BioClandestine

Helemaal mee eens. Hier op dit forum wordt zwartkijken en doendenken ook NIET getolereerd. Ook het neerhalen van medemensen d.m.v. neerbuigende oordelen en opmerkingen wordt NIET getolereerd. Beschouw jezelf als gewaarschuwd als dit op jou slaat.

Mike
 
Wij kijken weer uit naar de podcast. Bedankt ! Veel plezier morgen. En benieuwd naar stuk over zwartkijker
 
Nepnieuws media's aanstaande uitsterven
Clandestiene
4-5 minuten

Vandaag ga ik in op een van de meest gestelde vragen/zorgen over de lopende operatie. Een vraag die ik meerdere keren per dag krijg.

"Wat maakt het uit als de MSM het niet verslaan?"

Wat velen niet begrijpen, is dat de MSM die deze verhalen niet verslaat, deel uitmaakt van het plan, en de uitroeiing van de oude media voorgoed bestendigt. Vergeet nooit, de MSM is de nummer 1 vijand van het volk. De MSM hebben de Deep State demonen een dekmantel gegeven om hun wurggreep op de perceptie van de realiteit te behouden, en hebben hen laten wegkomen met een letterlijke moord... en nog veel veel erger.

Door de MSM de belangrijkste verhalen op de planeet te laten liggen en te verdoezelen, zal de MSM, wanneer alle stof is neergedaald, overbodig worden gemaakt, en zal het volk blijven vertrouwen op andere, meer betrouwbare bronnen voor nieuws.

Het proces is al begonnen. Nooit in de geschiedenis heeft het publiek minder vertrouwen gehad in de media, en nooit heeft het publiek zoveel aandacht gegeven aan burger/onafhankelijke journalisten. Kijk naar mijn telegram pagina. 100k mensen komen naar mij voor nieuws, omdat de oude MSM weigert de service te bieden waar mensen naar op zoek zijn.

Zie het als volgt. Laten we zeggen dat u en uw familie de afgelopen 30 jaar naar de supermarkt gingen om boodschappen te doen. Maar de laatste 6 jaar heeft de supermarkt geleidelijk aan geen voedsel meer in de aanbieding, en het voedsel dat ze wel in de aanbieding hebben is steeds minder van kwaliteit, en de prijs gaat omhoog. Uiteindelijk, ook al ga je al 30 jaar naar dezelfde plek, ga je op zoek naar een nieuwe bron voor je boodschappen. Het blijkt dat er een onafhankelijke boerenmarkt dichter bij je huis is, en er is genoeg voedsel en de kwaliteit is goed, en het is goedkoper. Jouw familie zal daar gaan winkelen, meer families zullen daar gaan winkelen, en de supermarkt zal langzaam failliet gaan en verdwijnen.

Dat is precies wat er gebeurt met de oude MSM. U bent getuige van de vernietiging van de oude garde. Door de oude MSM niet over deze wereldschokkende onderwerpen te laten berichten, zullen ze achterblijven als we naar het volgende hoofdstuk van de mensheid gaan.

Ik weet dat je het gezegde nu al een miljard keer hebt gehoord, maar het is niet zomaar een gezegde, het is de waarheid; WIJ ZIJN NU HET NIEUWS. De mensen kunnen de waarheid niet krijgen van de oude MSM, dus zullen ze op zoek gaan naar onafhankelijke journalisten zoals ikzelf om het nieuws voor hen te brengen. De maatschappij evolueert.

Dus stop met rond te kijken naar de MSM om de normies voor ons wakker te maken. Dat is niet hoe dit gaat aflopen. Stop met het "succes" van een wereldgebeurtenis te koppelen aan het feit of CNN er al dan niet verslag over uitbrengt, want dat zullen ze gewoon niet doen. En zelfs als ze dat doen, kijkt er bijna niemand.

CNN heeft 56% minder kijkers sinds 2021. Waarom? Omdat ze het altijd bij het verkeerde eind hebben gehad en mensen andere bronnen zoeken. De cijfers van 2022 laten zien dat CNN ongeveer 700.000 prime time kijkers heeft tegenover de 2,6 miljoen van Fox News.

Mijn artikel van gisteren over de dagvaardingen van Durham is al meer dan 100.000 keer bekeken. Sommige van mijn substack artikelen hebben meer dan 300k bekeken. Dus ik, een gast op zijn iPhone, bereik ruwweg 1/7e van CNN's kijkerspubliek. Tel alle burgerjournalisten bij elkaar op, en ik garandeer je dat ons bereik VEEL groter is dan dat van CNN nu.

Op Twitter van voor 2020, hadden alle top Anons samen meer dan een miljard interacties per week. We waren MSNBC en CNN aan het begraven op Twitter.

We werden allemaal gezuiverd van sociale media, en we slaagden er toch in om terug te komen en een nieuw netwerk te creëren om nieuws en informatie te verstrekken aan het volk.

Het idee dat de MSM dicteert wat echt is en wat niet, die tijd is voorbij. De MSM worden in het stof achtergelaten, en in plaats daarvan komt er een nieuwe vorm van media. Bediend door het volk, voor het volk.

Samenvattend, de schapen zullen niet wakker worden van het kijken naar MSM. Ze zullen wakker worden wanneer MSM hen zo vaak heeft voorgelogen dat ze gedwongen zijn elders naar nieuws te zoeken. Geleidelijk aan, zal de oude MSM blijven desintegreren in het niets. Langzaam vervagen tot irrelevantie.

Het is onze taak als Anons, Patriotten, Burger Journalisten, Digitale Soldaten, etc., om de waarheid te verschaffen en de taken van de MSM uit te voeren en hen te VERVANGEN in de nieuwe wereld. Echte wereldgebeurtenissen zijn aan de gang en hoe meer de oude MSM faalt om ze aan te pakken, hoe meer mensen naar ons zullen toestromen.

We zijn aan het winnen.

-Clandestine

 
Nieuw rapport van Russische ambassade over biologisch wangedrag VS DNC

Clandestiene
2 uur geleden
🚨⚠️☣️BIOLABS UPDATE☣️⚠️🚨

Nieuw rapport van Russische Ambassade in Washington. Beweert dat Biden's Metabiota en Black and Veatch gevaarlijk onderzoek deden naar virussen zoals Afrikaanse Varkenspest en Aviaire Influenza, specifiek met de bedoeling om "de Sovjet graanoogsten aan te vallen", zoals de VS in het verleden hebben gedaan via biologische agentia in de Koreaanse oorlog.
Een nieuw rapport met ondersteunende documenten van het Russische Ministerie van Defensie zal later op de dag na de openbare briefing beschikbaar komen. Hetzelfde als ze altijd doen met de diavoorstelling en de documenten. Ik zal een verslag schrijven over de documenten zodra ze beschikbaar zijn.

Het interessantste deel van dit verslag is echter niet de inhoud, maar eerder hoe waanzinnig moeilijk het voor mij was om de bron van deze informatie te vinden.

Ik vond eerst de verklaring van de Russische Ambassade in de VS hier op Telegram, zie hieronder:


Maar ik wilde een meer betrouwbare bron dan de telegram pagina, dus probeerde ik naar de officiële website van de "Ambassade van de Russische Federatie in de VS" te gaan. Hij wilde niet laden op mijn telefoon. Probeerde het op desktop en het werkte niet totdat ik mijn VPN veranderde naar Hong Kong, het liet me meteen binnen. Ga je gang en probeer het zelf. Als je een Amerikaans IP adres gebruikt, is de Russische Ambassade geblokkeerd. Kijk zelf maar hieronder. Gebruik VPN om toegang te krijgen en kies een niet-NAVO of G7 land.


En geen wonder dat de VS de pagina van de Russische ambassade blokkeren, want de Russische ambassade laakt regelmatig de VS en hun biologisch wangedrag in Oekraïne. En de VS doen dit niet alleen, ze doen het met trots. En de media berichtte er al over in april.

De VS en Bank of America hebben de bankrekeningen van beide consulaten in Houston en New York bevroren. De Russische diplomaten en ambassadeurs ontvangen doodsbedreigingen, en de VS proberen actief de activiteiten van de Russische ambassade te "blokkeren".


Een vriendelijke herinnering aan het feit dat de regering van de VS NIET wil dat u weet van de Russische beschuldigingen van schending door de VS van de internationale biologische wetgeving.

Wat de beschuldigingen betreft, beweert de Russische ambassade dat de "media van de VS doorgaan met het voeren van een campagne om Rusland in diskrediet te brengen door de denkbeeldige dreiging van het gebruik van biologische wapens door de Russische strijdkrachten te overdrijven.

Rusland beweert dat het in feite de VS zijn die hun misdaden op Rusland projecteren, en Rusland heeft herhaaldelijk bewijsmateriaal geleverd van het biologisch wangedrag van de VS in Oekraïne en daarbuiten.

Met name wordt in elk rapport van een Russische entiteit over biologisch wangedrag van de VS, Metabiota genoemd. Rusland probeert echt duidelijk te maken dat deze hele zaak met opzet werd geformuleerd via de heersende families van de DNC en dat Hunter's Biolabs de spil was van Deep State black-site biologische operaties.

Rusland sluit af met een oproep aan alle deskundigen om zich vertrouwd te maken met de documentatie die binnenkort zal worden vrijgegeven door het Russische Ministerie van Defensie, en na te denken over de vraag waarom de VS "de ontwikkeling van een juridisch bindend verificatieprotocol van de Conventie hebben geblokkeerd".

Dus wat betekent dit allemaal? Het betekent dat Rusland doorgaat met het opbouwen van hun dossier en het verzamelen van zoveel mogelijk bewijs tegen de VS en hun biologische activiteiten, en dat zij niet ophouden totdat de VN-Veiligheidsraad zich beroept op de artikelen V en VI van het Verdrag inzake Biologische Wapens en de wereld een coalitie heeft om de Verenigde Staten te onderzoeken op het schenden van biologische vredesverdragen en het internationale recht.

En Rusland introduceert deze beschuldigingen methodisch, stukje bij beetje, 2-3 weken na elkaar. Dit is geen toeval, het is gecoördineerd om de doeltreffendheid van de aantijgingen te maximaliseren en geleidelijk en subliminaal de realiteit te normaliseren dat de VS niet de goede jongens zijn.

Het buitenlands beleid van de BRICS-alliantie draait uitsluitend om het neutraliseren van de biologische capaciteiten van de VS, en hun wereldwijde steun groeit. De Saoedische prins en bekende bondgenoot van Trump, Bin Salman, heeft de kant van Rusland gekozen.

Waar ik in essentie naar toe wil is, dit is niet een van die dingen die gewoon "weggaat". Deze beschuldigingen zijn de meest ernstige die de mensheid kent, Rusland neemt duidelijk geen genoegen met nee als antwoord, en meer landen kiezen de kant van Rusland naarmate meer details naar buiten komen. Ze hebben nu China, India, Brazilië, Saoedi-Arabië, Zuid-Afrika, Mexico, en nog veel meer. Als de VN niet meewerkt, en diplomatie faalt, is de laatste optie een kinetische oorlogsvoering. En de lijst van VS vijanden groeit.

Het gekste is dat de meerderheid van de burgers in de westerse wereld absoluut geen idee heeft dat dit allemaal gebeurt, omdat hun criminele regeringen actief voorkomen dat hun burgers deze beschuldigingen zien.

De wereld balanceert op de rand van de afgrond en het publiek is zich er niet van bewust.
1658066465831.png

Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/new-report-from-russian-embassy-pertaining)
New Report from Russian Embassy Pertaining to US DNC Biological Malfeasance
🚨⚠️☣️BIOLABS UPDATE☣️⚠️🚨 New report from Russian Embassy in Washington. Alleging Biden’s Metabiota and Black an..

-Clandestine

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dorothé
 
Russisch Ministerie van Buitenlandse Zaken beschuldigt VS en Big Tech van "Mediacide"

Clandestiene
6 uur geleden
Ik heb de officiële website van de Russische Ambassade in de VS afgestruind naar sappige informatie en ik stuitte op een briefing van de woordvoerster van het Russische Ministerie van Buitenlandse Zaken, Maria Zakharova, op 14.07.20.22. Met een aantal ZEER interessante opmerkingen met betrekking tot de Westerse regeringen en Big Tech, en hun hypocriete pogingen om onwelgevallige berichten in de media te onderdrukken, met name die uit Rusland en van onafhankelijke journalisten.

Zie link naar volledig verslag hier: https://mid.ru/en/foreign_policy/news/1822079/
Maar ik wil me concentreren op één passage in het bijzonder, zie hieronder:

Online kronieken van represailles tegen Russische media en journalisten door Westerse landen en internetbedrijven

"Al enkele jaren zien wij ons genoodzaakt regelmatig te schrijven over de pogingen van het Westen om Russische en voor de autoriteiten ongewenste Russischtalige media te onderdrukken, die de politieke elites van de "geavanceerde democratieën" beletten de publieke opinie in hun landen naar eigen goeddunken te manipuleren. Het is echter moeilijk een naam te vinden voor wat er sinds 24 februari van dit jaar bijna dagelijks is gebeurd en nog steeds gebeurt, eenvoudigweg bij gebrek aan een historische analogie. De definitie die het dichtst in de buurt komt bij een poging om dit begrip te omschrijven zou zijn "mediacide op grond van etnische afkomst en politieke overtuiging". Met andere woorden, dit is een poging om het begrip pluralisme in de media zelf te vernietigen door de informatieruimte, met inbegrip van de digitale ruimte, totalitair te zuiveren van alle alternatieve visies op wereldwijde gebeurtenissen. Dit betreft in de eerste plaats alle Russische, Russischtalige en aan Rusland gelieerde media, zonder uitzondering. Tegen hun verspreiders wordt tegelijkertijd een heel arsenaal aan represailles en beperkingen ingezet. De belangrijkste vijanden zijn Russische journalisten, militaire correspondenten, hoofdredacteuren en bloggers die niet alleen een eenzijdige, westerse interpretatie van de gebeurtenissen geven, maar ook alternatieve berichtgeving. De leiders van de publieke opinie behoren tot dezelfde categorie.

In feite wil het Westen zijn volk voor eens en voor altijd de mogelijkheid ontnemen om de nieuwsstroom kritisch te analyseren en deze te vervangen door monochrome propaganda berichtgeving. Daarbij blijft men praten over de onvergankelijke waarde van de vrijheid van meningsuiting. Dit is niet alleen de uiting van modelhypocrisie die typisch is voor de retoriek van een neoliberale politieke klasse. Zij doen dit onder de overduidelijke invloed van zelfhypnose in hun exclusiviteit en permissiviteit.

Wij zien het nut niet in van een discussie met deze pseudo-voorstanders van de vrijheid van meningsuiting met hun overduidelijke tekenen van persoonlijkheidsstoornis. We zullen beginnen met het publiceren van kronieken van de meest opvallende feiten van represailles en intimidatie van de Russische media en journalisten op de website van het ministerie van Buitenlandse Zaken, die hebben plaatsgevonden sinds de erkenning van de onafhankelijkheid van de DPR en de LPR en het begin van de speciale militaire operatie om Donbass te verdedigen. Het is onmogelijk om telkens alles te vermelden. Dit materiaal zal toegankelijk zijn voor allen die niet onverschillig staan tegenover de status van de vrijheid van meningsuiting in de wereld. Wij willen in praktische termen uitleggen wat "mediacide" met betrekking tot Russische en Russischtalige media en journalisten inhoudt. Wij zullen deze informatie regelmatig bijwerken omdat wij beseffen dat er in de nabije toekomst vele redenen zullen zijn om dit te doen. Deze exorbitante hype om de Russische media lastig te vallen zal niet afnemen. Waarom? Omdat de Westerse regimes een koers zijn ingeslagen naar het volledig zuiveren van de mediaruimte van alles wat niet past in hun visie op de wereld."

Wow... dat was krachtig. Zakharova klinkt VEEL als Trump en zijn onvermoeibare oorlog tegen de nepnieuwsmedia. In wezen zegt de Russische regering dat het Westen een stelletje hypocriete Orwelliaanse neoliberale fascisten zijn die "MEDIACIDE" plegen en met geweld het verhaal over wereldwijde gebeurtenissen monopoliseren via totalitaire maatregelen, om "monochrome propaganda" te pushen, terwijl ze tegelijkertijd paraderen als het stralende baken van "vrijheid van meningsuiting".

Zakharova wijst ook op Amerikaanse internetbedrijven en Big Tech, vanwege hun bereidwillige ondergeschiktheid aan de onderdrukking van Russische en onafhankelijke verhalen via censuur en westerse mediaverduistering. Door de knieën gaan en meewerken aan door de staat gesponsord fascisme.

Ze gaat verder met te zeggen dat Rusland geen waarde ziet in enige diplomatie met deze entiteiten vanwege hun opvallende hypocrisie en tekenen van "persoonlijkheidsstoornis". De liberaal-globalisten verwijtend dat zij niet dezelfde regels volgen die zij anderen zo hardhandig opleggen. Regels voor u, niet voor mij. Dat is (D)ifferent.



En de belangrijkste zin is de laatste, die wij conservatieve Amerikanen maar al te goed kennen: "De westerse regimes zijn op weg gegaan om de mediaruimte volledig te zuiveren van alles wat niet past in hun visie op de wereld."

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. De heilige vrijheden die door de grondwet van de VS worden beschermd, zijn volledig genegeerd en met voeten getreden door de liberaal-globalistische entiteiten die het hele Amerikaanse en westerse leven manipuleren, ook wel bekend als de Deep State. Het Amerika dat we hebben leren kennen, is niet meer. De waarden en ideologieën die de VS zogenaamd onderscheidden van de rest van de wereld... het was allemaal een leugen. Een illusie. De pijlers van de Amerikaanse cultuur zijn verdwenen. De Verenigde Staten van Amerika is gevallen. De grondwet is slechts een stuk papier, genegeerd door de elite klasse. Zij zien het als een obstakel, dat in de weg staat om het Amerikaanse volk te beheersen.

Deze perversie van de grondwet en de misdaden tegen de mensheid kunnen en zullen NIET ongestraft blijven. Er komt een grote afrekening, op welke manier dan ook. Laten we bidden dat de Grondwet standhoudt, en dat de krachten van het Goede triomferen over het godslasterlijke kwaad dat in ons midden is geïnfiltreerd.

Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/russian-foreign-ministry-accuses)
Russian Foreign Ministry Accuses US and Big Tech of “Mediacide”
I have been scouring the Russian Embassy in the USA official website for juicy information and I stumbled across a briefing from the Russian Ministry of Foreign Affairs spokeswoman, Maria Zakharova, on 07/14/2022. With some VERY interesting comments pertaining to the Western Governments and Big Tech, and their hypocritical attempts to suppress inconvenient media reports, specifically those coming from Russia and Independent Journalists.

-Clandestine

Dorothé
 
Waarom de globalisten doodsbang zijn voor Trump's relaties met BRICS-leiders

Clandestiene
4 uur geleden
Begint het nu duidelijk te worden waarom links al rond 2014-2015 begon met de propagandacampagne via het Rusland Narrative? Waarom ze alles wat hen niet bevalt bestempelen als "Russische desinformatie"?

De Deep State wist dat deze dag zou komen. Ze wisten dat Poetin wist van hun kwaadaardige activiteiten in Oekraïne. Rusland was er getuige van hoe de VS hun macht gebruikten om Oekraïne over te nemen via Kleurenrevolutie in 2014, en massale onrust en burgeroorlog veroorzaakten die tot op de dag van vandaag voortduurt. De Deep State wist dat als een buitenstaander als Trump aan het bewind zou komen, dat de beschuldigingen van Rusland uiteindelijk aan het licht zouden komen, en hun misdaden tegen de menselijkheid zouden worden ontmaskerd.

De MSM begon met het leggen van de basis, zodra de VS hun proxy regering in Oekraïne vestigde. Plotseling, elke keer als een Amerikaan de TV aanzette, was het enige wat hij hoorde "Rusland, Rusland, Rusland". Het voelde alsof het uit het niets kwam.

De MSM begon jaren van tevoren Amerikanen te hersenspoelen, om zich voor te bereiden op beschuldigingen van Rusland die onvermijdelijk waren. Dus toen eindelijk de dag kwam dat Rusland terug zou slaan, geloofde het Amerikaanse publiek geen woord dat uit Rusland kwam.

Ik zou zeggen dat hun propagandacampagne grotendeels succesvol was, aangezien de meerderheid van de Amerikanen gelukzalig onwetend is van alles wat beweegt, maar hun plan is uiteindelijk mislukt. De waarheid is bekend geworden, en wordt langzaam en subliminaal in de hoofden van alle burgers gegrift. "Dit proces is onmogelijk te stoppen", zoals Poetin zou zeggen.

Waarom probeerden de media banden te leggen tussen Trump en Rusland? Nou, daar zat misschien wel enige legitimiteit in, maar dat was in de veronderstelling dat Poetin een slechterik was. Zoals we nu kunnen zien, was het niet Poetin die proxy-landen creëerde aan de grens van Amerika en biologische wapens losliet op de wereld. Het was de "liberaal-globalistische" entiteit binnen de Amerikaanse regering die hun macht misbruikten en misdaden tegen de mensheid begingen.

En nu ik erop terugkijk, lijkt Trump een uitstekende relatie te hebben met alle leiders van de BRICS-landen. Die nu allemaal hun steun hebben uitgesproken voor Rusland en hun beschuldigingen tegen SPECIFIEK de VS DNC/Liberale Globalisten en hun biologische misdragingen in Oekraïne.

Laten we eens kijken.

Trump en Poetin met het iconische doorgeven van de voetbal. Trump en Poetin zijn altijd vriendelijk en hartelijk geweest, wat de Deep State de stuipen op het lijf jaagt. En nu weten we waarom. Het is niet omdat Poetin een Hitler-achtige figuur is die uit is op wereldheerschappij, het is omdat Poetin weet waar de lijken begraven liggen.

1658124578380.png
1658124590836.png

Trump en Xi in de iconische Verboden Stad, waar buitenstaanders niet worden toegelaten. Xi maakte een uitzondering voor Trump en Melania. Trump mag dan China aanvallen in de media, maar hij en Xi zijn zeer vriendschappelijk. Houd in gedachten dat andere landen ook Deep State-infiltratie hebben. De acties van China zijn niet noodzakelijk representatief voor Xi, net zo min als de acties van de VS in Oekraïne representatief zijn voor Trump.

1658124610396.png
1658124669716.png

Trump en Bin Salman, de Saoedische kroon, en de iconische zwaarddans, die alleen is voorbehouden voor na "militaire overwinningen". Trump heeft een stellaire relatie met Bin Salman en zij hebben de betrekkingen van de VS met Saoedi-Arabië volledig omgegooid. Nadat de corrupte prinsen waren geëxecuteerd voor verraad en mensenhandel, natuurlijk. (Ja, ik ben me ervan bewust dat Saoedi's nog geen deel uitmaken van BRICS, maar ze helpen Rusland in hun oorlog in Oekraïne en zijn in gesprek om zo snel mogelijk lid te worden van BRICS)

1658124699170.png
1658124710915.png
1658124720415.png

Trump en de Braziliaanse president Bolsanoro, die ongelooflijk rood is, anti-globalistisch, en hij houdt wel van een beetje Trump. Je ziet niet dat wereldleiders Biden zo begroeten. Dat is echt geluk.

1658124738334.png
1658124747354.png

Trump en de Indiase premier Modi. Waar Trump ook een fenomenale relatie mee heeft. Veel warme omhelzingen en echte diplomatie tussen de twee. Hun vriendschap is goed gedocumenteerd en alom geliefd. Heb je ooit iemand Biden of Obama zo zien omhelzen?

1658124764520.png



Denken we dat het toeval is dat Trump maatjes is met de BRICS-leiders, en unaniem wordt veracht door de Deep State leiders van de NAVO? Denken we dat het toeval is dat alle wereldleiders waar Trump een goede relatie mee heeft, toevallig ook de laatste 3 DNC presidenten direct beschuldigen van misdaden tegen de mensheid?

De reden waarom links en de media al die jaren geleden begonnen met hun anti-Trump, anti-Rusland campagne, is omdat ze wisten dat deze dag zou komen, en hun enige kans om het te stoppen, was voorkomen dat het publiek het zou zien.

Hun inspanningen zijn zinloos. De afrekening komt en absoluut niets kan het stoppen. En de helden, zijn niet wie je zou verwachten.

Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/why-the-globalists-are-terrified)
Why the Globalists are Terrified of Trump’s Relationships with BRICS Leaders
Is it starting to make sense now as to why the Left began the propaganda campaign via the Russia Narrative back around 2014-2015?

-Clandestine

Dorothé
 
Update Doema-onderzoek en Russische plannen voor internationale militaire tribunalen
Clandestien
5-6 minuten

Nieuwe verklaringen van Irina Jarovaya, vice-voorzitter van de Russische Staatsdoema, met betrekking tot het lekken van pathogenen uit door het Pentagon gerunde biolabs in Oekraïne.

Maar voordat we naar de video gaan, wil ik eerst uitleggen wie Irina Jarovaya is, wat de "Russische Staatsdoema" is, en de details van het lopende Russische parlementaire onderzoek naar Amerikaans biologisch wangedrag in Oekraïne.

Irina Jarovaya is een prominente Russische politica, en de "Staatsdoema" is de onderste van de twee kamers in het Russische parlement (de wetgevende tak). Zij is een van de medevoorzitters van het onderzoek van het Russische parlement naar het bioterrorisme van de DNC in Oekraïne. Het Amerikaanse equivalent zou een van de commissies in het Huis van Afgevaardigden zijn. Yarovaya is degene die op 7 juli meldde dat we het eindrapport over de bevindingen van het Russische MIL in de "herfst" kunnen verwachten.

Nu we allemaal op de hoogte zijn van waar we naar kijken, is hier de video en het transcript hieronder.


"Maar het meest waarschijnlijke is dat degenen die deze laboratoria creëerden er belang bij hadden dat deze laboratoria niet voldoende beschermd waren, niet alleen vanwege corruptie, maar ook om op deze manier een levend experiment uit te voeren om te controleren wat de reactie van de bevolking zou zijn, wat het sterftecijfer zou zijn, wat de gevolgen zouden zijn."

Jarovaya beweert dat hun lopende onderzoek opzettelijke nalatigheid aantoont, met het doel om ziekteverwekkers te laten ontsnappen, zodat de VS vervolgens de effecten van de biowapens konden monitoren en onderzoeken. De berekende nalatigheid van de VS veroorzaakte de absurde pieken in pandemieën in Oekraïne sinds 2014.

In wezen besteedden de VS illegale experimenten uit aan hun 3e wereld proxy in Oekraïne, geteisterd door burgeroorlog, en sloegen ze opzettelijk zeer overdraagbare en dodelijke ziekteverwekkers op in sub-par laboratoria, buiten het bereik van het toezicht en de regelgeving van de VS, met de bedoeling om ze te laten ontsnappen.

Maar waarom? Waarom deze genetisch gemodificeerde ziektekiemen loslaten op de mensen in Oekraïne? Hoe helpt dat in de agenda van de Diepe Staat voor wereldheerschappij?

Ik denk dat ze Oekraïne gebruikten als proeftuin, om geschikte ziekteverwekkers te vinden om op de wereldbevolking los te laten. Het testen van verschillende biowapens met de juiste overdraagbaarheid en dodelijkheid, het documenteren van de menselijke en gemeenschapsreacties van de getroffenen, om hun complot te perfectioneren en uiteindelijk uit te voeren om het liberaal-globalisme in te luiden, onder het mom van volksgezondheid. Covid 19.

Als deze beschuldigingen waar zijn, en we hebben een grote hoeveelheid bewijs gezien dat daarop wijst, zouden de daders van de Deep State niet alleen de Biologische Wapens Conventie schenden via de productie van biowapens, maar ook de Code van Neurenberg schenden. Het uitvoeren van experimenten op burgers zonder toestemming.

Volgens Rusland hebben de heersende families DNC misdaden begaan die niet onderdoen voor die van de Nazi's van het Derde Rijk, en die in sommige gevallen zelfs overtreffen. En Rusland is vastbesloten om daar een eind aan te maken en de daders met alle mogelijke middelen ter verantwoording te roepen. Russische functionarissen lijken te geloven dat dit zal eindigen in Neurenberg-achtige processen, en gezien de beschuldigingen zijn deze opmerkingen logischer.

"We zijn van plan een internationaal tribunaal te organiseren op het grondgebied van de republiek," zei Denis Pushilin, de leider van een door Rusland gecontroleerd gebied in de Donetsk-regio. Deze processen zouden dienen als een "les voor iedereen die de lessen van Neurenberg is vergeten".

Zie het artikel hieronder:


Dus daar staan we dan, we wachten op de afronding van de Speciale Militaire Operatie in Oekraïne, het eindrapport van het onderzoek van de Doema, dat zal worden voorgelegd aan de VN-Veiligheidsraad. Dit alles zal tot een climax komen in de buurt van de Amerikaanse midterms. En dan wil Rusland een internationaal militair tribunaal houden in Oekraïne.

Voor degenen die nog steeds denken dat "er niets gaat gebeuren"... vertel mij dat niet, bel Vladimir Poetin en vertel HEM dat. Denkt u dat Rusland zover is gegaan en het gewoon opgeeft omdat de VS weigert de beschuldigingen toe te geven? Absoluut niet.

Poetin wil Hillary, Obama, Biden en Soros voor een militair tribunaal en uiteindelijk aan een galg hangen, voor het vrijlaten van biologische wapens op zijn volk. Wil je Poetin vertellen dat dat niet gebeurt omdat CNN er niet over wil berichten? Denk je dat hij zich zomaar gewonnen geeft omdat de Washington Post zegt dat het een samenzweringstheorie is? Poetin en Rusland kunnen het niets schelen.

Beschuldigingen van deze omvang gaan niet zomaar "weg". De wereld heeft een impasse bereikt, en die zal op de een of andere manier worden opgelost.

Mensen, het gaat gebeuren. Vroeger dan later.

-Clandestine

 
China eist dat VS wapendeals in Taiwan en biolabs in overvloed annuleren
Clandestiene
4-5 minuten

Zeer intrigerende ontwikkelingen in Taiwan. China eist dat de VS hun nieuwste wapenverkoop van $108 miljoen aan Taiwan annuleren!

Dus alsof één proxy oorlog tegen een nucleaire supermacht nog niet genoeg was, wil de regering Biden nu Taiwan bewapenen om tegen China te vechten. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb geen interesse in conflicten, laat staan met China EN Rusland.

Biden en de DNC sluizen tientallen miljarden van ons geld naar Oekraïne om zich in te dekken vanwege hun criminele biologische activiteiten in Oekraïne. Als we dezelfde logica toepassen op Taiwan, wat is het dat de DNC/Deep State daar verbergen dat ze niet willen dat China in handen krijgt?

Velen wijzen op de halfgeleiderproductie in Taiwan, wat zeker de hoofdreden kan zijn, maar ik heb sterke aanwijzingen dat de biologische activiteit van de VS in Taiwan de reden is voor de escalatie.

De VS financieren daar biolaboratoria, en niet zomaar een paar, VEEL. Volgens de US NIH, zijn er 1,251 microbiologie labs op het eiland Taiwan. DUIZEND TWEEHONDERD ÉÉNENVIJFTIG. Onthoud dat Taiwan ongeveer even groot is als Maryland...

Een lab van bijzonder belang is het BSL-4 lab in Taipei, dat onderzoek heeft gedaan, en beruchte lekken heeft gerapporteerd, naar C19. 85+ mensen zouden via knaagdieren aan C19 zijn blootgesteld.


Ik weet niet precies hoeveel van de 1.251 biolabs de VS financiert, of welke niet-gouvernementele entiteiten hierbij betrokken zijn, maar de politieke en militaristische belangstelling van de VS voor Taiwan doet vermoeden dat zij activa op het eiland hebben waarvan zij niet willen dat die in de handen van China vallen. En gezien de staat van dienst van de DNC met Oekraïne, kunnen we afleiden dat wat de Deep State ook doet in Taiwan, het niet voor filantropische doeleinden is.

De acties van de VS wijzen erop dat ze verwachten dat China binnenkort Taiwan zal binnentrekken, en de eisen van China aan de VS wijzen erop dat China ook van plan is Taiwan binnen te trekken, en ze willen niet dat de VS wapens levert aan Taiwan.

Het lijkt er dus op dat de Deep State nog een proxy-land heeft in Taiwan, en ze proberen wanhopig te voorkomen dat het in de handen van China valt. Maar ze moeten weten dat dit dwaasheid is. We kunnen Taiwan tot aan de nek bewapenen, het zal China, het op één na machtigste leger op aarde, niet stoppen... verzet is zinloos en zal alleen maar onnodige dood en vernietiging veroorzaken.

We hebben gewacht op de volgende dominosteen die in Taiwan zou vallen en de spanningen blijven oplopen. Hoe kan de westerse wereld blijven ontkennen dat de VS/NAVO biologisch wangedrag heeft gepleegd in niet één maar twee proxy-landen? Hoe kan de propagandamachine van de VS de beschuldigingen van niet één, maar twee van de andere supermachten in de wereld ontkennen? Hoe kunnen de naties van de wereld het Westen steunen terwijl de beschuldigingen en bewijzen zich blijven opstapelen?

Ze kunnen niet hopen te winnen. China zal ingrijpen, en gezien China's enorme militaire superioriteit ten opzichte van Taiwan, en het relatief kleine geografische gebied dat veiliggesteld moet worden, verwacht ik dat als en wanneer China Taiwan binnentrekt, dit aanzienlijk sneller zal gaan dan de Russische speciale militaire operatie in Oekraïne.

Welkom bij WO3. Hollywood en de Westerse media lieten ons geloven dat WO3 geüniformeerde legers, nucleaire bommen en continentale kinetische oorlogsvoering zou kennen. In werkelijkheid kregen we globalistische infiltratie, proxy-oorlogen, biologische wapens, en bewapende massapropaganda. Maar vergis je niet, dit is WO3. Het landschap van wat wij als mensen herkennen als oorlogvoering is gewoon geëvolueerd.

-Clandestine


 
Russische MIL's bio-terreur beschuldigingen tegen de DNC
Clandestiene
7-9 minuten

***DISCLAIMER***

Dit verhaal is niet recent. Dit is een Telegram draad die ik schreef op 15/05/2022. Ik hercreëer het hier op Substack om het gemakkelijk te kunnen delen en op verzoek te kunnen documenteren. Het is nog steeds een goede opfrisser voor degenen die al op de hoogte zijn.

🚨🚨HOLY SHIT ALERT 🚨🚨

Het Russische leger heeft onlangs een nieuw rapport uitgebracht over het hele biologische wapensysteem van de VS... Ze beweren dat de vier meesterbreinen aan de top van het biologische wapens netwerk Barack Obama, Hilary Clinton, Joe Biden, en George Soros zijn. Net als 12 andere NAVO landen die wisten van de VS en hen bijstonden in deze operatie om biologische wapens te ontwikkelen. Onder hen bevinden zich ook de Amerikaanse farmaceutische bedrijven Pfizer, Moderna, en anderen.

Het is moeilijk om legitieme westerse bronnen te vinden die deze informatie willen delen, aangezien geen van hen hier ook maar enigszins op ingaat. Complete radiostilte over Rusland dat de zittende president en de vorige 3 families van Democratische presidenten ervan beschuldigt verantwoordelijk te zijn voor C19 en het VS netwerk van biologische wapens in Oekraïne. En het Chinese leger is het eens met Rusland en hun bevindingen. Complete black-out in de Westerse media.

Ik begrijp dat de resolutie van deze screenshots slecht is, dus hier is de volledige vertaling van de bovenstaande dia, die het hele vermeende biologische netwerk van de VS in Oekraïne schetst, volgens de bevindingen van het Russische leger via de lopende speciale militaire operatie in Oekraïne. Zie hieronder:

VS Coördinatie van Biologische Laboratoria en Onderzoek in Oekraïne

Ideologen: De volgende entiteiten maakten de operatie mogelijk:

-Democratische Nationale Partij

-Barack Obama: Lanceerde het Biologische dreigings programma in 2005.

-Hilary Clinton: Leidde de goedkeuring van de Amerikaanse strategie tegen biologische dreigingen en bevorderde de legalisatie van onderzoek naar tweeërlei gebruik.

-Joe Biden: coördineerde de activiteiten van de uitvoerders van het militaire biologische programma, betrokken bij financiële fraude in Oekraïne

-George Soros: Belangrijke sponsor van militair biologisch onderzoek in Oekraïne en lobbyist voor Big Pharma.

Georganiseerd door de uitvoerende macht en academische centra: Voornoemde "ideologen" misbruikten hun positie om "taken te bepalen" voor uitvoerende instanties. Deze agentschappen werden bewapend om de wensen van de ideologen uit te voeren. Dit zijn de volgende:

-Amerikaans Staatsdepartement.

-Amerikaans Ministerie van Defensie

-Amerikaans Ministerie van Landbouw.

-Amerikaanse Centrale Inlichtingendienst.

-VS Agentschap voor dreigingsvermindering

Amerikaans Centrum voor Ziektebestrijding en -bestrijding

-Amerikaanse Dienst voor Internationale Ontwikkeling

-US Army W. Reed Research Institute

-VS Leger Fort Detrick, Medisch Instituut voor Infectieziekten

Sponsors: Voornoemde Amerikaanse agentschappen sluisden hun geld via een reeks niet-gouvernementele stichtingen en organisaties, bekend als "Sponsors". Zij werden belast met de "toewijzing van fondsen" alvorens deze naar de biologische laboratoria zelf te leiden. Ook wel bekend als "witwassen van geld". De Sponsors die helpen bij het witwassen van geld, zijn de volgende:

-De Bill en Melinda Gates Stichting

-De Clinton Stichting

-Rosemont Seneca (Hunter Biden)

-Open Society

-Soros Fund Management

-Civil Research Development Fund

-De Rockefeller Stichting

-Ecohealth Alliance

-Pilot Groei

Executanten in Oekraïne: De eerder genoemde sponsors "wasten" het geld van de US executives, en stuurden het naar de "Executors". De eigenlijke biologische faciliteiten zelf. De laboratoria kregen "Financiering voor dubbel onderzoek". Zij werden belast met:

-Het maken van elementen van selectieve biologische wapens

-Het gebruik van Oekraïne als een bio-polygoon.

-Klinische testen van nieuwe medicijnen.

De betrokken uitvoerders zijn als volgt:

-Amerikaanse Ambassade in Oekraïne.

-Oekraïens Wetenschappelijk en Technologisch Centrum

-Ministerie van Defensie van Oekraïne

-Ministerie van Volksgezondheid van Oekraïne

-Black and Veatch

-Metabiota (Hunter Biden)

-CH2M Hill Jacob's Engineering

-Skymount Medical

Farmaceutische bedrijven (Big Pharma): Voornoemde Uitvoerenden zouden dan biologisch materiaal en onderzoek verhandelen aan farmaceutische bedrijven. Soms rechtstreeks, soms via Amerikaanse strijdkrachten. De farmaceutische bedrijven zouden dan de "kuren" voor de massa's creëren, omdat zij de research hebben om te weten hoe het moet, wat resulteert in miljarden winst. De farmaceutische bedrijven die verhandeld biowapens onderzoek en materiaal ontvingen zijn de volgende.

-Pfizer

-Battelle

-Gilead

-Dynport Vaccine

-AbbVie

-Parexel

-Eli Lilly and Co.

-Merck en Co.

-Moderna

Van de tientallen miljarden winst van alle eindeloze injecties, gaat een deel terug naar de ideologen die het complot hebben gesmeed. Zij gebruiken het geld om hun campagnes te financieren en hun controle te behouden.

***IK WIL NIET DAT JE DIT ZIET.

ZE WILLEN NIET DAT JE DIT ZIET. Daarom is controle over informatie zo belangrijk voor hen. Denk aan controle over Twitter. Denk aan de Disinformation Governance Board. Ze kunnen deze informatie niet laten circuleren. Twee nucleaire grootmachten hebben zojuist de Clintons, Bidens, Obama's en George Soros beschuldigd van het faciliteren van een plan om fondsen van het Amerikaanse Ministerie van Defensie te gebruiken om biologische wapens te maken in Oekraïne, gesluisd via Hunter Biden en Rosemont Seneca via Metabiota, om de ziekteverwekkers te maken, en dan het geld van de vaccins te oogsten om hun politieke campagnes te financieren via Pfizer en Moderna, om hun wurggreep op informatie en uiteindelijk al het menselijk leven te bevorderen.

Hieronder staat de eerste pagina met het plan van de VS om drones te gebruiken voor het verspreiden van watergedragen ziekteverwekkers in luchtdruppels via aërosolbussen (denk aan de verspreiding van C19). Ik werd hierop geattendeerd via @RedPill78 en John Mark Dougan in februari.
1658212789494.png

Hieronder zien we de feitelijke bonnen en fotobewijs van een biologische faciliteit in Oekraïne. waar ze biologisch materiaal verbergen.

Foto's bovenaan, het lijkt op officiële Engelse documentatie van een soort dat ik niet kan opmaken onderaan. Ik zal moeten wachten op de transcripties om het volledig te begrijpen, maar de Russen beweren dat dit het bewijs is van biologische wapens van de VS en ze hebben er nog veel meer.

U zult ook merken dat deze faciliteit er helemaal niet veilig uitziet. Het is geen laboratorium, het is een geheime opslagplaats met zeer verdachte apparatuur. Veel meer dan nalatigheid wanneer het resultaat van deze ziektekiemen die naar buiten komen is wat we net hebben meegemaakt de afgelopen 2 jaar en (naar verluidt) 6,26 miljoen mensen hebben gedood.
1658212816551.png

Denk nu eens na over de absolute omvang van dit alles. Rusland en China beschuldigen de laatste 3 democratische presidentiële families van de VS, George Soros, Bill Gates en vele anderen rechtstreeks van het uitvoeren van een tientallen jaren durend plan om een internationaal netwerk van biologische wapens te creëren, om ziekteverwekkers te creëren zodat ze die op het publiek kunnen loslaten om de wereld te beheersen, hun controle over de media te gebruiken en de MILJARDEN uit gedwongen vaccinaties om hun campagnes te voeden en de controle over informatie te behouden, zodat hun burgers niet te weten komen wat er werkelijk aan de hand is. Denk aan 2000 Mules en hoe de door de mens veroorzaakte ziekteverwekker C19 plaats maakte voor dit plan, en de DNC helpt de controle te behouden.

We zitten midden in WO3, en alle Westerse media zijn volledig verduisterd. Geen enkele berichtgeving erover. Nergens. In een echte wereld, zouden de beschuldigingen serieus genomen worden en zou de wereldbevolking ervan moeten weten. Zelfs als ze niet waar zijn, zouden we toch moeten weten dat twee nucleaire supermachten de VS beschuldigen van het maken van biowapens en misschien wraak willen nemen omdat ze hun burgers hebben afgeslacht voor politiek gewin.

Ik zei het al in februari, dit is niet het begin van WO3, we zitten er middenin. C19 was het eerste wapen dat werd afgevuurd. En het eiste (naar verluidt) 6,26 miljoen levens. En Rusland en China hebben bewijzen dat de "Democratische Partij van de VS" verantwoordelijk is voor het maken en vrijgeven van dit wapen.

Voelt aan als "de afgrond" voor mij.

-Clandestine 05/15/2022

 
Nieuwe volgers, als je vragen hebt over mezelf, dit kanaal, hoe je contact met me kunt opnemen, hoe je me kunt steunen, waarom je commentaar is verwijderd, regels voor de chat, of over het feit of die bot in je DM's die je vraagt crypto te kopen eigenlijk mij is... lees dan alsjeblieft mijn bericht in de bijlage, het is ook het vastgepinde bericht op mijn kanaal voor toekomstige referentie.

Ik begrijp dat sommigen van jullie nieuw zijn op Telegram en zich niet bewust zijn van de absurde bot activiteit hier. Als iemand je DM't, zich voordoend als mij, is dat een scammer bot, die probeert om je crypto te laten kopen. IK DM MIJN VOLGERS NIET. Hetzelfde kan gezegd worden voor alle populaire kanalen. Dit is heel gebruikelijk op Telegram.

Dus alsjeblieft, als je een DM krijgt van iemand met mijn naam en foto, dan is het een bedrieger, blokkeer, rapporteer, ga verder met je leven en post er niets over in de comments. De commentaren moeten vrij gehouden worden voor een gezonde en intelligente discussie.

Ik dank u allen voor de steun.

Met respect,

-Clandestiene


 
Oekraïne neemt historische nazi-tactiek over door militaire troepen te voorzien van methamfetamine
Clandestien
5-6 minuten

De imbecielen van de Daily Beast beweren ten onrechte dat Rusland de oorlog aan het verliezen is en geven de schuld aan genetisch gemanipuleerde "mutant-troepen" als gevolg van de Amerikaanse biolabs in Oekraïne.

Alvorens het artikel te lezen, moet u begrijpen dat dit klinkklare onzin is van de Daily Beast en de linkse media, en de enige reden waarom ik er verslag over uitbreng is om me er onmiddellijk van te distantiëren, u er allemaal voor te waarschuwen, en ook om de berichten uit Rusland nauwkeurig uit te leggen.

Dit verhaal is gewoon een poging van de linkse mondademhalers om valse berichtgeving te koppelen aan de accurate berichtgeving over de biolabs in Oekraïne, in een poging om de legitimiteit te doen ontsporen, en mensen ervan te weerhouden zich te associëren of dieper te graven in de biolabs in Oekraïne.


Allison Quinn van de Daily Beast, geeft een GROTE verkeerde voorstelling van wat Rusland zei, en nergens in de verslagen van Russische wetgevers werd gesproken over "gemuteerde supersoldaten." Lees het stuk en je zult zien dat de gebruikte term was "gedrogeerde soldaten". Klassiek linkse media die onjuiste titels op dingen plakken en de feiten begraven.

Sorry dat ik het je moet zeggen Allison, maar er is een groot verschil tussen X-men en nazi's in het Oekraïense leger... waar jullie linkse rakkers maar niet mee op kunnen houden. Tijd voor een geschiedenisles.

Drugsgebruik in oorlogsvoering is een lange traditie van Nazi troepen. In WO2, werden de Nazi legers regelmatig voorzien van methamphetamines. De Nazi regering zag het als een "wonder drug".

Het Nazi-regime spendeerde waanzinnige hoeveelheden middelen aan hun farmaceutische bedrijven om massaal methamfetamines te produceren, en leverde die aan alle Nazi-troepen.

Het idee was dat het de soldaten hyper-alert en waakzaam zou maken. Het stelde de soldaten in staat om dagen achtereen op te blijven en weinig tot geen voedsel te gebruiken. Het zou hun geest vervormen, hen minder ontvankelijk maken voor pijn, en de emoties van angst ontkennen. Dit alles met de uitdrukkelijke bedoeling om "supermensen" en/of "supersoldaten" te creëren.

Dit wordt algemeen erkend door historici, er zijn romans en documentaires over dit onderwerp, en het is zelfs zwaar gedocumenteerd in de MSM... recentelijk. Hier is TIME magazine die het in uitmuntend detail behandelt in 2020. Dit is Wijd en zijd bekend.


Hitler's hele militaristische ideologie, Blitzkrieg, "bliksemoorlog", was gebaseerd op het voorzien van alle soldaten met de drug SPEED. Methamfetamine. Het laat je letterlijk sneller bewegen. En Hitler zelf,

Zoals medisch historicus Peter Steinkamp het zegt, "Blitzkrieg werd geleid door methamfetamine. Om niet te zeggen dat Blitzkrieg was gebaseerd op methamfetamine."

Hitler zelf was berucht om zijn "Blitzed" op "Cocaïne en Opiaten" ten allen tijde tijdens WO2. Daarom was hij tijdens zijn toespraken zo geanimeerd en hadden zijn pupillen altijd de grootte van grapefruits. Nazi's zijn drugsverslaafden. Het is hun cultuur. Het is hun traditie.


Dus, nee.... Rusland beweert niet dat Oekraïne en de VS "gemuteerde supersoldaten" creëren, ze melden juist dat het Oekraïense leger hun soldaten volpompt met drugs, wat in alle ernst prestatieverhogende middelen zijn op oorlogsgebied.

Heb je ooit in je leven recreatief uppers gebruikt? Heb je ooit een crackverslaafde gezien? Heb je grappige YouTube-video's gezien van crackverslaafden die naakt over straat rennen met de snelheid van het licht of met hun hoofd eerst tegen voertuigen aanrijden alsof het stormrammen zijn? Heb je ooit Mad Max gezien? Er zijn een aantal legitieme militaristische voordelen aan het hebben van een leger gedrogeerd uit hun geest, en de nazi's zijn berucht voor het gebruik ervan.

Poetin noemde de Oekraïense regering een "bende drugsverslaafden en neonazi's", op de eerste dag van de luchtaanvallen, 24 februari 2022. Dit is waar Poetin naar verwijst. Ze zijn allemaal verslaafd en knettergek. Zoals nazi's, historisch gezien, plegen te zijn.


Concluderend, de Daily Beast is er in geslaagd zichzelf onder te dompelen, meer aandacht te vestigen op de Amerikaanse Biolabs, meer aandacht te vestigen op de nazimethoden die de Oekraïense regering gebruikt, en tevens te bewijzen dat ze nog nooit in hun leven een geschiedenisboek hebben opgepakt.

Dus dank je, Allison Quinn, voor het leveren van een uitstekend voorbeeld van hoe corrupt de linkse media zijn, en voor het bieden van een gelegenheid voor mij om nogmaals te bewijzen dat de Oekraïeners nazi's zijn, en dat ze daar trots op zijn.

Op een dag zullen de geschiedenisboeken zich de linkse Amerikanen herinneren als aanbidders van een stelletje doorgedraaide nazi's die biologische wapens maken en burgers als menselijk schild gebruiken.

Kies wijselijk je kant.

-Clandestine

 
[Video]
HOLYY SHITTTTT

beginnen de door DNC gefinancierde Biolabs in Oekraïne eindelijk hun weg te vinden naar de door de Russische staat gesponsorde media, RT, hier in Amerika.

Volgens de Russische MIL, zijn de Biolabs verbonden met NUCLEAR wapens?!

Bedenk dat de regering Biden RT nieuws verbood aan het begin van de oorlog. Als je probeert te klikken op de Telegram pagina van RT, zie je een "Dit kanaal kan niet worden weergegeven omdat het lokale wetten heeft overtreden".

De "lokale wetten" zijn dat ze praten over het enorme geheim waar de globale diepe staat zich zo wanhopig aan vastklampt.

Dit is waarom. Biolabs. Biden. Soros. Het komt allemaal aan het licht.

Dit is een machtig normie wakkere tool. Normies zien een goed articulerende man in een pak op de TV, ze zijn geneigd hem te geloven.

KIJK HIERNAAR.

HET IS VERDOMD HABBENING!!!

-Clandestiene
 
Poetin verzekert vernietiging van "Westerse Globalistische Elite"
Clandestien
3 minuten


WILDE toespraak van Poetin, die de "Liberaal-Globalistische Orde" blijft afkraken, elke keer als hij voor een microfoon stapt. Of je nu een fan bent van Poetin of niet, je zult toch willen horen wat hij zei.

Poetin verscheen op het ASI forum "Sterke Ideeën voor een Nieuwe Tijd". Een verzameling van 200 Russische elites en lokale leiders/vertegenwoordigers.

Poetin wijst op de oneerlijkheid van de "Westerse Oligarchie", (Diepe Staat) en hun totale dominantie van de wereld. Hij benadrukt hoe hun heerschappij de vooruitgang van de menselijke beschaving heeft belemmerd.

Hij gaat verder met correct te beweren dat de "globalistische en zogenaamd liberale ideologie steeds meer de kenmerken van totalitarisme krijgt."

Hoe kun je het niet met hem eens zijn? Afgezien van het feit dat hij de leider van Rusland is. Is wat hij zegt niet 100% correct? Klinkt precies als iets wat Trump zou zeggen.

Poetin zou concluderen dat "hoezeer westerse en globalistische elites ook proberen de bestaande orde in stand te houden, er een nieuw tijdperk aanbreekt, een nieuwe fase in de wereldgeschiedenis."

Het klinkt voor mij alsof Poetin zegt dat 'niets kan tegenhouden wat komen gaat', en dat we getuige zijn van de vernietiging van de 'oude garde'. Hij blijft consequent in zijn publieke optredens dat de ondergang van de Westerse Elite/Liberaal-Globalistische Wereldorde "onmogelijk te stoppen" is.

Als ik het transcript van deze toespraak aan iedere Trump-aanhanger zou geven en hem zou vertellen dat Trump dit gezegd heeft, zou bijna 100% het steunen. Als ik hen zou vertellen dat Poetin het gezegd heeft, zouden velen van hen hun neus in walging ophalen.

Waarom zouden we negeren wat Poetin zegt, als wat hij zegt juist is? Dat is gewoon onlogisch. Rusland heeft geen ongelijk omdat het Rusland is, en de VS hebben geen gelijk omdat ze de VS zijn. Alles wijst erop dat de beweringen van Rusland legitiem zijn. Als je dat niet kunt accepteren, ben je het slachtoffer van decennia nationalistische propaganda.

Ik zeg niet dat Rusland onschuldig is. Geen enkel land is dat. Maar wat zij over de VS zeggen is juist, en hun beschuldigingen negeren alleen omdat zij onze vijand zijn, is geen duurzaam buitenlands beleid.

Kortom, Poetin is ervan overtuigd dat de liberaal-globalistische wereldorde wordt vernietigd en spoedig zal worden vervangen door een nieuwe, multipolaire wereldorde. Dat lijkt me een geweldig idee. Trump lijkt er ook zo over te denken. Niemand van ons kan met zekerheid zeggen wat de toekomst brengt, maar slechter dan de huidige status quo kan het niet zijn.

-Clandestine


 
Newsweek spiegelt mijn verslaggeving

Clandestiene
9 min geleden
KIJK HIER EENS NAAR! Ik weet dat Newsweek me volgt, want ze schrijven hit-stukken over me. Maar nu spiegelen ze mijn inhoud?

Net als ik zei dat de media aandacht moeten besteden aan Poetin die zegt dat de Westerse globalistische wereldorde zal worden vervangen, ongeveer 6 uur nadat ik mijn Substack artikel schreef, komt Newsweek met hun eigen kijk op de toespraak van Poetin.

Let wel, deze toespraak vond gisterochtend vroeg plaats, meer dan 24 uur geleden. Ik was meer dan 12 uur te laat met mijn verslag, pas gisteravond. De westerse media heeft deze toespraak niet genoemd totdat ik er verslag over deed.

Ik zei dat ik verbaasd was dat de media er niet over berichtten, omdat ze dit makkelijk in hun verhaal konden draaien. Poetin die verklaart dat hij de Westerse wereldorde vernietigt en vervangt door een multipolaire orde... lijkt nieuwswaardig, toch?

Kijk en zie, Newsweek springt er direct op in. Ze tonen zelfs de invloedrijke citaten waarin "liberaal globalisme" en zijn kenmerken van "totalitarisme" DIRECT worden genoemd.

Kijkt u zelf maar. Uiteindelijk zullen de Westerse media niet in staat zijn om dit alles onder het tapijt te houden. Het komt aan het licht!

Vergelijk en contrasteer mijn meest recente Substack artikel met het Newsweek artikel en vertel me wat je denkt!

1658434640245.png


Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dorothé
 
Hier het origineel:


Mike
 
De opkomst van BRICS moet IEDEREEN ZIJN aandacht hebben

Clandestiene
51 min geleden
Maria Zakharova van het ministerie van Buitenlandse Zaken met enkele krachtige woorden die mijn bewering bevestigen over de opkomst van de BRICS, die een waardig alternatief bieden voor de NAVO en de westerse wereldorde.

Lees haar het transcript hieronder, ontmoet me dan onderaan voor analyse.
"Amerikaanse functionarissen proberen de laatste dagen, als op het juiste moment, iedereen en, zo lijkt het, zichzelf ervan te overtuigen dat Rusland zich in een 'compleet isolement' bevindt en afgescheiden is van 'de rest van de wereld'.

Als zij zichzelf beschouwen als "de rest van de wereld", dan waarschijnlijk wel. Alleen is dit niet het gevolg van isolement, maar van het zelfgekozen isolement van Washington, Brussel en Londen.

Ja, de satellieten van de VS staan klaar om elk avontuur van Washington te steunen. Maar als je de zaken nuchter bekijkt, dan steunen de meeste staten in de wereld de anti-Russische sancties niet en streven zij naar normale betrekkingen met Rusland. De realiteit van vandaag is multipolariteit. Moskou vormt, samen met zijn BRICS-partners, een aantrekkelijk alternatief voor de beruchte Westerse "op regels gebaseerde wereldorde".

Met het "afblazen van Rusland" is het Witte Huis dus niet geslaagd en zal het ook niet slagen. Ons 'verslaan', 'de economie aan flarden scheuren', 'ons op de knieën dwingen', is te zwaar voor Amerika."

Nu, of je Rusland nu steunt of niet, dit zou de aandacht moeten hebben van ieder mens op aarde.

Als reactie op de corruptie en de "liberaal-globalistische" westerse oligarchie, vormen de naties van Rusland, China, India, Brazilië, Zuid-Afrika, en binnenkort ook Saoedi-Arabië, Egypte en Turkije, zich nu tegen de NAVO en staan ze op tegen de VS, in eendrachtige samenwerking met Rusland.

Voor velen is dit opwindend. Voor alle gehersenspoelde Westerse schapen die het nog niet doorhebben, zou dit het meest angstaanjagende moeten zijn wat je ooit hebt gehoord. De Oosterse wereld vormt een coalitie tegen de Globalistische Westerse entiteiten. Landen met meer dan 3,5 miljard mensen, met een aanzienlijke militaire en nucleaire capaciteit, zweren Obama, Biden, Hilary en Soros te vernietigen. Waar is de paniek bij de MSM? Waarom slaan ze geen alarm?

Waarom niet? Omdat dit alles leidt tot de oorsprong van de escalatie van dit wereldwijde conflict en oorlog in Oekraïne. Dit alles komt voort uit het bioterrorisme dat gepleegd is door de US DNC en hun globalistische bondgenoten die C19 hebben gemaakt en vrijgelaten. Dat is waar het hier om gaat. Dit is de vrije wereld die opstaat tegen de globalisten als reactie op het vrijgeven van biologische wapens.

C19 opende de deur voor elke globalistische leider om noodbevoegdheden uit te vaardigen, alle wetgeving te omzeilen en een totalitaire politiestaat in te voeren onder het mom van "volksgezondheid". C19 gaf de globalisten volledige controle over de wereld. Nu vecht de wereld terug.

Dit verhaal gaat niet weg. De lijnen in het zand worden getrokken. Er worden partijen gekozen. De Oosterse wereld heeft er geen belang bij dat hun levens op het spel worden gezet door globalisten die biowapens inzetten voor politiek gewin.

Dus de VS als geheel zal uiteindelijk een keuze hebben:

A) Doorgaan met het negeren van het Oosten en hun beweringen, wat uiteindelijk zal leiden tot een kinetische oorlog tegen China, Rusland, India, Brazilië, Saoedi-Arabië en meer...

Of

B) Neem de beschuldigingen van het Oosten serieus, help Rusland Oekraïne op te ruimen, lever Obama, Hilary, Biden, Soros, en alle andere daders uit om berecht te worden voor een internationaal militair tribunaal voor misdaden tegen de menselijkheid, bevrijd het Westen van de Globalistische vuiligheid, en herbouw de wereld onder een nieuwe visie vrij van de liberale globalistische ideologie en corruptie, in coalitie met Rusland, China en de rest van het Oosten.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kies optie B. Als je liever optie A kiest, ga dan met je blije kont naar de frontlinies en vecht tegen Rusland en China. En ik zal je nu vertellen, de US MIL zijn ZERO van plan om een enkele causaliteit te lijden en nucleaire fall-out te riskeren, om Hilary, Biden en Obama te beschermen tegen hun misdaden tegen de mensheid.

Het is slechts een kwestie van tijd, maar alle leidinggevenden van de DNC, zijn ten dode opgeschreven. EN ZE WETEN HET.

1658446024896.png

-Clandestine

Bekijk Zakharova's toespraak hier.



Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/the-rise-of-brics-should-have-everyones)
The Rise of BRICS Should Have EVERYONE’S Attention
Maria Zakharova from the Ministry of Foreign affairs with some powerful words confirming my assertion on the rise of BRICS, providing a worthy alternative to NATO and the Western world order.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Voor degenen die zich afvragen hoe dit allemaal gaat eindigen. Het komt neer op één vraag.

Zal het US MIL een nucleaire fallout riskeren en het einde van alle beschaving, alleen maar om corrupte globalistische politici te beschermen?

Het feit dat het US MIL neutraal is gebleven en Rusland niet heeft gestopt met het ontdekken van de biolabs in Oekraïne, bevestigt dat de Deep State het US MIL niet controleert.

De beslissing is al genomen. Het is slechts een kwestie van optiek op dit punt.

1658456444145.png

-Clandestine

Dorothé
 
Telefoongesprek Biden/Poroshenko 2016 bewijst DNC-misbruik in Oekraïne
Clandestiene
2-3 minuten

DIT IS WILD!

Terugspoelen, naar 16 november 2016.

Toen voerde Vice President Biden een telefoongesprek met de voormalige Oekraïense president Poroshenko, tijdens de Trump overgang nadat Trump 2016 had gewonnen. Link naar video hieronder:


Biden Transcript hieronder:

"Dit komt heel, heel dicht in de buurt van wat ik niet wil dat er gebeurt. Ik wil niet dat Trump in een positie komt waarin hij denkt dat hij op het punt staat zich in te kopen in een beleid waarbij het financiële systeem gaat instorten en hij eruit zal worden gezien om meer geld in Oekraïne te pompen.

Dat is hoe hij erover denkt voordat hij geraffineerd genoeg is om de details te kennen.

Dus alles wat u kunt doen om de PrivatBank te sluiten, zodat de IMP-lening er komt, is van cruciaal belang voor uw economische en fysieke veiligheid.

Nu weten we waarom Biden verontwaardigd was en Poroshenko's "fysieke en economische veiligheid" bedreigde als hij Trump zou toestaan de "details" te achterhalen van wat de DNC eigenlijk aan het doen waren in Oekraïne. Als Trump zag dat er Amerikaans geld naar Oekraïne ging, zou Trump dat onderzoeken en het hele DNC Deep State netwerk in Oekraïne vinden, waarvan de belangrijkste de biolabs waren.

DIT IS WAAROM ZE NIET MOCHT VERLIEZEN! Ze wisten dat als Trump in functie zou komen, en hij zou ontdekken wat ze deden, ze allemaal aan stropdassen zouden gaan hangen. Het ging altijd om Oekraïne. Dat is waar het de hele tijd om ging. Het verdoezelen van Oekraïne.

Dit is het rokende pistool. Dit geeft de Russische beschuldigingen dat de DNC in Oekraïne snode dingen doet, meer waarde. Dit bevestigt dat Biden ergens schuldig aan is, en dat hij doodsbang was dat Trump er achter zou komen.

Voor alle duidelijkheid, als je iets doet waarvan je niet wilt dat de nieuwe regering het weet, is dat alleen omdat je iets kwaadaardigs doet. Dit is niet hoe een eerlijke of goede leider zich gedraagt. Dit is crimineel.

Dit is ook de reden waarom de Dems in het Huis Trump impeached over een telefoontje naar Zelensky, omdat Trump te dichtbij kwam om erachter te komen.

Alles wat de DNC/Globalisten hebben gedaan sinds Trump van die roltrap afkwam, ging uiteindelijk om het toedekken van Oekraïne.

-Clandestine


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.197
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan