BioClandestine

Medusa

Well-known member
Voor het overzicht en omdat zijn teksten vaak in meerdere topics passen maak ik een topic over BioClandestine.

Ik trap hem af met dit vertaalde bericht:

Rustig gepubliceerd om middernacht, CNN geeft toe dat de Biden administratie twijfelt of Oekraïne het land kan terugnemen dat het verloor aan Rusland.

"Adviseurs van president Joe Biden zijn begonnen met een interne discussie over hoe en of de Oekraïense president Volodymyr Zelensky zijn definitie van een Oekraïense "overwinning" moet aanpassen -- rekening houdend met de mogelijkheid dat zijn land onherroepelijk is gekrompen."

Oekraïne is aan het verliezen. En de Verenigde Staten zullen minder bereid zijn hen wapens te leveren als Oekraïne geen vooruitgang kan laten zien.

Zelensky vraagt om meer wapens, meer training, meer geld, en wil een tegenaanval lanceren, maar het staat geschreven tegen de muur en de Amerikaanse adviseurs geloven het niet.

Oekraïne heeft verloren voordat het begon. Ze hadden nooit een kans. Iedereen die geloofde dat ze dat deden, was slachtoffer van propaganda.

Is dit het keerpunt waarop de linkse media niet langer kunnen wegkomen met het ontkennen van het onweerlegbare? Rusland is aan het winnen.

-Clandestine


 
[Video]
Absoluut explosieve reactie van een van de slachtoffers van Epstein, Maxwell en medeplichtigen.

"Constante stroom van meisjes op dat eiland" zo jong als "10 jaar oud".

Dit is zeer relevant voor mijn recente gesprek over Q en over wat een "bewijs" waardig is te noemen.

DIT IS EEN Q BEWIJS. Geen rode-koord numerologie en overdreven reikhalzen. Q had het over Epstein Island en wijdverspreide elite pedofilie helemaal terug in 2017/2018. De media, big tech, "fact checkers", normies/sheep in zijn geheel, allemaal zeiden ze dat dit meer pizzagate samenzweringstheorie kooky tinfoil hat domestic terrorist Russische desinformatie was.

Q sprak extreem gedetailleerd over een zeer controversieel onderwerp dat werd beschouwd als een samenzweringstheorie, en nu is het waar.

Als je normies wakker wilt maken, is dit de manier.

-Clandestine

 
I did a quick write-up on the methods I use to red-pill people. With the MSM continuing to lose credibility, and more “fringe” narratives becoming a reality, curious minds will be searching for answers.

Here on my Substack, I show you how to utilize some tact to spread a message.

Infiltration over invasion.


Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/red-pilling-101)
Red-Pilling 101
I’ve done this in the past, but I fear I’ve still been too vague. I’m going to go over my methods on how to wake up normies, as well as what NOT to do. As a general rule of thumb, you should NOT be approaching anyone with any of this stuff. Nobody likes to be bombarded with information they didn’t ask for. You should be educating yourself, and conducting yourself in a certain manner, and the normies will come to you.

Vertaling met Deepl:

Ik heb een korte uitleg gegeven over de methodes die ik gebruik om mensen te ondervragen. Nu de MSM steeds minder geloofwaardig wordt, en meer "randverhalen" werkelijkheid worden, zullen nieuwsgierige geesten op zoek gaan naar antwoorden.

Hier op mijn Substack, laat ik je zien hoe je wat tact kunt gebruiken om een boodschap te verspreiden.

Infiltratie boven invasie.


Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/red-pilling-101)
Red-Pilling 101
Ik heb dit in het verleden gedaan, maar ik vrees dat ik nog steeds te vaag ben geweest. Ik ga mijn methodes overlopen over hoe normies te wekken, alsook wat NIET te doen. Als algemene vuistregel geldt dat je NIET iemand moet benaderen met dit soort dingen. Niemand wil gebombardeerd worden met informatie waar ze niet om gevraagd hebben. Je moet jezelf onderwijzen, en je op een bepaalde manier gedragen, en de normies zullen naar jou komen.

1656447049581.png
Dorothé
 
Ook Amerikaanse biolabs in Armenië, toegegeven door de Armeense MP.
 

Red-Pilling 101​


Clandestine
12 min ago
16

I’ve done this in the past, but I fear I’ve still been too vague. I’m going to go over my methods on how to wake up normies, as well as what NOT to do.
As a general rule of thumb, you should NOT be approaching anyone with any of this stuff. Nobody likes to be bombarded with information they didn’t ask for. You should be educating yourself, and conducting yourself in a certain manner, and the normies will come to you.
Carry yourself in a manner that says “I don’t subscribe to the false reality”. People can sense it on you. When asked your opinion on something, state it proudly. But don’t go out of your way to tell people about this stuff. The curious ones, they will detect that you are different and don’t act like the rest of the brainwashed lemmings, and they will come to you.
These curious normies, who have started to notice the narrative being fed to them is bullshit, they will ask you stuff like “hey what do you think about this?”, Or “did you see this?”, looking to get a response from you, for an alternative perspective to what they get from their MSM echo chamber.
This is when you have opportunity to show them irregularities in what they are being fed. If you are able to show them one irregularity, they will be inspired to look for other irregularities in their narrative(s), and their search for truth begins. And depending on how close you are with the person, they will come back with more questions. And it’s our individual responsibility to be as well versed as possible, so we can assist those with questions and curious minds.
Also, you need to be delicate, and not throw these people head first into the deepest and most obscure of rabbit holes. They are already in a heightened state of anxiety, going outside their comfort zone and questioning their reality. Don’t spook them with the crazy stuff at first. The Biltmore pool is not how you red-pill normies. Start with a smaller dose.
I was watching Patel Patriot the other day, he and his panel were discussing on whether or not using Q to red-pill people is a good idea. I agree with Jon that using Q as an entry point to get normies to believe you, is NOT a good idea. I think it’s a recipe for disaster and will fail 99 times out of 100 and is ultimately doing more harm than good.
But why is it so ineffective? Because the normies have been programmed to shut down and disregard anything remotely related to “QAnon”. Even many of the awake ones, they don’t want anything to do with it. You could show them a Q drop that says “the sky is blue”, and they would call you a conspiracy theorist. That’s how programmed normies are to despise Q.
But if I tell a normie that the sky is blue, without mentioning Q, they would believe me, because I can show some direct evidence to back up that the sky is in fact, blue. And they weren’t triggered to shut down before I presented the evidence. This is the approach I take to get normies to subscribe to Q related themes, without ever mentioning a Q drop. Using real-world evidence.
If they want to talk about Q down the road, after they’ve been acclimated a bit and unsubscribed from the mainstream reality, of course, but don’t ever use it as an entry point, and don’t ever bring it on to people.
And to be quite honest, Q will never be considered “real” to the masses until Hillary and Obama are prosecuted in a military tribunal. That’s really what it comes down to. So I wouldn’t put too much focus into proving Q is real, as much as I would focus on using Q as a tool to find real-world proof to show irregularities in the mainstream narrative(s).
-Clandestine

Vertaling met Deepl:

Red-Pilling 101

Clandestiene
12 min geleden
Ik heb dit in het verleden gedaan, maar ik vrees dat ik nog te vaag ben geweest. Ik ga mijn methodes overlopen over hoe normies wakker te maken, alsook wat NIET te doen.

Als algemene vuistregel geldt dat je NIET iemand moet benaderen met dit soort dingen. Niemand wil gebombardeerd worden met informatie waar ze niet om gevraagd hebben. Je moet jezelf onderwijzen, en je op een bepaalde manier gedragen, en de normies zullen naar jou komen.

Gedraag je op een manier die zegt "Ik onderschrijf de valse realiteit niet". Mensen kunnen dat aan je voelen. Als je mening over iets wordt gevraagd, zeg het dan met trots. Maar ga niet uit je dak om mensen over deze dingen te vertellen. De nieuwsgierigen zullen merken dat je anders bent en je niet gedraagt als de rest van de gehersenspoelde lemmingen, en ze zullen naar je toe komen.

Deze nieuwsgierige normies, die beginnen te merken dat het verhaal dat hen wordt voorgeschoteld onzin is, zullen je dingen vragen als "hé, wat denk je hiervan?", of "heb je dit gezien?", op zoek naar een reactie van jou, voor een alternatief perspectief op wat ze te horen krijgen van hun MSM echokamer.

Dit is wanneer je de kans hebt om hen onregelmatigheden te tonen in wat ze te horen krijgen. Als u in staat bent om hen één onregelmatigheid te tonen, zullen zij geïnspireerd worden om te zoeken naar andere onregelmatigheden in hun verhaal(en), en hun zoektocht naar de waarheid begint. En afhankelijk van hoe dicht je bij de persoon staat, zullen ze terugkomen met meer vragen. En het is onze individuele verantwoordelijkheid om zo goed mogelijk op de hoogte te zijn, zodat we diegenen met vragen en nieuwsgierige geesten kunnen bijstaan.

Ook moet je voorzichtig zijn en deze mensen niet halsoverkop in de diepste en meest duistere konijnenholen gooien. Ze zijn al in een verhoogde staat van ongerustheid, ze gaan buiten hun comfortzone en stellen hun realiteit in vraag. Maak ze in het begin niet bang met gekke dingen. Het Biltmore zwembad is niet de manier om normies te verdoven. Begin met een kleinere dosis.

Ik keek laatst naar Patel Patriot. Hij en zijn panel bespraken of het wel of niet een goed idee is om Q te gebruiken om mensen te 'red-pillen'. Ik ben het met Jon eens dat het GEEN goed idee is om Q als ingang te gebruiken om normies je te laten geloven. Ik denk dat het een recept is voor een ramp, dat het 99 van de 100 keer zal mislukken en dat het uiteindelijk meer kwaad dan goed doet.

Maar waarom is het zo ineffectief? Omdat de normies geprogrammeerd zijn om alles wat ook maar in de verste verte met "QAnon" te maken heeft, af te sluiten en te negeren. Zelfs veel van de wakkere, willen er niets mee te maken hebben. Je kan hen een Q-druppel tonen die zegt "de lucht is blauw", en ze zouden je een samenzweringstheoreticus noemen. Zo geprogrammeerd zijn normies om Q te verachten.

Maar als ik een normie vertel dat de lucht blauw is, zonder Q te noemen, dan zouden ze me geloven, omdat ik direct bewijs kan laten zien dat de lucht inderdaad blauw is. En ze werden niet getriggerd om te stoppen voordat ik het bewijs had gepresenteerd. Dit is de aanpak die ik gebruik om normies zover te krijgen dat ze Q-gerelateerde thema's onderschrijven, zonder ooit een Q-drop te noemen. Met behulp van bewijs uit de echte wereld.

Als ze later over Q willen praten, nadat ze een beetje geacclimatiseerd zijn en zich hebben afgemeld voor de mainstream werkelijkheid, natuurlijk, maar gebruik het nooit als een ingang, en breng het nooit naar mensen.

En om heel eerlijk te zijn, Q zal nooit als "echt" worden beschouwd door de massa's totdat Hillary en Obama worden vervolgd in een militair tribunaal. Daar komt het echt op neer. Dus ik zou me niet zozeer concentreren op het bewijzen dat Q echt is, als wel op het gebruiken van Q als een middel om bewijs te vinden dat onregelmatigheden aantoont in het mainstream verhaal.

-Clandestine

Dorothé
 
Armenia very much appears to be siding with Russia, as back earlier this month, 06/02/22, Armenia announced it would no longer be sharing samples of pathogens, or disease data with the United States.

They declared they would be amending a 2010 agreement with the United States, known as the "Cooperation in the Area of Prevention of Proliferation of Technology, Pathogens and Expertise that Could be Used in the Development of Biological Weapons."

Armenia just told the US they aren’t assisting in US biological activity anymore, and are cooperating with Russia. That’s kind of a big deal. This happened almost a month ago, and nobody in the Western world seems to have heard about it. Including me, the guy who spends all day looking for this stuff. You’d think this would be newsworthy, but it has been intentionally avoided by Western media.

See this passage pertaining to the US involvement.

“Over the last several years the U.S. has funded the renovation and construction of a series (https://am.usembassy.gov/new-regional-lab-gyumri/) of biological laboratories (approximately 12) across Armenia (https://am.usembassy.gov/ministry-of-health-dtra/), several in regional centers linked to a central lab in Yerevan. They are primarily ‘designed to track, monitor, and fight infections,’ the U.S. Embassy has said (https://am.usembassy.gov/ministry-of-health-dtra/), and (https://am.usembassy.gov/new-regional-lab-gyumri/) to ‘help the nation track and secure dangerous pathogens more effectively.’

The Armenian labs are part of a larger U.S. effort to build similar labs around the world, particularly in the post-Soviet space. Russia has long cast suspicion on this network – perhaps most vigorously in Georgia (https://www.codastory.com/disinform...-secret-germ-warfare-lab-on-russias-doorstep/) – suggesting that what the Americans present as merely an effort to prevent the spread of diseases around the world is in fact a secret, nefarious anti-Russian bioweapons program.”

Please, read this ENTIRE report from Eurasian media on Armenia backing out of US agreement. There’s so much more. It is STACKED with juicy details, including photos of American and Armenian officials opening a new biolab in 2017. It’s loaded.

2/3


Kortom Armenië breekt met de VS en steunt Rusland.
 
Are you bummed out about the Maxwell sentencing? If so, you shouldn’t be.

Read my newest article on Substack on my take on the Maxwell sentencing!


Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/why-you-should-be-stoked-about-the)
Why You Should be Stoked About the Ghislaine Maxwell Sentencing
For all those who are freaking out that Maxwell only got 20 years, there are a few things to consider. Firstly, I understand we all know what Maxwell did was horrific and we all believe she deserves much worse than she got, but as the letter of the law goes, this is an appropriate sentence. Don’t get mad at the sentencing, get mad at the way the law is written, and advocate to your representatives to pass legislation for harsher punishments for these crimes.

Vertaling met Deepl:

Ben je teleurgesteld over de veroordeling van Maxwell? Zo ja, dan zou je dat niet moeten zijn.

Lees mijn nieuwste artikel op Substack over mijn kijk op de veroordeling van Maxwell!


Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/why-you-should-be-stoked-about-the)
Waarom je opgewonden moet zijn over de veroordeling van Ghislaine Maxwell
Voor al diegenen die het te gek vinden dat Maxwell maar 20 jaar heeft gekregen, zijn er een paar dingen om te overwegen. Ten eerste begrijp ik dat we allemaal weten dat wat Maxwell heeft gedaan afschuwelijk was en dat we allemaal vinden dat ze veel erger verdient dan ze heeft gekregen, maar volgens de letter van de wet is dit een passende straf. Word niet boos over de veroordeling, word boos over de manier waarop de wet is geschreven, en pleit bij je vertegenwoordigers voor wetgeving voor zwaardere straffen voor deze misdaden.
1656490375421.png

Dorothé
 
New Leaked Voicemail Confirms Joe Biden Involved with Hunter’s Foreign Business Dealings

This new leaked voicemail proves much of what all of us know, that Hunter Biden was running shady business operations oversees, as a proxy for Joe Biden. Anyone who thought Hunter was magically making millions of dollars across the globe in oil, energy, biological, etc., without his father’s influence, I have several bridges to sell you.

This voicemail is pertaining to corruption within a Chinese oil company that the Biden family were involved in; however, this has extreme significance in the sphere of Ukrainian biolabs and the implications are massive.

Biden has been able to maintain the illusion for the brainwashed leftists, that he is NOT in any way involved in Hunter’s foreign dealings. That is now confirmed FALSE via audio evidence. Easily digestible and incontrovertible for normies.

Therefore, Joe’s claims of zero involvement in Hunter Biden’s foreign dealings in Ukraine biolabs, can no longer be believed. Rosemont Seneca, Metabiota, Black and Veatch. This voicemail further confirms that Joe Biden is directly involved with all of these entities and is in fact facilitating Hunter’s dealings, which would include the DNC biological network in Ukraine.

So as Russia produces more and more evidence and cleans up US international biological activity worldwide, Joe can no longer deny his involvement in this network via Hunter. Legitimately implicating the (alleged) President of the United States of breaching the BWTC, with audio evidence admissible in court.

If the GOP were on our side, they would have articles of impeachment written up for the first day of the new Congress after the midterms. I won’t hold my breath.

-Clandestine


Telegram (https://t.me/BennyJohnson/5745)
Benny Johnson
Tucker throws entire Biden family in JAIL after LEAKED Joe Biden voicemail proves how CORRUPT they really are

Follow @BennyJohnson 🇺🇸

Vertaling met Deepl:

Nieuwe gelekte voicemail bevestigt dat Joe Biden betrokken was bij Hunter's buitenlandse zakendeals

Deze nieuw uitgelekte voicemail bewijst veel van wat we allemaal weten, namelijk dat Hunter Biden duistere zaken deed overzee, als een gevolmachtigde van Joe Biden. Iedereen die dacht dat Hunter op magische wijze miljoenen dollars verdiende in olie, energie, biologisch, etc., zonder zijn vaders invloed, heb ik een aantal bruggen te verkopen.

Deze voicemail heeft betrekking op corruptie binnen een Chinees oliebedrijf waar de familie Biden bij betrokken was; maar dit heeft extreme betekenis in de sfeer van Oekraïense biolabs en de implicaties zijn enorm.

Biden heeft voor de gehersenspoelde linksen de illusie kunnen handhaven, dat hij op geen enkele wijze betrokken is bij de buitenlandse transacties van Hunter. Dat is nu FALSE bevestigd via audio bewijs. Gemakkelijk verteerbaar en onweerlegbaar voor normies.

Daarom kunnen Joe's beweringen van nul betrokkenheid bij Hunter Biden's buitenlandse transacties in de Oekraïne biolabs, niet langer worden geloofd. Rosemont Seneca, Metabiota, Black and Veatch. Deze voicemail bevestigt verder dat Joe Biden direct betrokken is bij al deze entiteiten en in feite Hunter's transacties faciliteert, waaronder het biologische netwerk van DNC in Oekraïne.

Dus nu Rusland meer en meer bewijs produceert en de internationale biologische activiteiten van de VS wereldwijd opruimt, kan Joe zijn betrokkenheid bij dit netwerk via Hunter niet langer ontkennen. Wettig impliceren van de (vermeende) President van de Verenigde Staten van het schenden van het BWTC, met audiobewijs dat toelaatbaar is in de rechtbank.

Als de GOP aan onze kant zou staan, zouden ze voor de eerste dag van het nieuwe Congres na de midterms artikelen voor impeachment laten schrijven. Ik zal mijn adem niet inhouden.

-Clandestine


Telegram (https://t.me/BennyJohnson/5745)
Benny Johnson
Tucker gooit hele Biden familie in JAIL na uitgelekte Joe Biden voicemail bewijst hoe CORRUPT ze werkelijk zijn

Follow @BennyJohnson 🇺🇸

Dorothé
 
Admin Announcement⚠️

This channel has seen a lot of growth over the past few weeks, and there are lots of new subscribers with questions about Substack, Truth Social, bots, dms, chat bans, interviews, etc.

This is the pinned message on my channel with all of the details for future reference:

If you’d like to support me, please subscribe to my Substack to have access to the Clandestine Newsletter via email and NEVER miss my articles. Unpaid Subscribers still get access to all of my work, but only Paid Subscribers can comment.

All of my information and analysis will ALWAYS BE FREE. Any paid subscription is a donation for my work. But if you’d like to help me make this my full time job so I have more time to provide more content for you, consider donating today!

➡️ BioClandestine.substack.com ⬅️

You can find me on Truth Social @Clandestine

Any interview or professional inquiries, please reach out to bioclandestine@gmail.com

Also, I do not DM any of my followers. If someone messages you with my photo, it’s a scam. They will ask you to send them Bitcoin or something. This happens on lots of telegram pages. If you comment in my chat, they will likely reach out to you. Don’t fall for it. Just block and report.

⚠️RULES FOR CHANNEL CHAT⚠️

Most channels don’t allow comments, but I leave the chat open. This is for healthy and intelligent discussion, and so I can see feedback from my followers. You will be removed from commenting in the chat for any of the following:

-If you try to promote other channels in the comments, I will assume you are a bot.

-If you are unnecessarily argumentative or hostile, I will remove you/your comments. People are here to learn, not to see others bicker.

-If you post blatantly wild Lin Wood/MelQ related nonsense, I’ll delete your comments. If you persist, I’ll ban you. If you want to push your agenda or theories, do so on your channel and not my chat. My chat is for discussion on the subject at hand.

I keep the chat open as a courtesy for you all, and spend a lot of the day cleaning up bots and spam, so please I ask you to be respectful of the rules.

Thank you all so much for the support!

-Clandestine

Vertaling met Deepl:

Admin Aankondiging⚠️

Dit kanaal heeft de afgelopen weken veel groei doorgemaakt, en er zijn veel nieuwe abonnees met vragen over Substack, Truth Social, bots, dms, chat bans, interviews, etc.

Dit is het vastgepinde bericht op mijn kanaal met alle details voor toekomstige referentie:

Als je me wilt steunen, schrijf je dan in op mijn Substack om toegang te krijgen tot de Clandestine Newsletter via e-mail en NOOIT mijn artikelen te missen. Onbetaalde abonnees krijgen nog steeds toegang tot al mijn werk, maar alleen betalende abonnees kunnen commentaar geven.

Al mijn informatie en analyses zullen ALTIJD GRATIS zijn. Elk betaald abonnement is een donatie voor mijn werk. Maar als u mij wilt helpen om dit mijn fulltime baan te maken, zodat ik meer tijd heb om meer inhoud voor u te bieden, overweeg dan vandaag nog een donatie!

➡️ BioClandestine.substack.com ⬅️

Je kunt me vinden op Truth Social @Clandestine

Voor interviews of professionele vragen, gelieve contact op te nemen via bioclandestine@gmail.com

Ook DM ik geen van mijn volgers. Als iemand je een bericht stuurt met mijn foto, is het oplichterij. Ze zullen je vragen om Bitcoin of zoiets te sturen. Dit gebeurt op veel telegram pagina's. Als je commentaar geeft in mijn chat, zullen ze waarschijnlijk contact met je opnemen. Trap er niet in. Gewoon blokkeren en rapporteren.

⚠️REGELS VOOR KANAALCHAT⚠️

De meeste kanalen staan geen commentaar toe, maar ik laat de chat open. Dit is voor gezonde en intelligente discussie, en zodat ik feedback van mijn volgers kan zien. Je zal verwijderd worden van commentaar in de chat voor een van de volgende zaken:

-Als je andere kanalen probeert te promoten in de commentaren, zal ik aannemen dat je een bot bent.

-Als u onnodig twistziek of vijandig bent, zal ik u/uw commentaar verwijderen. Mensen zijn hier om te leren, niet om anderen te zien kibbelen.

-Als je overduidelijk wilde Lin Wood/MelQ gerelateerde onzin post, verwijder ik je commentaar. Als je doorgaat, ban ik je. Als je je agenda of theorieën wilt promoten, doe dat dan op je eigen kanaal en niet op mijn chat. Mijn chat is voor discussie over het onderwerp bij de hand.

Ik hou de chat open uit beleefdheid voor jullie allemaal, en ben een groot deel van de dag bezig met het opruimen van bots en spam, dus ik vraag jullie alsjeblieft om respectvol met de regels om te gaan.

Ik dank u allen hartelijk voor uw steun!

-Clandestiene

Dorothé
 
Weet je wat, laten we het eens hebben over het idee dat Joe gelijk heeft, dat de torenhoge gasprijzen en de economische depressie te wijten zijn aan de oorlog van Rusland in Oekraïne, en niet aan het falen van de regering Biden. Maar NIEMAND wil ingaan op de vraag WAAROM Rusland Oekraïne is binnengevallen.

Volgens Rusland is dat omdat JOE EN HUNTER BIDEN een massaal black-site biologisch netwerk hebben opgezet in Oekraïne. Niemand wil toegeven dat de reden waarom Rusland in Oekraïne is, grotendeels te wijten is aan Joe Biden en de leidende families van de DNC, die naar verluidt biologische wapens in Oekraïne hebben gemaakt.

Dus ook al stijgen de gasprijzen door Rusland, de reden dat we in deze puinhoop zitten, is omdat Joe Biden en de Dems duistere zaakjes doen in Oekraïne. Hoe je het ook bekijkt, dit is nog steeds de schuld van Joe Biden.

Als ze echte journalisten hadden toegelaten in de persdienst van het Witte Huis of op televisie, had Joe Biden het nog geen week volgehouden. Ik zou artikelen kunnen genereren voor impeachment door Joe Biden EEN vraag te stellen.

"Hé Joe, de gasprijzen stijgen misschien door het conflict met Rusland, maar wat denk je dat de oorzaak van dit conflict in Oekraïne is? Want Rusland, China, India, Brazilië, Zuid-Afrika, Mexico, en Gabon, via de VN, lijken allemaal te denken dat het komt omdat jij en je zoon een biologisch netwerk in Oekraïne hebben opgezet en mogelijk gemaakt. Rusland heeft u ook beschuldigd van misdaden tegen de menselijkheid en het schenden van de BWC en de Code van Neurenberg. Wat is uw reactie op deze beschuldigingen?"

In de VN-Veiligheidsraad beschuldigden landen die 3,2 miljard mensen vertegenwoordigen Joe Biden van het creëren van biologische wapens in Oekraïne. En ik zou zeggen dat minder dan 1% van de Amerikanen weet dat deze beschuldigingen zelfs bestaan.

Waar zijn de journalisten die de regering verantwoordelijk zouden moeten houden? Trump krijgt twee bolletjes ijs en ze starten een grootschalig onderzoek, maar Joe Biden wordt beschuldigd van het maken van biologische wapens en niemand van hen knippert met zijn ogen.

We moeten de sluier oplichten en deze beschuldigingen in de mainstream krijgen. Of er moet een Amerikaanse "journalist" opstaan, of iemand moet zijn perskaart afgeven en mij laten zien hoe het moet.

-Clandestine

 
⚠️☢️BIOLABS UPDATE☢️⚠️

Update van het onderzoek van de Russische parlementaire commissie naar de Biologische activiteiten van de VS in Oekraïne!

Rusland stelt dossier samen tegen VS voor daden van bioterrorisme! Eindrapport verwacht in de herfst!

Goed getimed voor een oktoberverrassing vlak voor de Amerikaanse midterms...

Bekijk alle details over deze MASSIEVE onthulling in mijn artikel op Substack!


 

Eindrapport over onderzoek naar biologische misdaden VS in Oekraïne verwacht in najaar
Clandestien
3 minuten

⚠️☢️BIOLABS UPDATE☢️⚠️

Update van het onderzoek van de Russische parlementaire commissie naar Amerikaanse Biologische activiteit in Oekraïne! Rusland stelt dossier samen tegen VS voor daden van bioterrorisme! Eindrapport verwacht in de herfst!

Vice-voorzitster van de Doema, Irina Jarovaya, bracht verslag uit over de bevindingen tot dusver.

Zij bevestigde dat Poetins Speciale Militaire Operatie nodig was "om de gevaarlijke militair-biologische activiteiten van het Pentagon op het grondgebied van Oekraïne op te schorten."

Ze gaat in detail in op specialisten van het Pentagon die Oekraïeners trainen om biologische wapens te maken. Evenals een geval van bioterrorisme waarbij vervalste biljetten opzettelijk werden "besmet met een zeer gevaarlijke, zeer pathogene stam van Aziatische tuberculose," aldus Jarovaya.

Ze spreekt ook over het veterinaire lab in Mariupol. Het lab dat van extreem belang is voor de Russische MIL en de bron van het welbekende rapport dat de topspelers van de DNC erbij betrokken.

Dit veterinaire lab bezat atypische ziekteverwekkers zoals "tyfus, paratyfus, perfringens. En 124 andere in beslag genomen stammen worden door specialisten bestudeerd."

Het onderzoek leverde ook "documenten op die in beslag zijn genomen door het Ministerie van Defensie waaruit blijkt dat er gevaarlijke experimenten zijn uitgevoerd op Oekraïense militairen." Hen doden binnen 72 uur. Aldus de beschuldigingen van Poetin dat actoren binnen de VS de Code van Neurenberg hebben geschonden.

Oekraïne heeft ook "opzettelijk informatie verborgen gehouden over de militair-biologische activiteiten van de Verenigde Staten van Amerika in Oekraïne." Daarmee doelend op de beruchte video van Oekraïense militairen die alle staatsdocumenten verbranden over banden met het biolab METABIOTA van Hunter Biden, overeenkomstig het decreet van Zelensky.

Yaravoya benadrukte dat deze laboratoria "echte onderdelen van geheime militaire faciliteiten van de NAVO zijn en op elk moment kunnen worden gebruikt voor bacteriologische aanvallen".

Zij concludeerde dat "De Commissie een dossier aan het samenstellen is om gevallen van criminele activiteiten te systematiseren en te kwalificeren en dat zij in het najaar klaar zal zijn om een eindverslag te presenteren."

Er kunnen een paar oktober verrassingen zijn voor de US 2022 Midterms, en een van hen zal een dossier uit Rusland zijn met alle US Biologische misdaden gepleegd in Oekraïne door de grote spelers van de DNC.

Mensen, het is habbening.

-Clandestine
 
⚠️☢️BIOLABS UPDATE☢️⚠️

Update from the Russian Parliamentary Commission investigation into US Biological activity in Ukraine!

Russia compiling dossier against US for acts of bioterrorism! Final Report expected in Autumn!

Well timed for an October Surprise right before the US Midterms…

Check out all the details on this MASSIVE revelation in my article on Substack!



Mike
 
Dems gain the attention of the media and all their sheep, only to have all their plans blow up in their face and exonerate Trump?

We’ve seen this episode before. Sounds exactly like the Mueller probe.

Check out the whole article here on Substack!


Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/jan-6th-weve-seen-this-before)
Jan. 6th? We’ve Seen This Before
Up to this point, I was unsure of the Jan. 6th hearings. I didn’t bother giving much attention to it because it was so blatantly obvious how hard the Dems were reaching to make this event into something it’s not. Now that I’ve seen it unfold, its starting remind me of something I’ve seen before… The Mueller Witch-Hunt.

Vertaling met Deepl:

De Dems krijgen de aandacht van de media en al hun schapen, alleen om al hun plannen in hun gezicht te laten ontploffen en Trump vrij te pleiten?

We hebben deze episode eerder gezien. Klinkt precies als het Mueller onderzoek.

Bekijk het hele artikel hier op Substack!


Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/jan-6th-weve-seen-this-before)
6 januari? We hebben dit eerder gezien
Tot op dit moment was ik onzeker over de hoorzittingen van 6 januari. Ik gaf er niet veel aandacht aan omdat het zo overduidelijk was hoe hard de Dems probeerden om van deze gebeurtenis iets te maken wat het niet is. Nu ik het heb zien ontvouwen, begint het me te doen denken aan iets wat ik eerder heb gezien... De Mueller heksenjacht.

Dorothé
 
Up to this point, I was unsure of the Jan. 6th hearings. I didn’t bother giving much attention to it because it was so blatantly obvious how hard the Dems were reaching to make this event into something it’s not. Now that I’ve seen it unfold, its starting remind me of something I’ve seen before… The Mueller Witch-Hunt.

The left-wing have been all-in on the Jan. 6th hearings, all the left-wing media outlets have been televising and highly advertising it, and it has completely fallen apart. Not only is it exonerating Trump of the left-wing “insurrection” narrative, it’s exposing the lengths the Dems will go to fabricate a narrative. Directly in the normies’ line of sight.

Sounds just like Mueller. Only Jan. 6th, comparatively, is highly accelerated and condensed into a bite-sized/digestible saga. Which is better suited for waking up normies. The quick turnarounds, the direct side by sides; these are easier for normies to pick up on.

Look at the result of Jan. 6th thus far. The Dems have accomplished nothing, their star witnesses are all full of shit and everyone knows it, Biden’s Secret Service is willing to testify to confirm Hutchinson is lying. It’s like they didn’t even verify any of her testimony and just sent her out there. Meanwhile, Biden and the Dems are running the country head first into the ground.

This operation by the Dems had ZERO structure. Not even a little bit. If the Dems truly believe Jan. 6th/Trump is the “greatest threat to our democracy”, and this is the best plan they could come up with… they have proven they are at the least negligent/incompetent.

The Jan. 6th clown show has done nothing but damage to the left and their narrative, has only benefitted Trump, and reminds me so much of Mueller; it’s hard not to question if this is a white hat operation. If it walks and quacks like a duck…

The Dems are rapidly approaching an election they know they are going to lose badly, and all they can manage to do is continue make it worse for themselves? They’ve had a majority in both chambers for 1.5 years, and haven’t accomplished anything with it. They haven’t really passed legislation. All they’ve done is prove to the world life was better with Trump.

Either white hats are in control, or the Dems are PAINFULLY incompetent. I lean heavily towards the former.

-Clandestine

Vertaling met Deepl:

Tot nu toe was ik niet zeker van de hoorzittingen van 6 januari. Ik heb niet de moeite genomen om er veel aandacht aan te besteden, omdat het zo overduidelijk was hoe hard de Dems probeerden om van deze gebeurtenis iets te maken wat het niet is. Nu ik het heb zien ontvouwen, begint het me te herinneren aan iets wat ik eerder heb gezien... De Mueller heksenjacht.

De linkervleugel heeft zich helemaal gestort op de hoorzittingen van 6 januari, alle linkse mediakanalen hebben het uitgezonden en er veel reclame voor gemaakt, en het is volledig uit elkaar gevallen. Niet alleen wordt Trump vrijgesproken van het linkse "oproer"-verhaal, het laat ook zien hoe ver de Dems gaan om een verhaal te verzinnen. Rechtstreeks in het gezichtsveld van de normies.

Klinkt net als Mueller. Alleen is 6 januari, in vergelijking, zeer versneld en gecondenseerd tot een hapklare / verteerbare saga. Wat beter geschikt is om normies wakker te schudden. De snelle omwentelingen, de directe nevenschikkingen; die zijn voor normies makkelijker op te pikken.

Kijk naar het resultaat van 6 januari tot nu toe. De Dems hebben niets bereikt, hun kroongetuigen liegen allemaal onzin en iedereen weet het, Biden's geheime dienst is bereid te getuigen om te bevestigen dat Hutchinson liegt. Het is alsof ze niet eens haar getuigenis hebben gecontroleerd en haar er gewoon op uit hebben gestuurd. Ondertussen laten Biden en de Dems het land hals over kop in de grond zakken.

Deze operatie van de Dems had GEEN enkele structuur. Niet eens een klein beetje. Als de Dems echt geloven dat Jan. 6e / Trump is de "grootste bedreiging voor onze democratie", en dit is het beste plan dat ze konden bedenken ... ze hebben bewezen dat ze op zijn minst nalatig / incompetent zijn.

De 6 januari clown show heeft niets anders gedaan dan schade aan links en hun verhaal, heeft Trump alleen maar voordeel gebracht, en doet me zo veel denken aan Mueller; het is moeilijk om niet te vragen of dit een witte hoed operatie is. Als het loopt en kwaakt als een eend...

De Dems naderen snel een verkiezing waarvan ze weten dat ze die zwaar gaan verliezen, en het enige wat ze kunnen doen is doorgaan met het nog erger voor zichzelf te maken? Ze hebben al 1,5 jaar een meerderheid in beide kamers, en hebben er nog niets mee bereikt. Ze hebben niet echt wetgeving aangenomen. Het enige wat ze hebben gedaan is de wereld bewijzen dat het beter was met Trump.

Of de witte hoeden hebben het voor het zeggen, of de Dems zijn HEEL incompetent. Ik neig sterk naar het eerste.

-Clandestine

Dorothé
 
Uitgelekte sms'jes van Cassidy Hutchinson aan CPAC, werden aan de Daily Caller gegeven. Hutchinson noemde de dagvaarding van het 6 Januari Comité "BS" en zocht hulp van CPAC advocaten.

Waarom zou Hutchinson in godsnaam conservatieven om hulp vragen? Er zit veel meer achter haar getuigenis dan je op het eerste gezicht zou zeggen.

Bekijk mijn nieuwste artikel over Substack en vertel me in de commentaren welk van de 3 scenario's JIJ denkt dat er aan de hand is!

1656916995206.png
 
En het Substack artikel vertaald:

Enkele zeer raadselachtige berichten zijn uitgelekt naar The Daily Caller van Cassidy Hutchinson die CPAC, de Conservatives Political Action Conference, om hulp vraagt bij haar "BS" dagvaarding van de commissie van 6 januari. Maar wat betekent het?

Om eerlijk te zijn, ik ben er niet helemaal zeker van, maar het bevestigt een heleboel dingen, en roept tegelijkertijd een heleboel vragen op. Om te beginnen, waarom reikt Cassidy Hutchinson in godsnaam de hand naar het conservatieve mekka CPAC, voor hulp bij de dagvaarding van 6 januari? Waarom zou ze conservatieve hulp zoeken als haar plan was om daar onzin over Trump te gaan verzinnen. Dat slaat nergens op.

Zoals ik het zie, zijn hier de 3 mogelijke scenario's waarom Cassidy Hutchinson conservatieven om hulp zou vragen:

1) Hutchinson wilde infiltreren in CPAC-advocaten om informatie te krijgen over 6 januari-verdachten, of informatie om te helpen bij haar laster-getuigenis tegen Trump en CPAC in een kwaad daglicht te stellen. Ze was op zoek om verdeeldheid te zaaien en opereert als een agent voor de Dems.

2) Hutchinson wilde niet betrokken worden bij de "BS" hoorzittingen van 6 januari, maar ze werd onder druk gezet door de Dems om te getuigen. Ze was er zeker van om te vermelden dat US Marshalls, die te allen tijde gewapend zijn, naar haar huis kwamen om de dagvaarding uit te vaardigen. Dus misschien voelde ze zich geïntimideerd of bang over de hele situatie. Misschien is ze een onwillige deelnemer aan deze schijnvertoning en wordt ze gechanteerd of bedreigd door de Dems.

3) Dit is een witte hoed operatie om de Dems te lokken om op irrationele wijze Cassidy Hutchinson te dagvaarden, die beweert de goederen te hebben om Trump ten val te brengen, alleen voor haar getuigenis om een kolossale ramp te zijn en Trump vrij te pleiten. Ze is een agent voor Trump/White Hats en speelt een rol om aanzienlijke schade toe te brengen aan de Dems en hun "oproer" verhaal en tegelijkertijd normies wakker te schudden.

Ofwel is ze betrokken bij een van de twee "kanten" in deze oorlog, ofwel is ze neutraal en weet ze niet hoe ze in deze situatie verzeild is geraakt en wil ze eruit. Ongeacht welke optie het is, dit BEVESTIGT dat welke "getuigenis" ze ook heeft afgelegd, ze niet zonder meer kan worden aangenomen en dat er hier iets veel diepers aan de hand is. Niets van dat alles zal een goede indruk geven van de Dems.

Wat mij betreft, ik neig sterk naar optie 3. Er wordt gewoon te veel schade aangericht aan de Dems en het linkse verhaal om een ongelukje te zijn. Ook Hutchinson doet me denken aan iets wat we al vele malen eerder hebben gezien. Hoeveel mensen hebben we niet zien beweren dat ze de goederen hebben om Trump ten val te brengen, om vervolgens plat op hun gezicht te vallen en Trump vrij te pleiten? Avenatti, Stormi, Omarosa. Al deze vergelijkbare figuren deden niets anders dan de Dems in diskrediet brengen en Trump vrijpleiten. Terwijl ze tegelijkertijd de aandacht van de linkse media trokken en zo de schapen wakker schudden voor hun oneerlijkheid.

Denk ook aan de timing van deze "berichtenlekken". Hoeveel dagen is ze nu al voorpaginanieuws? En wie deze teksten ook had, wachtte tot NU om ze vrij te geven? NADAT de Dems helemaal zijn gegaan in hun steun voor Hutchinson en haar komische getuigenis.

Of Hutchinson nu direct voor de witte hoeden werkt of niet, het resultaat van deze kleine stunt was alleen maar gunstig voor Trump, en zeer schadelijk voor de Dems. Het laat hen er nog oneerlijker en gimmicky uitzien, juist in de eerste maanden voor de mid terms.

Als de Deep State aan de touwtjes trok, zouden we ze niet zo zien klungelen.

-Clandestine


 

VS-ambassadeur in China ontevreden over instemming van China met Russische beschuldigingen over VS-biowapenlaboratoria in Oekraïne
Clandestien
3-4 minuten

Het Oekraïense Biolabs verhaal begint onvermijdelijk te worden door Westerse media. De liberale mediamagnaat Bloomberg kon niet anders dan er verslag van doen, omdat een Amerikaanse ambassadeur er direct op inging. U zult echter merken dat ze niet ingaan op de "Russische leugens" waar Burns het in de titel over heeft, ze begraven het in het artikel. Verderop in het artikel gaan ze in op de beschuldigingen van Rusland over BIOWEAPONS LABS IN UKRAINE.

De Chinezen blijven onvermurwbaar akkoord gaan met de bevindingen van Rusland. Burns, en de regering Biden, blijven het bestaan van biowapenlaboratoria in Oekraïne echter ontkennen. Dit is een semantisch spelletje dat ze spelen nu het DoD heeft bevestigd dat er 46 Amerikaanse Biolabs in Oekraïne zijn, nu is de enige vraag of die labs al dan niet "wapens" aan het maken waren.

Volgens de VS is het toevoegen van functieversterking aan pathogenen zoals C19 geen "wapen", ook al is het specifiek ontwikkeld met verhoogde dodelijkheid en overdraagbaarheid bij mensen. En als zoiets uit een van deze laboratoria zou "ontsnappen", kan het miljoenen mensen over de hele planeet doden en de wereldeconomie platleggen.

Het hele argument waar de VS zich aan vastklampen is gebaseerd op de interpretatie of wat zij doen wel of niet als "offensief" of "defensief" wordt beschouwd. Maar C19 heeft bewezen dat het niet te ontkennen valt dat wat de VS in deze laboratoria doen, gevaarlijk is voor het welzijn van elk organisme op deze planeet. Landen als Rusland en China hebben het volste recht om de VS en hun biologische activiteiten in twijfel te trekken.

De VS die beweren dat deze pathogenen geen wapens zijn, is hetzelfde als zeggen dat kernkoppen geen "wapens" zijn totdat ze worden gelanceerd. Wat de VS er ook onder verstaat is irrelevant, want ze kunnen op elk moment als wapens worden gebruikt. Iedereen met slechte bedoelingen kan deze dingen laten afgaan of ze met precisie toedienen.

De VS/NAVO verliezen langzaam de controle over de wereldwijde berichtgeving. Veel landen, die meer dan de helft van de wereldbevolking vertegenwoordigen, hebben om een onderzoek van de VN-Veiligheidsraad gevraagd naar de biologische activiteiten van de VS in Oekraïne en wereldwijd. De VS blijft de meerderheid van de planeet negeren.

Hoe lang kunnen de VS deze beschuldigingen nog ontkennen? Rusland en China deinzen niet terug voor deze situatie. Hoe lang blijven de beschuldigingen diplomatiek? Hoe lang nog tot China en Rusland er genoeg van hebben en geen andere keuze hebben dan militair geweld te gebruiken omdat de VS niet bereid zijn te voldoen aan de beschuldigingen van het schenden van biologische wapenverdragen?

Het lot van de wereld staat op het spel, de regering van de VS speelt spelletjes met al onze levens, en de media zijn nog steeds grotendeels afwezig over deze kwestie. Dit Bloomberg artikel laat zien dat de realiteit van het wereldwijde wantrouwen in de biologische activiteiten van de VS, langzaam in de geschreven Westerse media begint door te dringen. Nog steeds geen grote krantenkop of besproken op televisie, maar het is vooruitgang.

Historisch gezien, zal dit bekend staan als de laatste nagel aan de doodskist van de oude media, omdat ze moedwillig het grootste en meest impactvolle verhaal op de planeet hebben verwaarloosd.

-Clandestine

 
I gotta say, this isn’t a great look for Hunter. Especially considering Russia and China are vehemently accusing him of creating biological weapons in Ukraine.

Joe, the other ruling families of the DNC, the US government as a whole; are all stuck fighting an uphill PR battle, defending the CiC’s crackhead son. It’s a complete shitshow.

Check out my whole article here!


Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/crack-white-claws-and-bioweapons)
Crack, White Claws, and Bioweapons Labs
Friendly reminder that THIS GUY has been accused of creating biological weapons network, by the 2nd and 3rd most powerful militaries on the planet. Russia has specifically reiterated a plethora of times, one of the main reasons they waged war on Ukraine was due to the biolabs associated with Hunter Biden and the threat they pose to the Russian people. Zelensky ordered the Ukrainian Ministry of Defense to burn all State docs associated with Hunter Biden and his biolab company Metabiota. Russian MIL then confirmed they found bioweapons at these labs, and their findings are backed up by the Chinese.

Vertaling met Deepl:

Ik moet zeggen, dit ziet er niet goed uit voor Hunter. Vooral omdat Rusland en China hem beschuldigen van het maken van biologische wapens in Oekraïne.

Joe, de andere heersende families van de DNC, de Amerikaanse regering als geheel; zitten allemaal vast in een zware PR strijd, ter verdediging van de zoon van de CIC, de crackhead. Het is een complete puinhoop.

Bekijk mijn hele artikel hier!


Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/crack-white-claws-and-bioweapons)
Crack, witte klauwen, en biowapens labs
Vriendelijke herinnering dat DIT GASTJE is beschuldigd van het maken van biologische wapens netwerk, door de 2e en 3e meest machtige militairen op de planeet. Rusland heeft herhaaldelijk verklaard dat een van de hoofdredenen voor hun oorlog tegen Oekraïne de biolabs van Hunter Biden waren, en de bedreiging die zij vormden voor het Russische volk. Zelensky beval het Oekraïense Ministerie van Defensie alle staatsdocumenten te verbranden die in verband werden gebracht met Hunter Biden en zijn biolab bedrijf Metabiota. Russische MIL bevestigde toen dat zij biowapens hadden gevonden in deze laboratoria, en hun bevindingen worden gesteund door de Chinezen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan