Bezoek aan kaakchirurg voorkomen

G

Guest

Guest
Ik heb al enige tijd (een paar jaar) een nepkies helemaal rechtsachter bovenin. Ik heb ook ooit een wortelkanaalbehandeling gehad maar stom genoeg weet ik niet meer of dat nu daar was of 1 kies ernaast. Ik weet ook niet of dat nu eigenlijk iets uitmaakt voor mijn probleem. Nu zitten daar bacteriën, een beetje aan de zijkant heb ik nu een soort van blaar die ik af en toe uitknijp en dan komt er een beetje bloed en pus uit (ja sorry het is een vies verhaal). Volgens mijn tandarts kan niet voorkomen worden dat daar bacteriën komen maar zou normaal gesproken mijn eigen weerstand ze in toom moeten houden. Ik heb een verwijsbrief voor de kaakchirurg gekregen met de opdracht binnen een jaar een afspraak te maken. Het is dus niet urgent, maar het liefst zou ik natuurlijk willen dat het helemaal niet hoeft. Ik begrijp dat ik door te wapf-en mijn weerstand langzaam maar zeker zal verbeteren, maar zijn er ook nog specifieke dingen die ik voor mijn gebit kan doen? Ik poets al maanden met Keltisch zeezout en daarvoor gebruikte ik Paradontax zonder fluor.

 
Met h2o2 je mond spoelen. Mijn tandvlees is er in combinatie met Keltisch zeezout iig erg van opgeknapt.

 
Dank jullie wel.

Hoe is eigenlijk de combinatie 'Wapf-h2o2' tot stand gekomen? Ik bedoel, dingen als levertraan en boterolie werden, naar ik aanneem, ook niet gebruikt door de natuurvolkeren die Price onderzocht, maar daarvan zou je nog kunnen beargumenteren dat die mensen via voeding wel die hoeveelheden vetoplosbare vitaminen binnenkregen. Zat er ook ooit h2o2 in voedsel?

 
Ik heb ook lang met een soort blaar aan de zijkant van mijn kies gelopen. Totdat ik er pijn aan kreeg. Ik drukte hem ook regelmatig plat waarbij er wat vocht uit kwam. Tijd later werd er een mega ontsteking in de kaak geconstateerd die probeerde al due tijd door het blaartje een weg naar buiten te krijgen... Is er al een foto van je kaak gemaakt?

 
Ik heb ook met H202 mijn tanden gespoeld tegen een ontsteking, maar dit was te agressief voor mijn tanden. Ze werden er een stuk gevoeliger van. Mijn tanden zijn niet al te best, dus ik ben snel gestopt met de H202. Wel gebruikte ik baking soda voor spoelen. Het rustig kauwen op kruidnagel werkt super tegen een ontsteking in de mond. In de kleine stengeltjes zit de olie die een werkzame stof is. De kruidnagel is ontsmettend en plaatselijk lichtelijk verdovend. Je kan zelfs kruidnagel gebruiken voor een frisse adem. Stukken beter dan kauwgom. Ik ben fan van de kruidnagel voor mondhygiëne.

 
Quote:
Hoe is eigenlijk de combinatie 'Wapf-h2o2' tot stand gekomen? Ik bedoel, dingen als levertraan en boterolie werden, naar ik aanneem, ook niet gebruikt door de natuurvolkeren die Price onderzocht, maar daarvan zou je nog kunnen beargumenteren dat die mensen via voeding wel die hoeveelheden vetoplosbare vitaminen binnenkregen. Zat er ook ooit h2o2 in voedsel?


H2O2 maakt onderdeel van de natuurlijke watercyclus. Deze beinvloedt zowel ons drinkwater als ons voedsel. De primitieve mens kreeg dus zeer zuurstofrijk voedsel en water binnen. Price ziet dit volledig over het hoofd, maar in onze huidige samenleving, waarin we veel gebruik maken van voedsel gekweekt in kassen en zelfs buiten geteeld voedsel wordt 'beregend' met kraanwater, zullen we dus een kunstgreep moeten verzinnen om voldoende H2O2 binnen te krijgen. Ziedaar je connectie.

Mike

 
Ik snap het Mike. Angela, er is geen foto van mijn kaak gemaakt, maar bij de laatste controle zijn er wel nieuwe röntgenfoto's van mijn gebit gemaakt en daar was niets op te zien.

 
Quote:
Orotox-test: Test om gifstoffen uit dode tanden aan te tonen

De Orotox-test is een eenvoudige, snelle en pijnloze test waarmee toxische stoffen aan te tonen zijn zoals methyl-mercaptaan. Deze test kan worden toegepast om te kunnen beslissen of een wortelkanaal behandelde tand/kies verwijderd dient te worden of behouden kan blijven. Het is een basistest waarmee mogelijke enzymblokkades van de mitochondrien in te schatten zijn.

De test berust op het aantonen van die anaerobe bacterien die het giftige mercaptaan produceren. Hoe hoger de concentratie van deze giftige mercaptaan verbinding, des te sterker is de verkleuring .

Een absorberende papierstift wordt ca 1 minuut in de tandvleespocket geplaatst en daarna in een buisje. Na 5 minuten geeft de mate van verkleuring de mate van toxische belasting aan.


http://www.biologischetandarts.nl/Testen/

 
Dank je lievergezond. Ik denk alleen niet dat dit nodig is. Ik weet inmiddels dat mijn achterste kies inderdaad de kies is waar ik de wortelkanaalbehandeling heb gehad (dus niet eentje ernaast) en daar zit nu dus een nepkies. Ik heb dus geen dode kies daar.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan