BioClandestine

Velen beseffen het nog niet, maar WO3 is al in volle gang.

Russische en Chinese MIL hebben al samengewerkt via het delen van inlichtingen over het Amerikaanse biologische netwerk.

Nu lijkt het erop dat ze hun krachten coördineren, mocht het escaleren als China Taiwan binnenvalt.

Telegram (https://t.me/KanekoaTheGreat/6945)
KanekoaTheGreat
China's defense minister Li Shangfu visits Putin in Moscow to discuss cooperation between the Russian and Chinese military.

Dorothé
 
Corrupte Amerikaanse inlichtingendiensten omzeilen de grondwet om het Amerikaanse volk te controleren, te censureren en te hersenspoelen.

De overheid heeft de controle over particuliere ondernemingen. Ook bekend als fascisme.

Je kunt maar beter gaan geloven in Orwelliaanse dystopieën. Je bent in een.

Telegram (https://t.me/disclosetv/11085)
Disclose.tv
NEW - Elon Musk: "Various government agencies effectively had full access to everything that was going on Twitter," including to the users' direct messages.

@disclosetv

Dorothé
 
We zitten in grote problemen mensen. De Covid-commissie heeft al besloten dat China verantwoordelijk is voor de productie van SARS-CoV-2 voordat het onderzoek is begonnen.

MTG en anderen beweren dat China zich probeert te "bemoeien", terwijl China gewoon kwaad is dat de VS hebben besloten dat China schuldig is, terwijl de VS de hele tijd Rusland en China hebben tegengewerkt bij de VN.

THREAD!


Twitter ()
Clandestine
1) China are not trying to “interfere” in the investigation into the origins of C19… China oppose that the committee already decided that China are “complicit”.

Dorothé
 
2019: C19 was een natuurlijke gebeurtenis
2020: C19 was een natuurlijke gebeurtenis
2021: C19 was een natuurlijke gebeurtenis
2022: C19 was natuurlijke gebeurtenis
2023: Oké, C19 was door mensen gemaakt, maar het was China!

Als China het creëerde, waarom deden de VS dan zoveel moeite om de menselijke oorsprong te verdoezelen?

Dorothé
 
Welk bewijs hebben we dat China een rol speelde bij het ontstaan van SARS-CoV-2?

Omdat er een uitbraak was in Wuhan?

Waarom gaat men er nu van uit dat dit een onopzettelijk lek door China was, in tegenstelling tot een biologische aanval op Chinese bodem?

BELANGRIJKE DRAAD!


Twitter ()
Clandestine
1) What evidence do we have that China played a role in the creation of SARS-CoV-2?

Because an outbreak occurred in Wuhan?

Why is the assumption now that this was an unintentional leak by China, as opposed to a biological attack on Chinese soil?

Dorothé
 
Welk bewijs hebben we dat China een rol speelde bij het ontstaan van SARS-CoV-2?

Omdat er een uitbraak was in Wuhan?

Waarom gaat men er nu van uit dat dit een onopzettelijk lek door China was, in tegenstelling tot een biologische aanval op Chinese bodem?

BELANGRIJKE DRAAD!


Twitter ()
Clandestine
1) What evidence do we have that China played a role in the creation of SARS-CoV-2?

Because an outbreak occurred in Wuhan?

Why is the assumption now that this was an unintentional leak by China, as opposed to a biological attack on Chinese soil?

Dorothé

In de threadreader:
 
Ondertussen zetten de Oekraïense MIL een groot deel van hun troepen in om Bakhmut te behouden, dat de Russische MIL langzaam en methodisch innemen.

Als Oekraïne Bakhmut verliest, zullen ze gedwongen worden zich terug te trekken en een groot deel van hun grondgebied op te geven.

Belangrijke draad over de strijd om Bahkmut! Oekraïne MIL staat op het punt een verwoestend verlies te lijden!



Dorothé
 
HOLY SHIT... zojuist gedeeld door Generaal Flynn.

Ja, het verhaal is afschuwelijk, maar de locatie sprong er meteen uit voor mij.

Horseheads, NY ligt aan de rand van de Finger Lakes. Berucht voor vermiste mensen en kinderen.

Wie kennen we nog meer die van de Finger Lakes houden?

Dorothé
 
1681791999759.png
1681792012677.png
1681792025040.png
Hunter houdt genoeg van de Finger Lakes om ze op zijn rug te laten tatoeëren.

Heeft iemand zich afgevraagd waarom Hunter Biden een beruchte kindermisbruikplaats op zijn rug heeft getatoeëerd?

Dorothé
 
1681841385123.png
Even ter herinnering: deze man zit in de raad van bestuur van Rosemont "Seneca", die eigenaar is van het biolabbedrijf Metabiota en dit bedrijf financiert, dat onderzoek deed naar de werking van coronavirussen bij vleermuizen in Oekraïne, als onderdeel van een negenjarig onderzoek, vóór C19.

De Bidens zijn betrokken bij gain of function onderzoek.

Draad met saus in de link.



Dorothé
 
1681841454842.png
7+ miljoen mensen werden gedood door een door mensen gemaakt biowapen, we staan 24/7 onder intense psychologische propaganda, we zitten midden in WO3...

En Trump verkoopt weer superheld NFT's.

Vergeef me als ik iets mis, maar hoe helpt dit om de Orwelliaanse Dystopie te beëindigen?

Dorothé
 
Bekijk bijlage 25328
7+ miljoen mensen werden gedood door een door mensen gemaakt biowapen, we staan 24/7 onder intense psychologische propaganda, we zitten midden in WO3...

En Trump verkoopt weer superheld NFT's.

Vergeef me als ik iets mis, maar hoe helpt dit om de Orwelliaanse Dystopie te beëindigen?

Dorothé
Is bioclandestine negatief of bewust negatief waarbij Trump dus uiteindelijk iets doet omdat het ons ontwaakt?

Dorothé
 
Twitter abonnementen zijn live!

Nu hebben jullie allemaal de mogelijkheid om te doneren als dank voor mijn werk. Echter, AL mijn verslaggeving zal ALTIJD gratis zijn.

Mijn missie is om de wereld te redden. Ik zal NOOIT geld vragen voor informatie of nieuws achter een betaalmuur houden.

Waarheid heeft geen prijskaartje.


Twitter ()
Clandestine
1) Subscriptions are live!

Now you all have the option to donate as a thank you for my work. However, ALL of my reporting will ALWAYS be free.

My mission is to save the world. I will NEVER charge for information or keep news behind a paywall.

Truth doesn’t have a price tag.
1681887651520.png
Dorothé
 
Bekijk bijlage 25327
Even ter herinnering: deze man zit in de raad van bestuur van Rosemont "Seneca", die eigenaar is van het biolabbedrijf Metabiota en dit bedrijf financiert, dat onderzoek deed naar de werking van coronavirussen bij vleermuizen in Oekraïne, als onderdeel van een negenjarig onderzoek, vóór C19.

De Bidens zijn betrokken bij gain of function onderzoek.

Draad met saus in de link.



Dorothé



Mike
 
Hey volgelingen,

Ter verduidelijking, ik stel vaak vragen waarop ik het antwoord al weet, in de hoop dat je het antwoord zelf vindt, zonder dat ik het direct hoef te zeggen.

Ik vertel niemand wat hij moet denken, ik geef een blauwdruk.

Leer een man vissen.

Er worden elke dag nieuwelingen wakker. Iedereen zit in zijn eigen fase van zijn reis.

Sommigen zijn al langer wakker dan ik, en anderen zijn vorige week pas wakker geworden.

Het is niet omdat jij iets weet, dat iedereen het weet.

Laat mensen leren.

Mijn doelgroep zijn de nieuwelingen.

Mensen die al wakker zijn en de situatie volgen, hebben mij niet nodig.

Ik ben hier om mensen wakker te schudden voor de sinistere realiteit waarin we leven, in de hoop dat bewustzijn de wereld zal redden.

Laat me koken.

Dorothé
 
Hoe meer ik RFK Jr. aan populariteit zie winnen bij links, midden en rechts, blijf ik denken aan deze clip van Bret Weinstein op de Joe Rogan Experience, in juni 2020. Aflevering 1494.

Dr. Weinstein praat over zijn plan om de republiek te redden.

Draad over het scenario van een Trump/RFK Jr. 2024 ticket!



Dorothé
 
CDC directeur beweert nu, dat zelfs als degenen die de "vaccins" kregen toch covid kregen, dat ze het niet aan andere mensen zouden doorgeven.

Dat is... niet hoe virusoverdracht of vaccins werken... helemaal niet...

Als je een virus overdraagt, ben je nu een drager en kun je het op anderen overdragen.

Echte vaccins werken, omdat ze overdracht helemaal voorkomen door antilichamen aan te maken voordat het echte virus opduikt, waardoor iemand geen drager kan worden.

De vaccinaties zijn geen wondermiddel waardoor je de ziekte kunt dragen en niet overdragen...

Walensky moet het verhaal in stand houden dat de covid injecties "noodzakelijk" zijn.

Dus verzon ze een onbewijsbaar idee, dat de gevaccineerden nog steeds covid kunnen krijgen, maar het NIET kunnen overbrengen.

Op deze manier kunnen ze nog steeds de ongevaccineerden de schuld geven van ALLE overdracht.

Ondanks NUL gegevens.

Dorothé
 
Tucker's openingsmonoloog vanavond!

Tucker komt terug op de Biolabs in Oekraïne en de ontkenning/censuur van het verhaal door de MSM.

Tucker gaat verder met de donkere geheimen van Oekraïne via de nieuwe berichten over "gevoelige Amerikaanse nucleaire technologie" in de Zaporizhzhya NPP.

🔥MUST WATCH!🔥

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.706
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan