Bio landbouw onbetaalbaar door nieuwe EU-regels?

Angstig hoe ze structureel bezig zijn alles wat gezond is kapot te maken, met dank aan de overheid. Kruiden/rauwe melk/biologisch boeren etc

 
In 1 woord: voedselfascisme. We zijn ver verwijderd van de natuur als we zelf voedsel telen gaan verbieden!

Mike

 
Terwijl Michele Obama officieel staat voor biologisch voedsel luidt manlief op slinkse wijze de vernietiging van biologisch voedsel in, met als alternatief de GMO's van Monsatan:

http://www.prisonplanet.com/is-mich...e-the-white-house-attack-on-organic-food.html

Quote:
This is an extraordinary parade. It, in fact, makes Barack Obama the most GMO-dedicated politician in America.

You don’t attain that position through errors or oversights. Obama was, all along, a stealth operative on behalf of Monsanto, biotech, GMOs, and corporate control of the future of agriculture.

From this perspective, Michelle Obama’s campaign for gardens and clean, organic, nutritious food is nothing more than a diversion, a cover story floated to obscure what her husband has actually been doing.

Note the extreme dissonance between her campaign and her husband’s covert op on behalf of Monsanto. On the outrageousness index, this would be on the order of Laura Bush pushing “better reading in schools” while her husband is secretly promoting book burning. It would be like Hillary Clinton trying to put together a national health insurance plan while her president husband is funneling money into a campaign to defeat Teddy Kennedy in an upcoming senatorial election.


Mocht je nog enige twijfel hebben over welke meester de Obama's werkelijk dienen:

http://zapruder.nl/portal/artikel/breaking_michelle_obama_geeft_the_sign/

&feature=related

Mike

 
Er is ook iets aan de hand met die naam 'Oz'. Denk aan de 'Wizard of Oz'. Oz is een denkbeeldig land dat geregeerd wordt door 1 heerser, een dictator dus. De 'wizard' (tovenaar) staat voor misleiding, bedrog. Hier meer hierover.

Mike

 
Quote:
Terwijl Michele Obama officieel staat voor biologisch voedsel luidt manlief op slinkse wijze de vernietiging van biologisch voedsel in, met als alternatief de GMO's van Monsatan:


Het verbaasd me niks. Ik vond het al zo opmerkelijk dat Michele zo opzichtig met haar moestuin in de publiciteit kwam.

 
Er zijn afgelopen jaren al diverse boetes uitgedeeld in USA aan burgers omdat de mensen hun tuin als moestuin gebruikte het schijnt zo te zijn dat het in sommige staten al echt verboden is en de rest gaat het volgen dit merk je ook al in Europa en Nederland niet dat er moeilijk aan te komen is maar het bestemmingsplan wordt veranderd waardoor er minder grond is/blijft.

 
Op zijn facebook pagina ( Dr. OZ ) krijgt hij er aardig van langs. lol

Triest is het wel dat deze man zich laat omkopen voor $$$$. Whats new???

Maar goed om te zien dat wij niet de enige zijn die in zijn verhaaltjes trappen.

 
Quote:
Maar goed om te zien dat wij niet de enige zijn die in zijn verhaaltjes trappen.


Die NIET in zijn verhaaltjes trappen, zul je bedoelen!

Mike

 
Een vriend van mij is een tijd terug flink in de complot-materie gedoken, maar er ook weer van terug gekomen omdat hij ontdekte dat er in de alternatieve media helaas net zo veel onzin wordt verkocht als in de reguliere media. Hij is open voor beiden, maar ook kritisch naar beiden. Hij wijst me wel eens op de overdreven achterdocht en het opblazen van losstaande feiten door de complot-verkondigers.

Ik mail hem het artikel van de website Prison Planet. Zijn reactie:

Quote:
Een interessant artikel op de website van Alex Jones, dramaticus extraordinair.

Het is natuurlijk onmogelijk dat de acties van Michelle Obama gericht op het probleem van overgewicht (een derde van de kinderen en twee derde van de volwassenen in Amerika) los staan van GMO en dat er zelfs mensen zijn die geloven dat GMO een mogelijke oplossing is voor wereld honger:

http://www.csa.com/discoveryguides/gmfood/overview.php

Nee nee, Michelle Obama doet bewust mee aan een afleidingmanoeuvre!


 
Dennis,

Die maat van je lijdt aan het 'wetenschappelijke' gedachtenvirus. GMO's zijn goed voor de wereld, suuuuuuuuuuuuuuure. Dat zeiden precies dezelfde fabrikanten die nu verantwoordelijk zijn voor GMO's ook toen ze ons kunstmest en bestrijdingsmiddelen letterlijk door de strot duwden. Dit was de zgn. 'green revolution', die ook al een antwoord zou zijn op het wereldvoedsel- en -hongervraagstuk. We hebben gezien hoe het heeft uitgepakt. Dit is nog vele malen erger, omdat je regelrecht ingaat tegen miljoenen jaren evolutie m.b.v. een 'gene gun'! Weet je hoe je kunt zien dat chemische bedrijven liegen? Als ze hun mond opendoen! Wat hebben chemische bedrijven trouwens sowieso met onze voedselvoorziening te zoeken?

Ik heb die website van de csa even bekeken en hier en daar doorgeklikt. Ze blijken onderdeel te zijn van de Cambridge Information Group (CIG). Deze investeren o.a. in Hammond's Candy, een van de grootste snoepfabrikanten in Amerika! En die moeten ons zinvolle dingen gaan vertellen over voedsel? Ik denk dat die maat van je zijn kop maar eens uit het zand moet gaan halen. Dat hij 'terug is gekomen' van deze complotmaterie geeft aan dat-ie de waarheid niet aan kan. Jack Nicholson: You want the truth? You can't handle the truth! (A Few Good Men)

Wat Michele Obama betreft, het is natuurlijk gewoon puur toeval dat ze op de cover van een blad het duivelsteken maakt. Ze had toevallig op het moment dat de foto's geschoten werden haar vingers zo staan. Suuuuuuuuuuuuuuure. Slaap lekker...

Mike

 
Quote:
GMO's zijn goed voor de wereld, suuuuuuuuuuuuuuure.


Dat is niet wat HIJ beweert. Hij zegt enkel dat er mensen zijn die misschien wel werkelijk geloven in het goede van GMO's, die zichzelf zien als progressieve probleemoplossers door middel van geavanceerde biotechnologie die hoort bij de 21e eeuw. Ik zou zeker niet durven beweren dat heel Monsanto zo'n idealistische organisatie is, maar er kunnen wel mensen rondlopen die er werkelijk iets goeds in zien.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan