Bijnieruitputting - Hoe doe je dat als je elke dag vroeg op moet staan voor je werk?

Je hebt gelijk Alexandra. Fijn om het niet zo zwart/wit te bekijken.

Stress is inderdaad killing. En ik ben (helaas) zo'n 'onrust in het hoofd type'. Hypnotherapie heeft me hierin enkele jaren geleden, wel eens waar bewustwording gebracht, echter heling laat op zich wachten. Daarom ga ik hierin ondersteuning zoeken bij Hila voor EFT.

 
http://nomnompaleo.com/post/55156756199/surviving-the-night-shift?utm_content=buffer54c82&utm_source=buffer&utm_medium=twitter&utm_campaign=Buffer

 
Dank je Tanja,

Doorgaans slaap ik op tijd en ben op tijd wakker.

Wanneer ik nachtdienst draai stop ik 06.00ur en slaap dan vaak al voor 07.00 uur (soms ben ik zo moe dat ik 6.30 uur al slaap.)

Nu komt het, vaak ben ik tussen 10 en 11:00 uur al weer wakker en slapen is er dan niet meer bij, `s avonds haal ik dan wat uurtjes in voor ik 22.00 uur werken ga.

Ik slaap dus wel op het voor de bijnieren cruciale tijdstip. (7-9)

Minimaal 7 uur achter elkaar door slapen lukt me hoe graag ik dat wil, niet.Vroeger (meer dan 10 jaar geleden) wel.

Melatonine slikken heb ik wel eens geprobeerd om beter overdag te slapen maar schijnbaar is mijn bioritme gewoonweg te sterk en wordt weer wakker rond de klok van 10:30 uur.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.886
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan