BioClandestine


Dit is een van de belangrijkste redenen waarom ze Poetin vrezen.

Poetin waarschuwt de wereld al jaren voor de gevaren als de VS etnische biowapens ontwikkelt.

Hij heeft zich uitgesproken over de door de VS gefinancierde Biolabs in Oekraïne die experimenteren met vleermuiscoronavirussen en het maken van biowapens.

Poetin is ook niet verlegen geweest over wie er achter dit schaamteloze complot zit. Russische MIL noemt Obama, Clinton, Biden en Soros de belangrijkste ideologen die verantwoordelijk zijn voor misdaden tegen de menselijkheid.

Dit is de reden waarom ik Poetin steun en zoveel geef om de biolabs in Oekraïne. Omdat dit onze meest plausibele en directe weg is naar verantwoordelijkheid voor misdaden tegen de menselijkheid.

Dorothé
 

Het establishment perst het Amerikaanse volk af.

Ze willen 60 miljard dollar extra voor Oekraïne, in ruil voor het beveiligen van de grens, iets waarvoor we ze al betalen.

EN Schumer dreigt onze kinderen de dood in te sturen in de Derde Wereldoorlog als we niet gehoorzamen...

Is dit “democratie”?

Dorothé
 

1707244666955.png
Ik weet niet hoe het met jullie allemaal zit, maar ik had plannen om Biden, Obama, Bush, de Clintons en alle medewerkers te vervolgen.

Als Biden’s DOJ een precedent wil scheppen dat de Amerikaanse presidentiële immuniteit geen ding is, wees dan mijn gast 😂

Dit zal van pas komen bij het vervolgen van de verantwoordelijken voor C19.

Dorothé
 

⚠️HET GEBEURT⚠️

Dit interview zal de mondiale perceptie veranderen. De sluier wordt opgelicht. Honderden miljoenen westerse burgers zullen Poetin voor het eerst zien en horen spreken.

Wat ze zien zal hen choqueren.
Poetin is niet het monster waarvan ons werd verteld dat hij het was.


X (formerly Twitter) ()
Tucker Carlson (@TuckerCarlson) on X
Why I'm interviewing Vladimir Putin.

Dorothé
 

Als iemand die al jaren probeert iedereen aan boord van de Poetin/Rusland-trein te krijgen, ben ik nu euforisch.

Omdat ik weet wat er gaat gebeuren met de mensen die het interview bekijken. Want mij is hetzelfde overkomen.

De eerste keer dat ik Poetin hoorde spreken, klonk hij heel redelijk. Hij gelooft in traditionele familiewaarden. Hij gelooft dat de westerse samenleving een falende beerput van perversie en genderwaanzin is. Hij heeft gelijk.

Hij is scherp, intelligent, direct, no-nonsense, en hij is niet bang om het mondialisme, corruptie, wijdverbreide pedofilie, satanisme, de productie van biowapens, enz. aan de orde te stellen. Objectief gezien is hij veel indrukwekkender dan welke politicus dan ook die we in Amerika hebben, namelijk momenteel een compleet circus.

Hij is logisch en kalm. Hij maakt duidelijk dat hij de Verenigde Staten of haar volk niet als zijn vijand beschouwt, maar eerder het corrupte establishment dat de Verenigde Staten heeft overgenomen. Toen raakte het mij. Poetin is een vijand van de Deep State.

Zodra je dit beseft en alle wereldgebeurtenissen vanuit dit perspectief begint te bekijken, begint alles te klikken. Wat als Rusland de waarheid spreekt? Wat als de VS/NAVO de slechteriken zijn?

Tucker staat op het punt een van de grootste rode pillen uit de geschiedenis te laten vallen.

Dorothé
 

1707287271088.png
Weet je wie Poetin NIET leuk vindt?

-Jeffery Epstein
-Marina Abramović
-De Rothschilds
- Klaus Schwab
-Joe Biden
-Hillary Clinton
-Barack Obama
-George Soros
-Justin Trudeau
-Oekraïense nazi's
-Elke gevestigde Amerikaanse politicus
-De MSM

Is de vijand van mijn vijand mijn vriend?

Dorothé
 

Als je Poetin nog nooit hebt horen spreken, dan is jouw perceptie van hem voor 100% gebaseerd op wat MSM je heeft verteld.

Dezelfde MSM die loog over:

-Russische samenzwering
-Covid
-Oekraïne
-Wijdverbreide mensenhandel
-Grenscrisis
-Verkiezingsfraude
-ALLES

De waarheid is enger dan fictie.

Dorothé
 

Interessante uitwisseling 👀

Rodgers en Rogan spreken over de laboratoriumlektheorie en de andere complottheorieën waarvoor mensen ten onrechte werden gecensureerd.

Rodgers benadrukt het ‘playbook’ dat ‘zij’ gebruikten en verwijst naar ‘Disease X’.

Rodgers is helemaal roodgepild.

EEN VAN ONS!

Dorothé
 

Rogan en Rodgers op de linkse agenda om pedofilie te normaliseren 👀

Rogan: “We zijn nog maar één stap verwijderd van het feit dat ‘minderjarigen aangetrokken worden’ iets is waar iedereen cool mee is”.

Rodgers: ‘Ik wed dat Poetin daar in dit interview waarschijnlijk iets over gaat zeggen’

LAAT DE KINDEREN MET ALLES!

Dorothé
 

1707369911538.png
Onderwerpen die Tucker en Poetin hopelijk behandelen:

-Oorsprong van de oorlog in Oekraïne, en hoe Amerikaanse bureaucraten het conflict in 2014 begonnen

-Degeratie van de westerse samenleving, vernietiging van het kerngezin, genderwaanzin en normalisering van pedofilie

-Amerikaanse ontwikkeling van biowapens

En jij?

Dorothé
 

1707369958744.png
Als je je afvraagt waarom Hillary naar MSNBC rende om te huilen over Poetin en Tucker, komt dat omdat de Russische MIL haar er rechtstreeks van beschuldigde een van de belangrijkste ideologen achter het Amerikaanse biologische netwerk in Oekraïne te zijn.

Het leger van Poetin beschuldigde haar van misdaden tegen de menselijkheid.

Ze is bang.

Dorothé
 

Burgers van de aarde,

Vandaag heb je de keuze:

-Bekijk het Poetin-interview en geniet van nieuwe realiteiten die je nooit voor mogelijk had gehouden

-Kijk niet naar het Poetin-interview en blijf blind voor de waarheid die onze regering wanhopig heeft geprobeerd te onderdrukken

De keuze is aan jou.

Dorothé
 

⚠️ANGST⚠️

Kirby’s paniek en projectie over het interview vertelt ons alles wat we moeten weten.

Kirby heeft gewoonlijk tegen ons gelogen over de oorlog in Oekraïne, maar wil toch dat we blindelings zijn woord vertrouwen boven dat van Poetin? 😂

Welke geloofwaardigheid heeft het Biden-regime?

Ze zijn bang.

Dorothé
 

1707427318056.png
De Democraten hebben ons net vier jaar lang verteld dat Joe niet seniel was, en dat iedereen die aan zijn mentale scherpte twijfelde een rechtsextremist was.

Nu beweert de speciale aanklager dat Joe te oud en seniel was om beschuldigd te worden van geheime documentmisdaden... 8 jaar geleden.

Joe staat boven de wet.

Dorothé
 

Dit was de hele tijd hun plan.

Nu hebben ze een afrit om het dumpen van Biden te rechtvaardigen, en nu kunnen ze selecteren wie ze als volgende tijdelijke aanduiding voor Obama’s schaduwregering willen hebben.

Effectief een Primary voor de DNC omzeilen.

En ze noemen het ‘democratie’.

Dorothé
 

Eerste gedachten na het interview:

-Poetin kent veel te veel geschiedenis
-Poetin opereert op intellectueel vlak ver boven alle Amerikaanse politici
-Poetin lijkt samenwerking te willen, maar het Westen heeft Rusland geïsoleerd
-Poetin wil Polen niet binnenvallen of de wereld overnemen
-Poetin is niet de gestoorde oorlogszuchtige die de MSM hem omschrijft
-Poetin is zich terdege bewust van de ‘Deep State’ en erkent de CIA als snode

Ik wilde Poetin heel graag gedetailleerd zien ingaan op de degeneratie van de westerse samenleving, genderwaanzin, enz., omdat ik denk dat dit weerklank zou hebben gevonden bij het Amerikaanse volk. De geschiedenis over het Oekraïense nazisme zal effectief zijn en zijn praatjes over ‘denazificatie’ zullen zeker enige aandacht trekken.

Uiteraard wilde ik dat Tucker Poetin zou vragen naar de biolabs in Oekraïne, maar zoals ik gisteren al zei, zou dit onderwerp misschien een te grote sprong in het diepe zijn voor degenen die nieuw zijn in dit rijk. Dit interview leek een inleidende eerste indruk te zijn om westerse burgers aan te spreken en de door de MSM gecreëerde perceptie van Poetin te weerleggen.

Iedereen die het interview objectief heeft bekeken, zou het ermee eens moeten zijn dat Poetin niet het monster is waarvan ons werd verteld dat hij was, en dat er onderhandelingen kunnen worden gevoerd als de Amerikaanse leiders over de nodige competentie beschikken. Hopelijk zal dit de perceptie veranderen dat de VS onschuldige lieverds zijn in het conflict, en uiteindelijk kunnen leiden tot het massale besef dat de VS/NAVO degenen zijn die oorlog en wapens naar Rusland hebben gebracht via spionage en CIA-kleurenrevoluties.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan