BioClandestine

South Park's satirische voorstelling van de pers in het Witte Huis in 2006, komt gevaarlijk dicht bij de realiteit in 2023.

Het establishment, en hun schoothondje media, hebben altijd de grondwet gehaat en zien onze rechten als obstakels voor de uitvoering van hun agenda.

Dorothé
 
Terwijl de regering Biden Amerika van een klif drijft, omzeilt de rest van de wereld de VS-sancties en handelt nog steeds met Rusland.

Het plan van de VS om Rusland economisch te beperken, is mislukt.

De rest van de wereld gelooft het niet. Ze kiezen de kant van Rusland en China.

Watcher Guru (https://watcher.guru/news/saudi-ara...ls-and-laundering-it-onto-the-european-market)
Saudi Arabia is Buying Russian Oil at Record Levels and Laundering it Onto the European Market
Saudi Arabia is buying Russian Oil at record levels and subsequently laundering it onto the European market, avoiding US sanctions

Dorothé
 
Holy shit... Ik zie dit nu pas van RFK.

Hij gaat in detail in op hoe Fauci de VS biowapen productie off-shored naar Oekraïne en Wuhan in 2014.

RFK heeft zich uitgesproken over Wuhan, maar dit is de eerste keer dat ik hem de productie van biowapens in Oekraïne heb horen noemen.

Dorothé
 
Trump bevestigt opnieuw wat ik heb gepredikt.

Rusland en China zijn niet onze vijanden. Ze verdedigen zich tegen de Deep State psychopaten die onze regering hebben geïnfiltreerd en gecorrumpeerd.

De vijand komt van binnenuit.

De vraag is, wie stopt het?

En hoe?

Dorothé
 
Dat is wat de MSM propagandisten niet begrijpen. Dit ging nooit over winst.

Het ging om het terugwinnen van het monopolie op de "waarheid" van links, die het publiek hersenspoelde en vergaste met leugens, en veranderde wat als realiteit wordt geaccepteerd.

Dit gaat over het redden van de mensheid.

Onbetaalbaar.

Dorothé
 
Draadje over Rubio's uitspraken over Macron's bezoek aan China, en zijn wensen om biologische activiteit in Oekraïne in de doofpot te stoppen.

Rubio, en collega Deep State gelieerde politici, hebben allemaal hetzelfde.

Ze steunen de oorlog in Oekraïne. Waarom? Omdat ze iets te verbergen hebben.


Twitter ()
Clandestine
1) Intriguing statement from @marcorubio on Macron’s visit to China.

Dorothé
 
1681409587317.png
Het meest vermoeiende aan het redden van de wereld van Orwelliaanse bioterroristen, is gevangen zitten in WO 3 met gehersenspoelde idioten.

Onze tegenstanders denken dat natuurlijke immuniteit desinformatie is en kinderen verminken vooruitgang.

Het is vermoeiend om zelfs maar met hun imbeciliteit bezig te zijn.

Dorothé
 
Naar mijn professionele mening is er 0% kans dat een 21 jarige Air National Guards man geheime oorlogsplannen in handen krijgt over een oorlog waar we niet in horen te zitten.

Tenminste niet in zijn eentje.

Maak je geen zorgen soldaat. Je wordt bestempeld als een held voordat alles gezegd en gedaan is.

Dorothé
 
Deze iconische scène uit Matilda is een uitstekende weergave van het fenomeen dat we links zien vernietigen.

Links wordt overladen met links beleid en ideologieën. Iets waarvan ze dachten dat ze het in kleine hoeveelheden goed vonden, blijkt in grote hoeveelheden slecht te zijn.

Voor degenen zoals ik, die moe worden van de eindeloze aanval van linkse waanzin, moeten we ons soms realiseren dat die taart niet per se voor ons is.

THREAD!



Dorothé
 
Als je je er beter door voelt, we zitten al jaren in WO3.

De Koude Oorlog is nooit geëindigd. De informatie oorlog en spionage is nooit gestopt. De wapenwedloop groeide en versnelde.

Ik zou zeggen dat WO 3 "heet" werd toen de diepe staat SARS-CoV-2 vrijgaf.

7 miljoen burgers zijn al dood.

Dorothé
 
Shoutout aan iedereen die achter me stond en de waarheid over de oorlog in Oekraïne rapporteerde, ondanks dat het niet populair was. In feite werd het zeer afgekeurd. Sommigen noemden het zelfs verraad.

Daar was veel lef voor nodig.

De geschiedenis zal helder schijnen over de moedigen.

Dorothé
 
Nu de wereld scherp is op de waarheid over Oekraïne, laten we teruggaan naar 3/9/22.

Bijna alles wat John Kirby de afgelopen 14 maanden zei, bleek het omgekeerde waar te zijn.

Pas de transitieve eigenschap toe.

Als Kirby zei "we maken GEEN biowapens in Oekraïne", betekent dat dat ze dat wel doen.

Dorothé
 
1681509960293.png
John Kirby is de Jim Cramer van de geopolitiek.

Als hij iets zegt, neem dan het tegenovergestelde aan 😂

Dorothé
 
1681510011610.png
Ja, het Amerikaanse volk moet het begrijpen.

Maar de Biden administratie is vastbesloten te voorkomen dat het publiek leert over hun Oekraïense proxy, de CIA/State Dept kleurenrevolutie in 2014, biowapen productie, Nordstream 2 sabotage, oorlogspropaganda, etc.

Informatie oorlog.

Dorothé
 
1681510076960.png
Dit is een bullshit bedrijfsverklaring van @AnheuserBusch

Dit was een langdradige manier om niets te zeggen, mensen te smeken hun bier weer te kopen, zonder enige verandering aan te brengen in hun filosofie of hun cultuur.

Dit probleem kan in 30 minuten worden opgelost met competent leiderschap.

Dorothé
 
1681510144228.png
Als Anheuser-Busch hun bedrijf serieus zou willen redden, zou hun verklaring er ongeveer zo uitzien.

Dorothé
 
FBI/CIA/DHS hebben de grondwet omzeild om correcte informatie online te censureren.

NIH omzeilde het toezicht van het Congres om door te gaan met het verkrijgen van functies in Oekraïne/Wuhan.

Biden administratie omzeilde goedkeuring van het Congres voor oorlog met fucking RUSSIA.

Wetten gelden niet voor het regime.

Dorothé
 
Draad over hoe de vijand nauwkeurige berichtgeving zal associëren met onfrisse modewoorden, waardoor schadelijke informatie effectief wordt gecensureerd door associatie.

Mainstream conservatieven werden gedwongen mijn verhaal te negeren door associatie.

THREAD!



Dorothé
 
1681639776525.png
Het is grappig omdat het waar is.

Maar het is ook niet grappig, want meer dan 7 miljoen mensen zijn dood, en iedereen doet net alsof de meest sinistere misdaad in de menselijke geschiedenis zich niet net voor ons ontvouwd heeft.

En een van de verantwoordelijken voor deze misdaad zit in het Witte Huis.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.611
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan