BioClandestine


1710716678312.png
Poetin houdt verkiezingen tijdens de oorlog en wint 88% van de stemmen. Het Westen noemt dit ‘dictatuur’.

Zelenski annuleert de verkiezingen en geeft de schuld aan de oorlog… het Westen noemt het ‘democratie’.

Grappig hoe dat werkt.

Dorothé
 

1710773262944.png
Amerikanen hebben tientallen jaren propaganda uit de Koude Oorlog in hun hoofd gegrift. De meesten gaan er automatisch van uit dat alles wat Rusland doet verkeerd is.

Maar uw hele perceptie van Rusland is gebaseerd op het beeld dat de USG en MSM voor u hebben geschetst.

Jouw perceptie is gebaseerd op een berg leugens.

Dezelfde mensen die hebben gelogen over de Russische collusie, Covid, de werkzaamheid van vaccins, Oekraïne, 6 januari, 11 september, massavernietigingswapens, mensenhandel, pedofilie, het eiland Epstein en ALLES daartussenin…

Het Amerikaanse imperium heeft meer desinformatie geproduceerd dan enig imperium in de geschiedenis, en jij wilt ze over Rusland geloven?

De waarheid is vreemder dan fictie.

Dorothé
 

Ik ging gisteravond naar een comedyshow in DC. Zoals verwacht wemelde het overal van de libs.

Voorafgaand aan de show was de homo die achter me zat luidkeels aan het opscheppen over hoe zijn vriend bij Politico werkt, en hij krijgt al vroeg alle “scoops” omdat “het hogere management ALLES lekt”.

De groep vrienden hield hun parels vast over de ‘bloedbad’-opmerkingen van Trump en praatte over hoe ze allemaal luisteren naar het ‘Politico Playbook’, een Politico-podcast vol krankzinnige linkse propaganda. Alleen hun flagrante krantenkoppen in monotone podcastvorm. Het is flagrante hersenspoeling.

Vanuit mijn perspectief was deze interactie een briljante microkosmos van de huidige staat van de linkse partijen. Ze zitten vast in deze stadsbubbel die totaal verstoken is van de realiteit. Hun gesprekken zijn letterlijk alleen maar het uitbraken van MSM-praatpunten met elkaar.

In eerste instantie zat ik zachtjes te grinniken, lachend om hoe waanzinnig dom deze mensen zijn, maar terwijl ik bleef luisteren, begon ik gestoord te raken. Ik begon medelijden met ze te krijgen. Deze mensen zijn slachtoffers. Slachtoffers van een machine die hun geest onherstelbaar heeft vervormd.

Dit is geen menselijkheid. Deze mensen hebben geen individuele gedachten of ideeën. Het zijn hersenloze vleeszakken, bestuurd door een kracht van buitenaf.

Dit zijn de hoofden van de mensen die we proberen te redden… en helaas zullen velen het niet redden. Sommigen zullen voor altijd in de Matrix blijven.

Dorothé
 

HEEL interessant 👀

Obama komt bijeen voor een privégesprek met de Britse premier Rishi Sunak in Londen.

De Deep State verkeert in paniek. Poetin heeft zojuist zijn verkiezing gewonnen, en de verwachting is dat Trump ook zal winnen.

Ze moeten handelen. Obama maakt plannen.

Volgende hoax binnen…

Dorothé
 

Intrigerende reactie van generaal Flynn op The Benny Show 👀

Flynn zegt dat hij een rol in de regering-Trump zou aanvaarden onder één voorwaarde:

“Dat ik de dingen kan doen waarvan ik weet dat ze gedaan moeten worden, en ik geloof dat president Trump dat zou toestaan.”

Als Trump wint, is Flynn niet meer aan de lijn. Hij heeft het over massale overheidshervormingen en het achtervolgen van door de Deep State gecompromitteerde entiteiten. DIT is waar Trump-aanhangers op hebben gewacht.

Als er één man op aarde is die de Deep State NIET aan het roer wil hebben bij het zuiveren van de Amerikaanse regering… dan is het generaal Flynn. Daarom is hij de beste man voor de klus.

Dorothé
 

1710822773810.png
Als je een blauwe kiezer vraagt waarom hij of zij op Biden stemt, zullen ze zeggen:

-Abortus
-2SLGBTQIA+ rechten

Hun hele politieke ideologie draait om het vermoorden van baby's en het verminken van hun geslachtsdelen als ze de abortussen overleven.

Klinkt nogal demonisch... zeg maar.

Dorothé
 

1710822836641.png
Nu we de reactie van de MSM op de overwinning van Poetin hebben gezien, ben ik er nog zekerder van dat de CIA/MI6 Navalny heeft vermoord.

Nu Navalny dood was, konden ze beweren dat Poetin de verkiezingen had “gemanipuleerd”, ondanks het feit dat Navalny een westerse aanwinst was, met een peiling onder de 2%...

Cui Bono?

Nu heeft het Westen zijn schapen ervan overtuigd dat Navalny een legitieme bedreiging vormde om Poetin te verslaan, en dat Poetin een dictator is. Navalny was als dode man VEEL waardevoller voor het Westen dan toen hij nog leefde.

Ze gebruikten zijn dood om een psyop-campagne te lanceren om zowel steun voor Oekraïne te verwerven als Poetin te belasteren. Nog een hoax, gepleegd door dezelfde mensen.

Dorothé
 

1710869184555.png
Dus de New York Times geeft toe dat de Deep State echt bestaat… maar dat het eigenlijk een goede zaak is!

Misschien wil iemand de Oekraïense vlagzwaaiers en blauwharige walvissen in mijn opmerkingen informeren, omdat ze mij al JAREN verzekeren dat de Deep State “niet echt” is.

Dorothé
 

1710874371062.png
2016: “Er is geen crisis aan de grens!”

2024: “Oké, misschien is er een crisis aan de grens… MAAR HET IS DE FOUT VAN TRUMP!”

2016: “De Deep State is een extreemrechtse QAnon-complottheorie!”

2024: “Oké, misschien bestaat de Deep State wel echt… MAAR HET IS ECHT EEN GOEDE DING!”

2016: “Epstein-eiland bestaat niet en mensenhandel/pedofilie is een complottheorie!”

2024: “Oké, misschien zijn het Epstein-eiland en de mensenhandel/pedofilie echt… MAAR HET IS DE FOUT VAN TRUMP!”

2016: “De media zijn geen nepnieuws! Dat is een extreemrechtse complottheorie!”

2024: “Oké, misschien hebben we over bepaalde dingen gelogen… MAAR WE HEBBEN HET gedaan om TRUMP TE STOPPEN!”

Ik zou dit voor altijd kunnen doen.

Dorothé
 

In de afgelopen 48 uur hebben zowel Ron Paul als generaal Flynn gewaarschuwd voor een komende “Black Swan-gebeurtenis”.

Deze twee mannen zijn de afgelopen tien jaar behoorlijk accuraat geweest. Het is misschien gepast voor ons om te luisteren.

De vijand zal zich niet omdraaien en Trump laten winnen. Ze hebben iets gepland.

Dorothé
 

Heilige shit...

Vertegenwoordiger Byron Donalds schetst het geldspoor van de door de CCP gecontroleerde entiteit die uiteindelijk zijn weg naar Joe Biden zelf vond.

Het geld ging van de CCP naar de bankrekening van Hunter Biden en naar de bankrekening van James Biden, uiteindelijk opgenomen door Sara Biden en vervolgens aan Joe Biden gegeven.

Dit is hoe corrupte Amerikaanse bureaucraten/oligarchen geld witwassen in ruil voor beleidsbeslissingen en staatsgeheimen.

We hebben een papieren spoor waaruit blijkt dat de zittende POTUS geld ontvangt uit China… De Verenigde Staten zijn in gevaar.

Dorothé
 

Ik weet dat het gebruikelijk is dat iedereen zegt dat beide partijen slecht zijn, RINO’s, Uniparty, twee kanten van dezelfde medaille, enz.

Maar objectief gezien is de GOP AANZIENLIJK beter dan de DNC. Kijk naar een openbare hoorzitting en de kloof in gezond verstand en intelligentie wordt pijnlijk duidelijk.

De Democraten zijn voortdurend bezig met smerig theater, waar zelfs zij niet meer in geloven. Ze weigeren duidelijk en onweerlegbaar bewijs te erkennen. Het is elke keer weer een circus.

Er valt niet mee te redeneren. Ze braken alleen maar modewoorden uit en schreeuwden als bewezen werd dat ze ongelijk hadden. Ze hebben de reden voor waanzin opgegeven.

Ik zeg niet dat de Republikeinse Partij het antwoord is op al uw problemen, en ik veracht velen die zichzelf Republikeinen noemen, maar we moeten openlijk erkennen dat de Democraten volledig losgeslagen zijn, en dat al meer dan tien jaar.

Dorothé
 

Laat mij dit overduidelijk maken:

Het feit dat iets al eerder is besproken, betekent niet dat we er nooit meer over moeten praten.

Mijn missie is om de normen wakker te schudden. Ik probeer miljoenen zombies letterlijk te onthersenspoelen. Dit vereist uitgebreide herhaling. Ze moeten met hun eigen ogen en oren herhaalde storingen in de matrix zien om wakker te worden.

Ze kunnen niet verteld worden, ze moeten getoond worden. Niet één of twee keer. Het duurt gemiddeld meer dan 30 keer voordat een mens iets volledig onthoudt. Er is serieuze herhaling voor nodig om iets in onze geest te laten wortelen.

Er worden ook elke dag nieuwe mensen wakker. Vandaag zou de dag kunnen zijn dat iemand die nieuw is, besluit een X-account te starten en voor zichzelf te gaan graven. Vandaag zou de dag kunnen zijn waarop een blauwe kiezer besloot dat het genoeg was, en dat het tijd is om op zoek te gaan naar alternatieve informatiebronnen.

Dit zijn de mensen waarop ik mij richt. Als u al wakker bent, is uw vakje aangevinkt. Ik ben op zoek naar de marges.

Nu jullie allemaal mijn missie kennen, sluit je alsjeblieft bij me aan, of ga verdomme uit de weg.

Met respect,

Dorothé
 

NBC heeft zojuist een artikel gepubliceerd waarin wordt beweerd dat Trump senator Marco Rubio in de gaten houdt als potentiële vice-president.

Ten eerste lijkt dit op de twintigste persoon die volgens de media de koploper van Trump is voor de vicepresident. Deze mensen hebben absoluut geen idee.

Ten tweede is Rubio een rat.

Mensen vergeten het, maar Rubio is degene die Victoria Nuland de beruchte vraag stelde over de biolabs in Oekraïne die nogal wat opschudding veroorzaakte. Hij probeerde haar niet te grillen. Hij probeerde haar een softbal te geven om de Russen de schuld te geven van elke biologische activiteit die uit dat deel van de wereld komt.

Twee dagen later, op 3 oktober 2022, probeerde hij de puinhoop op te ruimen die hij had gemaakt tijdens een andere hoorzitting met DNI Avril Haines en CIA-directeur William Burns. Hij vroeg hen om opheldering over de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne, waarbij hij stelde dat de media en de ‘factcheckers’ hebben gelogen over het bestaan van deze laboratoria, en hij is bezorgd over het feit dat mensen in de ‘informatieruimte’ ‘aanhouden’ dit onderwerp. Ik bedoel mezelf en anderen die hun stem lieten horen over de laboratoria en de doofpotoperaties in de media.

Rubio probeert vanaf het begin dekking te zoeken voor de biolabs in Oekraïne. Ik weet niet zeker wat zijn rol in dit alles is, maar hij die het hardst schreeuwt...

Dorothé
 

1711040468588.png
In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, ben ik een centristische libertariër.

Ik ben anti-interventionistisch, pro-recreatief drugsgebruik, religieus agnostisch, anti-establishment. Twintig jaar geleden zou ik een liberale hippie worden genoemd.

Links is zo ver naar links gegaan dat ik nu als een extreemrechtse extremist wordt beschouwd.

Dorothé
 

De Democraten deden er alles aan om te voorkomen dat Trump de muur zou bouwen.

Ze bevochten hem met hand en tand voor meer dan 5 miljard dollar voor de muur, maar hebben er geen probleem mee om meer dan 200 miljard dollar naar Oekraïne te sturen...

Het is geen ongeluk. Het is opzettelijk.

Dorothé
 

Flashback naar 30 januari 2024.

Vertegenwoordiger Robert Garcia gaf ons dit absolute juweeltje. Hij en de rest van de Democraten kregen ruzie over de wens van Trump/MAGA om de grens te beveiligen.

Elektrische hekken en krokodillengrachten zouden er op dit moment best goed uitzien...

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.442
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan