BioClandestine


Trump zei het in North Carolina, en nu zegt hij het in Virginia.

“Te groot om te manipuleren”

Totdat we dezelfde dag nog papieren stembiljetten krijgen, is het plan om het bedrog eenvoudigweg te overstemmen.

Trump zegt ook dat ze zullen toekijken, en dat als hij wint, ze op een ongekende manier zullen vervolgen.

Als Trump-aanhanger zou ik graag wat meer zekerheid willen dat wat de vorige keer is gebeurd niet opnieuw zal gebeuren, maar ik heb geen oplossingen of betere ideeën om verkiezingsfraude te bestrijden. Of ze stoppen ermee, of ze doen het niet.

Het enige wat we als burgers kunnen doen, is onszelf onderwijzen, zoveel mogelijk mensen wakker schudden, op overweldigende wijze op Trump stemmen en beter presteren dan alle verkiezingsprogramma’s.

Dorothé
 

1709576786878.png
De Democraten waren er niet in geslaagd Trump uit de stemming te halen met hun bewapende rechtsvoering.

Ze faalden niet alleen, ze overspeelden hun hand en rechtvaardigden hun toekomstige afrekening. Nu Trump zijn ambt weer opeist, is het precedent geschapen dat het oké is om het rechtssysteem te bewapenen tegen politieke tegenstanders.

Nu beschikt Trump over de optica, de publieke steun, de politieke munitie en het precedent die nodig zijn om spraakmakende acteurs te vervolgen. De situatie is klaar voor hem om “het moeras droog te leggen”.

Het publiek is ook AANZIENLIJK wakkerder dan tijdens zijn eerste termijn. We zijn tijdens de ambtsperiode van Biden getroffen door een onophoudelijk spervuur van rode pillen, en met de opkomst van onafhankelijke journalistiek op X hebben we het platform en de reikwijdte om de waarheid te verspreiden en de corrupte MSM te omzeilen.

De weg naar gerechtigheid bestaat. Zal het gebeuren? Natuurlijk zullen we moeten afwachten, maar er staan hier enkele sterren op één lijn.

Dorothé
 

1709580690085.png
Nu het verwijderen van Trump uit de stemming van tafel is, zal de Deep State andere opties moeten onderzoeken…

Ze moeten vals spelen bij de verkiezingen, de verkiezingen annuleren of Trump elimineren.

Laat ze nog een ziekteverwekker vrij? Beginnen zij WO3?

Een in het nauw gedreven dier is gevaarlijk.

Dorothé
 

1709614798882.png
Het is niet overdreven om te zeggen dat het Biden-regime het Duitsland van de jaren dertig volledig heeft verlaten.

- Bewapend rechtssysteem
- Verkiezingsinmenging/fraude
-Staatsgecontroleerde media/technologie
-Massapropaganda en desinformatie
-Een wereldoorlog voeren
-Het ontwikkelen van biowapens
- Genocide
-Mensenhandel

We bevinden ons in het moment, dus het is moeilijk om de omvang van de situatie volledig te onderkennen, maar vergis je niet; we bevinden ons midden in een van de meest sinistere en tirannieke rijken in de menselijke geschiedenis.

Dorothé
 

1709614857773.png
Blijft Haley in de race na Super Tuesday, nu de Colorado-zaak is vernietigd?

Trump staat op het punt elke staat te overrompelen, en kan tegen het einde van morgen wiskundig dicht bij de uitschakeling van Haley komen, met 865 afgevaardigden die voor het oprapen liggen.

Haley’s enige kans was dat Trump uit de stemming zou worden verwijderd. Misschien blijft ze vasthouden aan de hoop dat de Democraten in het Congres zoiets kunnen doen als Raskin heeft beloofd en wetgeving kunnen aannemen om te voorkomen dat Trump zich kandidaat stelt, maar het is zeer twijfelachtig of ze zo’n wetsvoorstel door het Huis van Afgevaardigden kunnen krijgen.

Ik zeg niet dat Haley morgen zal afhaken, maar haar wegen naar het Witte Huis zijn verdwenen. Ze zou eerder dan later kunnen vertrekken.

Dorothé
 

Nuland treedt af!

Nuland is de definitie van Deep State-bureaucraat. Zij is de architect van de kleurenrevolutie in Oekraïne en coördineerde met de CIA om de soevereine natie in 2014 omver te werpen.

De grote mond van Nuland is echter de enige reden waarom jullie allemaal weten wie ik ben.

Flashback naar 8 maart 2022. Nuland geeft tijdens een openbare hoorzitting toe dat de VS inderdaad biolabs hebben in Oekraïne, en dat ze “behoorlijk bezorgd zijn dat Russische troepen controle proberen te krijgen over” deze biolabs, en dat ze “samenwerkten met de Oekraïners moeten ervoor zorgen dat het onderzoeksmateriaal niet in handen van Russische troepen valt”.

Dit is de dag dat mijn leven voor altijd veranderde. Vóór dit moment was ik gewoon de gekke kerel die van elk platform op internet werd verbannen, omdat ik NAUWKEURIG rapporteerde dat Poetin zich richtte op door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne. Nadat Nuland de boel had gemorst, had elke conservatieve nieuwszender en tv-show het over de biolabs in Oekraïne, tot aan de meest bekeken show in Amerika, Tucker Carlson, op Fox News destijds.

Sinds die dag heb ik mijn leven verlaten en ben ik vastbesloten de waarheid over de productie van biowapens in Oekraïne en de VS aan het licht te brengen. Ik zou zeggen dat het tot nu toe redelijk goed is gelukt.

Concluderend: Nuland is een van de slijmerigste Deep State-ratten op aarde, medeplichtig aan misdaden tegen de menselijkheid. Ze neemt ontslag omdat ze weet dat haar complot om Rusland omver te werpen uiteindelijk is mislukt, en de nieuwe regering zal haar en iedereen ter verantwoording roepen. Ze rent weg voordat Justitie aanklopt.

Dorothé
 

1709709974772.png

Libs… Neocons… Nooit-Trumpers…

Jouw tijd is gekomen. De toekomst is MAGA.

Vrees het. Ren ervan weg. Het lot komt toch.

Dorothé
 

EINDELIJK!

Nikki Haley is gestopt.

Nu hoeven we niet langer te zien hoe de Haley-campagne de hele dag de meest smerige dingen post die je maar kunt bedenken.

Alle ogen zijn gericht op de generaal.

Dorothé
 

Nu we Nimrata officieel hebben begraven, is het tijd voor MAGA om zich te concentreren op het volgende obstakel… RFK Jr.

De meerderheid van MAGA heeft RFK Jr. afgeschreven als irrelevant, maar hij scoort ergens tussen de 9 en 14%, met Trump en Biden nek aan nek.

De nieuwe slogan van Trump is ‘Too Big To Rig’. Als we van plan zijn de diefstal te overstemmen, hebben we alle hulp nodig die we kunnen krijgen. Er is geen ruimte voor fouten. Met 9-14% van de stemmen zou dat GEMAKKELIJK een zwaar omstreden swingstaat kunnen omgooien, en ons de verkiezingen kunnen kosten, wat in wezen de Derde Wereldoorlog betekent.

RFK Jr. haalt ook 1% meer uit de kiezers van Trump dan naar de kiezers van Biden. Dat is 1% die we ons niet kunnen veroorloven om mis te lopen, nu het lot van de mensheid op het spel staat.

Als Kennedy volledig zou afhaken, zou dat Trump een netto boost van ongeveer 1% ten opzichte van Biden opleveren. Als Kennedy zou afhaken en Trump zou steunen, zouden we een nog grotere hobbel kunnen zien. Maar als Trump Kennedy zijn VP-zetel zou aanbieden, zouden we een substantieel deel van die 9-14% kunnen overnemen, en een aanzienlijke kloof creëren tussen het Trump/Kennedy-ticket en het Deep State-ticket.

Zoals de zaken er nu voor staan, is Kennedy’s aanwezigheid in de race schadelijk voor de kansen van Trump, wat betekent dat hij technisch gezien Biden en de Deep State helpt. En als de Democraten Biden verwisselen voor een betere kandidaat, zit Trump ineens in echte problemen.

De enige logische conclusie is dat deze mannen zich aansluiten, zich onder één vlag verenigen en ervoor zorgen dat de Deep State in november NIET wint. We moeten een ticket maken dat TE GROOT is om te RIG!

Er is maar één manier om dat te bewerkstelligen.

Dorothé
 

1709830541200.png
Als de status quo blijft bestaan, zal Trump winnen.

Ik wil opgewonden zijn, maar ik weet dat er een tegenstoot op komst is.

The Swamp gaat Trump niet zomaar laten winnen, maar de klok tikt. We zijn 8 maanden verder.

Alles hangt af van de volgende zet van de vijand. Welke hoax proberen ze vervolgens?

Dorothé
 

1709873602865.png
Rasmussen: 52% van de waarschijnlijke Amerikaanse kiezers gelooft dat het waarschijnlijk is dat Amerikaanse inlichtingendiensten de uitkomst van de presidentsverkiezingen van 2024 willen controleren.

Uit deze peiling blijkt dat de meeste Amerikanen geen vertrouwen hebben in ‘democratie’.

Het laat ook zien dat meer publiek wakker is geworden 👀

Dorothé
 

Merk op dat Biden niets heeft gezegd over de staat van de Verenigde Staten.

Hij heeft alleen maar gesproken over Oekraïne, Europa en de NAVO. Hij vergeleek Poetin met Hitler en eiste geld en wapens voor Oekraïne.

De “Unie” in deze SOTU is Oekraïne.

Dorothé
 

1709873709627.png
Onze natie faalt en Joe Biden schreeuwt over Oekraïne, 6 januari en Covid-vaccins.

Geen enkele melding van de ontberingen waarmee Amerikanen worden geconfronteerd of de humanitaire crisis aan de grens.

Dit is geen SOTU, het is een oorlogsverklaring aan het Amerikaanse volk.

Zo zal het zijn.

Dorothé
 

1709873773481.png
Er is geen scenario waarin Wij het Volk naast deze heersende klasse kunnen bestaan.

Ze drijven ons land van de afgrond, allemaal voor hun eigen voordeel. Ze hebben zichzelf verrijkt ten koste van ons. Ze hebben onze manier van leven vernietigd.

Als je niet boos bent, let je niet op.

Dorothé
 

1710155536149.png
1710155547940.png
Het is verbazingwekkend hoe de publieke perceptie door de jaren heen is veranderd.

In 2015 had Tom Brady een MAGA-hoed in zijn kluisje en de media kregen een aanval.

Nu is Trump een cultureel icoon en zijn atleten en beroemdheden niet langer bang voor het verzonnen mediastigma.

Wij zijn de cultuuroorlog aan het winnen.

Dorothé
 

Speciaal aanklager Hur bevestigde dat Joe Biden als particulier “opzettelijk” documenten achterhield en daarmee de nationale veiligheid in gevaar bracht.

En probeerde het vervolgens te verbergen.

Als jij of ik dit zouden doen, zouden we heel lang in de federale gevangenis zitten.

Regels gelden niet voor de heersende klasse.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.263
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan