Bijnieruitputting

San, ik heb vorige week weer een E.I.S. Bodyscan gehad waaruit het niet meer bleek. wel bleek dat er vijf wervels in mijn rug niet helemaal goed zaten waarvoor ik maandag naar een ostheopaat moet. De bovenste drie wervels hadden volgens de bodyscan te maken met de hersenen (te weinig serotonine). Ben benieuwd wat me dat nog gaat brengen. Zelf denk ik dat mij het lekke darmsyndroom en het/de ANTI TPO het meest plagen. De stressgevoeligheid gaat nog steeds op en neer. Wat mij ook goed heeft geholpen is magnesium (zechsal).

 
Quote:
The adrenal protocol calls for carefully replacing just a small portion of the exact level of the missing adrenal hormones including DHEA and the precursor to cortisol called pregnenolone, which instigates your body to begin producing more naturally

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/07/14/adrenal-testing.aspx?e_cid=20130714_SNL_Art_1&utm_source=snl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20130714

 
Interessant artikel Lievergezond, soms vind ik het wel moeilijk in te schatten of het een manier is om mensen geld uit de zakken te schudden of dat het echt noodzakelijk is om hierin begeleid te worden. Aan de andere kant is het misschien juist belangrijk om de adrenal zo goed te kunnen doseren. Ik krijg vaak de neiging om direct zo'n cursus te gaan volgen. Ook hij schrijft dat intermittent fasting niet is weggelegd voor mensen met bijnier uitputting.

 
Als ik mijn dochter bijnierextract wil gaan geven, kan ik dan zo'n capsule open maken en het uitstrooien over haar brood? Zal ze het dan merken? Geen idee of is het vies smaakt.

 
Sommige dingen moeten pas in je maag uit de capsule, dus ik moet eerst weten of dat mag. Daarna kan ik wel even zo proeven. Niet op brood want dat eet ik niet.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.065
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan