Beste Griepmiddel!

De griep weghalen met een biobeschikbare vorm van vitamine c - thuis te maken: dat betreft liposomaal c - 10 tot 20 keer krachtiger dan gewone vitamine c:

https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=96&page=5

(hieronder een fragment uit een dialoog tussen twee doktoren: dr. Klinghardt (DK) en dr. Mercola (DM):

Quote:
DK: Will absolutely work. For the acute flu, there is nothing like it, you know, just a teaspoon of vitamin C. You get an effect of 10 to 20 times more. So 5 grams of vitamin C which you typically have on a teaspoon turn to 50 to 100 grams of vitamin C in terms of the effect. That’s the effect of a really strong IV or more.

DM: Yeah because an IV is typically 25 grams at least in one ampule. I mean you can certainly put more but if you’re taking 50 or 100 grams, it’s going to take you four hours to run that IV.


Men gaat de vitamine c-infusen in de toekomst waarschijnlijk verder proberen te onderdrukken.

Dit is bad news vooral voor kankerpatienten.

Niet getreurd WANT er is een nieuwe manier die vitamine c meer ¨biobeschikbaar¨, dwz makkelijker opneembaar, maakt voor mensen.

En ook goedkoper!!!

Zie dit youtubefilmpje: &feature=related

Meer info:

http://betterhealthguy.com/joomla/blog/232-making-a-liposomal-compound

http://www.racehorseherbal.com/Infections/LET/let.html

http://www.quantumbalancing.com/liposomalC.htm

http://www.naturalnews.com/034646_vitamin_C_encapsulated_mega_dose.html

 
Wederom een keelonsteking , dit lijkt echt mijn zwakke punt :(

Ben al bezig met zoutwater, propolis/honing als keelspray en vanmorgen een smoothie gemaakt met:

- curcuma, kruidnagel, oregano, zeezout, levertraan, olijf, citroen, wortel en stukje komkommer. Gebruik geen water, maar altijd boullion (dit keer van soepvlees getrokken)..

Na inname moest ik vrijwel meteen naar het toilet! het was rennen zeg maar.. nu al 2 keer geweest en ik voel het nog rommelen.

Een goed teken? Ook ben ik al de hele ochtend aan het niezen.. reactie op?

Nog tips voor de keel?

 
Honing en kokosvet zijn alletwee verzachtend. Hopelijk ben je aan het ontgiften en ben je er snel van af.

Ik zie dat je honing al gebruikt als spray. Ik zou regelmatig een theelepeltje in mijn mond nemen en langzaam in de keel laten glijden.

 
nou, zo komt Dirtsa steeds weer tot leven..

Ik heb de hele week al koorts en hoesten, hoofdpijn, kortom grieperig zoals ze dat in de volksmond noemen.

Gisteren hele goeie dag, ik denk ben er doorheen maar gisteravond liep m'n hoofd en alles weer vol, vanacht bijna niet/heel onrustig geslapen.

Ik kom nu net uit mijn bed.

Vanacht steeds water gedronken waar ik sole in had, h202, colloid.zilver (esSense) en propolis spray gebruikt (verzacht tegen het hoesten)Ik weet niet of dit nou ontgiften is maar ben het toch wel zat nu. Ik zou vandaag een leverreiniging doen maar die stel ik maar een weekje uit.

 
Nou t heerst, mijn dochter had vorige week heftige oorpijn snachts en ze werd er wakker mee huilend, na een paar dagen hoesten. Ik had mijn fyto gebeld die zei: tijm verwarmen in wat olijfolie en in oor druppelen, n 2 uur was t over!!

Maar heb intussen 3 volwassenen gehoord over oor en keelpijn.

 
Bij oorpijn kun je ook een paar druppels H2O2 3% in het oor te laten lopen.

Mijn kleindochter vond het wel interessant, dat gebruis in haar oor.

 
Tweemaal daags een theelepel rauwe (liefst lokale) honing met een vierde theelepel (liefst bio) kaneelpoeder.

Verder Eucalyptus etherische olie verdampen in een verdamper (of gewoon laten drijven op een pan water dat heeft gekookt en op het fornuis staat). Je kan het ook mengen met een basisolie(zoals amandel) maar dan zou ik de precieze afmetingen even moeten opzoeken. Dit is trouwens niet geschikt voor baby's .

 
Ik dacht dat ik redelijk imuum was geworden door wapf omdat ik in de afgelopen maanden vaak gewoom gezond ben gebleven terwijl andere mensen ziek waren. maar heb toch de griep nu :(

Ik eet lever, vlees, eieren, rauwe melk, h2o2, cacaopoeder, rauwe kaas, groenten, grasboter en weet ik veel wat. Ik vraag me af wat voor voedingstekorten ik heb.

 
Het is juist goed om eens in de zoveel tijd ziek te worden, want dan heeft het lichaam de kans de boel op te schonen. Heb er laatst nog een stuk over gelezen, ging over kinderen. Een gezond kind wordt eens in de zoveel tijd flink ziek, minder gezonde kinderen kwakkelen de winter door.

 
Ik las eens ergens : verkoudheid eet je

zit wel kern van waarheid in vind ik

 
Ik vraag me af wat nou de echte oorzaak is van griep. Niemand anders om me heen is ziek. Toch werd ik gisteren van de ene seconde op de andere ziek. Misschien omdat ik al een aantal dagen op 30 druppels h2o2 zit. Het kan ook zijn dat mijn stress opeens wegging omdat we vakantie hadden, ik werd namelijk precies ziek toen ik me realiseerde dat ik even niks meer hoef te doen, zou wel interessant zijn.

 
Vindt je Gadsie? Ziek worden in de vakantie is een bekend gegeven bij werkende mensen. Ik heb weleens gehoord van mensen die er ook rekening mee houden. Niet alleen je leerstand gaat even op vakantie, je lichaam maakt er ook gebruik van!

 
hoi Gadsie, de herxheimer- of ontgiftigingsreactie is voor mensen die zichzelf als gezond ervaren een schok, maar het is een hele normale reactie van een lichaam als het wordt uitgedaagd richting meer zuurstof en reiniging. Het is eigenlijk geen echt ziek zijn wat je nu ervaart, maar een helingsreactie. En idd is het bekend dat een lichaam gebruik maakt van rust om te helen en helingsreacties te vertonen. Sommige mensen worden moe als ze rust nemen en denken dan juist dat dat een teken is dat ze moe worden van rust en dat ze weer moeten gaan werken.

 
Soms vraag ik me ook af waarom ik vwo doe, ik word toch liever een boer dan dat ik werk voor een 1 of andere capitalistisch bedrijf of een ziekmakende dokter die constant onder stress staat.

 
Ook voor boer moet je leren tegenwoordig.... Ik had vroeger "boerenvrienden" die de boerderij van ouders over namen. Allemaal gingen ze ervoor studeren in Dronten.

 
Gadsie, het leven van een hedendaagse boer is volgens mij ook zeker niet zonder stress. Eerlijk boeren lijkt me helemaal niet makkelijk. Men doet er alles aan om dat zoveel mogelijk tegen te werken. Dat het onmogelijk zou zijn, dat denk ik niet.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.825
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan