en propaganda van het Westen met die van nazi-Duitsland (Goebbels).

"Westerse landen zeggen al eeuwen dat ze andere landen vrijheid en democratie brengen. Niets is minder waar. In plaats van democratie te brengen, onderdrukken en exploiteren ze, en in plaats van vrijheid te geven, maken ze slaven en onderdrukken ze. De unipolaire wereld is inherent antidemocratisch en onvrij; ze is door en door vals en hypocriet."

Hier blijft Poetin ingaan op realiteiten die het Westen negeert. De liberaal-globalisten prediken "vrijheid en democratie", maar ze brengen niet in praktijk wat ze prediken. In feite doen ze het tegenovergestelde. De westerse elites houden zich bezig met leugens en bedrog op wereldschaal. Ze gebruiken hun macht als een sluier om hun gruwelijke misdaden te verbergen.

"Daarom moeten politici in Europa hun medeburgers ervan overtuigen minder te eten, minder vaak te douchen en zich thuis warmer te kleden. En wie eerlijke vragen begint te stellen als "Waarom is dat eigenlijk?" wordt onmiddellijk tot vijand, extremist en radicaal verklaard. Ze wijzen terug naar Rusland en zeggen: dat is de bron van al jullie problemen. Nog meer leugens."

Dit klinkt erg vergelijkbaar met Trump die op een rally spreekt. De Deep State geeft hun vijanden, in dit geval Trump en Poetin, gewoon de schuld van alle problemen die ze zelf hebben gecreëerd.

Het draaiboek is ongeveer versleten. Uw liberale collega gelooft het misschien nog, maar de collectieve wereld gelooft het niet meer.

"Laten we voor onszelf een paar heel eenvoudige vragen beantwoorden. Nu wil ik terugkomen op wat ik zei en me ook richten tot alle burgers van het land - niet alleen tot de collega's die in de zaal zitten - maar tot alle burgers van Rusland: willen we hier, in ons land, in Rusland, 'ouder nummer één, ouder nummer twee en ouder nummer drie' (ze zijn het helemaal kwijt!) in plaats van moeder en vader? Willen we dat onze scholen onze kinderen vanaf hun eerste schooldagen perversiteiten opdringen die leiden tot afbraak en uitroeiing? Willen we hen het idee inprenten dat er naast vrouwen en mannen ook andere geslachten bestaan en hen een geslachtsveranderende operatie aanbieden? Is dat wat we willen voor ons land en onze kinderen? Dit is allemaal onaanvaardbaar voor ons. We hebben zelf een andere toekomst."

Klinkt als een redelijk en gezond standpunt met betrekking tot familie en kinderen. Vergelijkbaar met Trump. Hij verwerpt de absurde en krankzinnige ideologie van de liberaal-globalisten. Poetin wil de Russische kinderen niet onderwerpen aan de psychologische perversie die hier in het Westen bestaat. En ik kan u verzekeren dat meer dan 90% van de ouders wereldwijd het met Poetin eens is.

"Vermink, manipuleer en/of ontmenselijk onze kinderen niet" lijkt een redelijk verzoek. Maar de linkse media vertellen je dat zij de verstandigen zijn, en Poetin de gek.

"Laat me herhalen dat de dictatuur van de Westerse elites alle samenlevingen viseert, inclusief de burgers van de Westerse landen zelf. Dit is een uitdaging voor iedereen. Deze volledige ontkenning van wat het betekent om mens te zijn, de omverwerping van geloof en traditionele waarden, en de onderdrukking van vrijheid beginnen te lijken op een "omgekeerde religie" - puur satanisme. Jezus Christus zei in de Bergrede over valse messiassen: "Aan hun vruchten zult gij hen herkennen." Deze giftige vruchten zijn al duidelijk voor de mensen, en niet alleen in ons land, maar in alle landen, waaronder veel mensen in het Westen zelf."

Deze passage is misschien wel de meest intrigerende van allemaal. Poetin stelt dat de slachtoffers van de westerse elites ook hun eigen burgers zijn. Hij benadrukt dat de Deep State een agenda heeft om elke samenleving te ontmenselijken en alle traditionele waarden te ontmantelen. Hij noemt de Westerse elites "puur satanisme".

Ik denk dat Poetin hier tot ons Westerse burgers spreekt. Hij laat ons weten dat hij weet dat de ruzies van Rusland niet liggen bij het volk van de VS en het Westen, maar bij de paar elites die dit wereldwijde misdaadsyndicaat leiden.

Klinkt dit als een gestoorde, oorlogszuchtige gek?
Als je de media leest, zullen ze niets zeggen over de "biowapens" passage. Sommigen gaan in op het satanisme, in de hoop dat Poetin daardoor gek lijkt, om hun verhaal beter te voeden. De westerse burgers krijgen selecte regels uit de toespraak te horen in een poging Poetin in een kwaad daglicht te stellen en mensen ervan te weerhouden het volledige transcript te lezen. Anders zouden mensen het zelf kunnen lezen en tot de conclusie komen dat Poetin geen gek is en een serieus overtuigend en gezond betoog houdt.

Klinkt EXACT als Trump.

Concluderend, deze toespraak vertelt me dat Trump en Poetin op dezelfde golflengte zitten. En we kunnen niet negeren dat een groot deel van Poetins toespraak draaide om vele Q-gerelateerde verhalen, waaronder: Satanisme, de "Westerse Elite" (Deep State), Westerse propaganda en Orwelliaanse dystopie, perversie van de jeugd, en ontmenselijking van alle traditionele waarden en de samenleving.

De basis van deze toespraak klinkt vergelijkbaar met de belangrijkste gesprekspunten op een Trump rally.

We moeten ook goed in de gaten houden dat Poetin en Trump nooit vijandigheid of negatieve woorden naar elkaar hebben gesproken. Gedurende dit hele proces zijn zowel Poetin als Trump consequent gebleven dat de Deep State de schuldige is. Ze hebben nooit slecht over elkaar gesproken.

Ik denk dat we ons in een gecontroleerde psychologische militaire operatie bevinden, waar zowel Trump als Poetin aan meedoen. De wereld wordt naar de rand van de nucleaire vernietiging geduwd, er vindt een Cubaanse Raketcrisis-achtige gebeurtenis plaats, we komen er ongedeerd uit, en Trump en Poetin lossen de kwestie op de een of andere manier op, wat zal resulteren in wereldwijde steun en dus een wereldwijde afkeuring van de Deep State/Westerse Elite, gevolgd door een passende straf voor de verantwoordelijken.

De andere optie is dat dit geen gecontroleerde operatie is, en we eigenlijk op de rand van nucleaire vernietiging staan, in welk geval we hoe dan ook genaaid zijn.

En hoe dit afloopt? Dat kan ik je niet vertellen. Weet alleen dat het alleen maar gekker gaat worden. Maar hoe gekker het wordt, hoe dichter we bij de finish komen.

-Clandestiene

Dorothé
 

Ik voel het collectieve gewicht dat op ons allen drukt. We zijn onwillige pionnen in een nooit eindigende psychologische en spirituele oorlog.

Nucleaire vernietiging ligt op de voorgrond van de collectieve geest. Er is een breed gevoel van naderend onheil.

Toch weten Anons dat alles goed komt. Wat een zegen en een vloek.

Ik kan het niet goed verwoorden, maar het is vermoeiend. Ik verlang gewoon naar de dag dat mijn geest niet langer onderworpen is aan informatieve oorlogsvoering.

-Clandestiene

Dorothé
 

Ik voel het collectieve gewicht dat op ons allen drukt. We zijn onwillige pionnen in een nooit eindigende psychologische en spirituele oorlog.

Nucleaire vernietiging ligt op de voorgrond van de collectieve geest. Er is een breed gevoel van naderend onheil.

Toch weten Anons dat alles goed komt. Wat een zegen en een vloek.

Ik kan het niet goed verwoorden, maar het is vermoeiend. Ik verlang gewoon naar de dag dat mijn geest niet langer onderworpen is aan informatieve oorlogsvoering.

-Clandestiene

Dorothé
Wat een tijd...pff.
 

Ik voel het collectieve gewicht dat op ons allen drukt. We zijn onwillige pionnen in een nooit eindigende psychologische en spirituele oorlog.

Nucleaire vernietiging ligt op de voorgrond van de collectieve geest. Er is een breed gevoel van naderend onheil.

Toch weten Anons dat alles goed komt. Wat een zegen en een vloek.

Ik kan het niet goed verwoorden, maar het is vermoeiend. Ik verlang gewoon naar de dag dat mijn geest niet langer onderworpen is aan informatieve oorlogsvoering.

-Clandestiene

Dorothé

Zo voel ik het ook al een tijd, het gevoel dat er ieder moment iets groots en heftigs aan staat te komen.
Ik weet dat het goed gaat komen maar het is af en toe ook best vermoeiend.
We zitten in een oorlog dus logisch dat het niet altijd makkelijk is.

Tegelijkertijd ben ik strijdbaarder dan ooit en ga ik er ook volledig voor. 💪
Het komt goed!
 
Bij het analyseren van de Twitter/Elon situatie kun je niet kijken vanuit een puur zakelijk/monetair perspectief. Niets zal zinvol zijn.

Dit is geen willekeurige miljardair die voor de lol een ander bedrijf koopt. Dit is de best betaalde aannemer van het Amerikaanse leger die de Deep State ontdoet van een van hun krachtigste hersenspoelwapens in de informatieoorlog.

Het gaat nooit om geld. Het is een operatie om een psychologisch wapen bloot te leggen en te neutraliseren.

-Clandestiene


 

Voor degenen die de waarde en timing hiervan niet volledig begrijpen:

Wanneer nu de talloze verrassingen van oktober aan de horizon worden losgelaten, zal Twitter niet langer dekking kunnen zoeken voor links door feiten te bestempelen als "Russische desinformatie".

Twitter's massale censuur van het Hunter Biden Laptop verhaal heeft MILJOENEN stemmen in 2020 in het hele land beïnvloed. Links heeft die veiligheidsdeken niet meer.

De belangrijkste linkse echokamer is nu extreem kwetsbaar voor rode pillen vóór de verkiezingen.

Sitting Ducks.

-Clandestiene



Telegram (https://t.me/bioclandestine/701)
BioClandestine
When analyzing the Twitter/Elon situation, you cannot look at it from a purely business/monetary perspective. Nothing will make sense.

This is not a random billionaire buying another company for fun. This is the US MIL’s highest paid contractor stripping the Deep State of one of their most powerful brainwashing weapons in The Information War....

Dorothé
 
Waarom zou Trump Bolsonaro PUBLIEK feliciteren met een verkiezing?

Lijkt me niet echt iets om enthousiast over te zijn, vooral als de zittende president die bijna de verkiezingen had laten stelen van een extreem-linkse maniak.

Trump had het privé kunnen doen, maar hij maakte er een publiek spektakel van. Waarom?

Omdat Trump wil dat we aandacht besteden aan de situatie in Brazilië. De felicitaties waren niet voor Bolsonaro, maar voor ons. Trump vestigt de aandacht op de situatie.

Dit riekt naar een witte hoed operatie.

-Clandestiene



DC Enquirer (https://dcenquirer.com/trump-congra...gainst-leftist-outperforming-fake-news-polls/)
Trump Congratulates Brazil’s Bolsonaro On Forcing Runoff Against Leftist: ‘Outperforming Fake News Polls’ - DC Enquirer
On Monday, Forty-fifth President Donald Trump congratulated the “Trump of the Tropics” Brazilian President, Jair Bolsonaro, on “outperforming fake news polls”..

Dorothé
 

Het grote publiek wordt genormaliseerd om een komende Cubaanse Raketcrisis te verwachten.

Ikzelf en anderen hebben gesuggereerd dat dit zal eindigen met Trump als de redder van de komende "angstgebeurtenis", die de normies zal bewijzen dat Trump een groot leider is en niet de man die de media beweren dat hij is. Wat hem de wereldwijde steun zal geven die hij nodig heeft om blijvende veranderingen in deze wereld aan te brengen en de daders verantwoordelijk te houden.

Het komt eraan. Dit is de weg naar gerechtigheid.

-Clandestiene



Telegram (https://t.me/disclosetv/9497)
Disclose.tv
JUST IN - Nuclear "Armageddon" threat back for the first time since Kennedy and the Cuban missile crisis, Biden says at a fundraiser in New York City...

Dorothé
 
Alleen al het feit dat Hunter's onderzoek niet onmiddellijk werd stopgezet, bewijst voor mij dat witte hoeden aan de touwtjes trekken.

Het feit dat Hunter op het punt staat te worden aangeklaagd, minder dan een maand voor de midterms, bevestigt het nog meer.

Biden had kunnen komen en het onderzoek onmiddellijk kunnen afsluiten. Ja, sommigen zouden erover geklaagd hebben, maar de schapen zouden het niet eens gemerkt hebben.

Wat we nu zien zou niet gebeuren als de oude garde het voor het zeggen had.

-Clandestiene

Dorothé
 
1665212238128.png
Lol.

@ArchiveAnon beschuldigt me van het kopiëren van een meme op 3:05, maar ik schreef de thread op 2:14.

Wil je me die wiskunde uitleggen?

Ook heb ik letterlijk gezegd dat ik "speculaties zag die VS geïnstalleerde biolabs zouden kunnen omvatten" en daarom ben ik gaan graven.

Jullie maken allemaal een argument tegen mij dat ik nooit beweerd heb.

Ik nam online geruchten, vond een echte saus via de Amerikaanse ambassade die bevestigde dat ze een biolab-programma hebben in Oekraïne, en volgde toen de gerapporteerde luchtaanvallen...

Probeer het nog eens.


1665212388457.png
1665212414311.png
1665212443236.png
 
Uit onderzoek naar de aanslag op de Krimbrug blijkt dat Oekraïense Special Forces achter de terreurdaad zitten.

Poetin verduidelijkt dat de luchtaanvallen in Oekraïne een reactie zijn op de talloze terroristische aanvallen op de Russische infrastructuur.

Rusland valt "militaire, energie- en communicatie-installaties" aan.

Poetin verklaart dat verdere escalaties zullen leiden tot een "harde en passende" reactie.


Onderzoek naar Krimbrug wijst uit dat Oekraïense Special Forces achter aanval zitten
1665423898974.png
President Poetin heeft vanmorgen via een teleconferentie met de permanente leden van de Russische Veiligheidsraad gesproken over de eerste resultaten van het onderzoek naar de sabotage van de Krimbrug. Zie de volledige verklaring hier.1

Poetin concludeert dat de sabotage is gepleegd door Oekraïense Special Forces, hetgeen overeenkomt met het consequente en recente gebruik van terroristische tactieken door Kiev, waaronder de provocatie en beschieting van de kerncentrale van Zaporozhizhia.

Poetin gaat verder in op andere terroristische aanvallen van het regime in Kiev en verklaart dat dergelijke acties niet langer zonder vergelding zullen worden beantwoord.

Poetin bevestigt dat de huidige precisie-raketaanvallen een vergelding zijn voor deze aanvallen, en bevestigt dat de aanvallen zijn gericht op Oekraïense "energie-, militaire en communicatievoorzieningen".

"Op voorstel van het ministerie van Defensie en in overeenstemming met het plan van de Russische generale staf is vanochtend een massale aanval gelanceerd met langeafstandsprecisiewapens vanuit de lucht, vanaf zee en vanaf het land tegen Oekraïense energie-, militaire en communicatievoorzieningen.

In geval van nieuwe pogingen om terroristische aanslagen op ons grondgebied te plegen, zal de reactie van Rusland hard zijn en in verhouding staan tot de bedreigingen voor de Russische Federatie. Niemand mag daaraan twijfelen."

Poetin heeft onlangs publiekelijk verklaard dat het Westen hem wil ophitsen, om hem in een "Cuban Missile Crisis" situatie te dwingen. Kijk naar de recente terroristische aanvallen op de Russische infrastructuur.

-Nord Stream Pipeline

-Zaporozhizhia Energie Centrale

-Crimean Brug

Poetin wordt geprovoceerd. Dus kunnen we een reactie van Rusland verwachten. Maar in tegenstelling tot het westerse mediaverhaal was de reactie geen nucleaire Holocaust op burgers; het waren goed geplaatste aanvallen op gebieden van strategische waarde, bedoeld om het vermogen van de Oekraïense strijdkrachten om te opereren te neutraliseren.

1665423994432.png
De media kunnen hun verhaal niet overeind houden, dat Poetin een gestoorde burger-afslaande oorlogszuchtige, op wereldheerschappij beluste oorlogsvoerder is. Het klopt gewoon niet.

In feite lijkt Poetins gebruik van precisieaanvallen erg op dat van Donald Trump, en zijn gebruik van precisieaanvallen in Syrië. Poetin blijft zich gedragen als de volwassene in de kamer, terwijl de Deep State koortsachtig probeert hun misdaden tegen de mensheid te verdoezelen door terreurdaden te plegen.

Het lijkt erop dat deze aanvallen op de Russische infrastructuur bedoeld zijn om Poetin te provoceren en hem aan te zetten tot nucleair of buitensporig geweld. Dit zijn acties van extreme wanhoop door de vijand, wat ons vertelt dat ze weinig opties meer hebben als ze gedegradeerd zijn tot opstand en terrorisme.

De vijand rechtvaardigt slechts Ruslands acties en verstevigt zijn plaats in de geschiedenisboeken als de "slechteriken".

-Clandestiene

Dorothé
 
1665516197430.png
Deze uitwisseling tussen Durham en Danchenko's verdediging onthult veel.

Danchenko's verdediging probeert het 'plausibele ontkenningsspel' te spelen, door te doen alsof Danchenko niet bewust betrokken was bij een soort samenzwering met de FBI om Trump erin te luizen.

Durham smoort dat in de kiem en sluit hun verdediging af door te verklaren dat "er geen misverstand was".

Danchenko's verdediging is al betrapt op schimmig gedrag, en Durham bevestigt dat hij samenwerking/coördinatie heeft gevonden.

-Clandestiene

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.280
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan