Beste Griepmiddel!

&sns=em

Voor jou Gadsie. Van de week kwam die op FB voorbij. Heb het afelopen kwartier ernaar gezocht... En gevonden! Dan weet je in ieder geval dat je niet de enige jongere bent die op deze manier in het leven staat!

 
Iemand nog een tip bij keelontsteking? Ben vorig weekend ziek geweest, griepverschijnselen, in de loop van de week wel opgeknapt maar ik blijf last houden van een keelontsteking.

Aan de ene kant ben ik blij dat ik weer eens ziek ben geworden, ben heel mijn leven nooit ziek geweest, tot voor anderhalf jaar terug. Ook een griepje gehad toen.Geeft voor mij aan dat ook mijn lichaam uit de overlevingsstand is.

 
Een eetlepel appelazijn op een halve liter lauw water (gekookt water af laten koelen) en hiermee een paar keer gorgelen. Niet doorslikken, maar uitspugen. Dit meerdere keren per dag doen.

 
Vanaf gister flinke griep met verhoging. Heb met een ui naast mijn bed geslapen, heel veel vitamine C genomen en kruidenthee gedronken. Het gaat vandaag iig beter.

 
Quote:
Longklachten ontstaan door de overbelasting die het ontgiftingsproces (griep) vormt voor de bijnieren. Deze proberen gifstoffen via de longen te verwijderen, maar zijn te zwak om dit effectief te doen. De zwakheid van de bijnieren was er al voor de griep en duidt op lichamelijke stress en overbelasting, niet in de laatste plaats veroorzaakt door een overdaad aan suiker, zetmeel, fructose en koolhydraten die allemaal worden omgezet in glucose in het bloed en de bloedsuikerspiegel en hormoonspiegel ontregelen.


Mike, zie bovenstaand jouw bericht van tijd terug.

Ik heb sinds ik ben begonnen met de appelazijn last van mijn keel en hoest veel gekleurd slijm op. Kan ik uit jouw verhaal opmaken dat dit een gevolg van een ontgiftingsproces is dat niet naar behoren werkt en dus op mijn longen slaat?

Of sla ik de plank mis?

Thnx

Meatball

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.022
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan